EE: Το 26% των νέων το 2021 ζούσε σε υπερπλήρη νοικοκυριά- Η εικόνα στην Ελλάδα

EE: Το 26% των νέων το 2021 ζούσε σε υπερπλήρη νοικοκυριά- Η εικόνα στην Ελλάδα Facebook Twitter
Φωτ.: Konstantinos Tsakalidis/SOOC
0

Το ποσοστό των νέων που ζούσε σε υπερπλήρη νοικοκυριά στην Ευρωπαϊκή Ένωση το 2021 ανερχόταν σε 26%.

Αυτό σημαίνει ότι το ποσοστό υπερπληθυσμού για άτομα ηλικίας 15 έως 29 ετών ήταν 9 ποσοστιαίες μονάδες υψηλότερο από το ποσοστό υπερπληθυσμού για το σύνολο του πληθυσμού (17%), σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της Eurostat που δημοσιεύθηκαν στον ιστότοπο της ευρωπαϊκής στατιστικής υπηρεσίας.

Μεταξύ των κρατών μελών της ΕΕ, το 2021, το υψηλότερο ποσοστό νέων που ζουν σε υπερπλήρη νοικοκυριά καταγράφηκε στη Ρουμανία (60%), τη Βουλγαρία (57%), τη Λετονία (54%), την Ελλάδα (48%) και την Πολωνία (47%).

Τα χαμηλότερα ποσοστά καταγράφηκαν στην Κύπρο και την Μάλτα (4% η καθεμία), την Ιρλανδία (5%), την Ολλανδία και το Βέλγιο (8% η καθεμία).

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Οικονομία
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Οικονομία / Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Η Ευρωπαϊκή Ένωση σχεδιάζει αύξηση των δασμών εισαγωγής χάλυβα στο 50% και μείωση των ποσοστώσεων σχεδόν στο μισό για να προστατεύσει τη βιομηχανία της από φθηνές εισαγωγές, ακολουθώντας τα βήματα των ΗΠΑ
LIFO NEWSROOM
Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Οικονομία / Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όλους τους πολίτες με ιδιαίτερη μέριμνα για συνταξιούχους, μονογονεϊκές οικογένειες, οικογένειες με τρία και περισσότερα παιδιά και άτομα με αναπηρία
LIFO NEWSROOM
Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οικονομία / Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οι δύο κύριοι παράγοντες που επηρεάζουν την αγορά τροφίμων των καταναλωτών στη χώρα, την ώρα που αντίστοιχα στην Ευρώπη το κόστος και η γεύση, έχουν τον πρωταγωνιστικό ρόλο
LIFO NEWSROOM