Δώρο Χριστουγέννων σε 1.446 εργαζόμενους μετά από παρέμβαση της Επιθεώρησης Εργασίας

Δώρο Χριστουγέννων σε 1.446 εργαζόμενους με παρέμβαση της Επιθεώρησης Εργασίας Facebook Twitter
Φωτ. αρχείου: Pixabay
0

Δώρο Χριστουγέννων έλαβαν 1.446 εργαζόμενοι έπειτα από παρέμβαση της Επιθεώρησης Εργασίας, εισπράττοντας συνολικά 764.842 ευρώ.

Συγκεκριμένα, στην επιθεώρηση εργασίας είχαν υποβληθεί 710 καταγγελίες που αφορούσαν στη μη καταβολή του δώρου Χριστουγέννων του 2023 σε 3.109 εργαζόμενους. Ακολούθησε η παρέμβαση της Επιθεώρησης Εργασίας και 270 επιχειρήσεις συμμορφώθηκαν με τα όσα προβλέπονται από τον νόμο. Διενεργήθηκαν 356 εργατικές διαφορές και καταβλήθηκαν σε 1.446 εργαζόμενους τα οφειλόμενα ποσά.

Σε 40 περιπτώσεις μη καταβολής του δώρου Χριστουγέννων, υποβλήθηκε μηνυτήρια αναφορά στην Εισαγγελία και στα Αστυνομικά Τμήματα και για την κίνηση της διαδικασίας του αυτοφώρου. Επιπλέον, 64 έλεγχοι είναι σε εξέλιξη.

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Οικονομία
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Οικονομία / Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Η Ευρωπαϊκή Ένωση σχεδιάζει αύξηση των δασμών εισαγωγής χάλυβα στο 50% και μείωση των ποσοστώσεων σχεδόν στο μισό για να προστατεύσει τη βιομηχανία της από φθηνές εισαγωγές, ακολουθώντας τα βήματα των ΗΠΑ
LIFO NEWSROOM
Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Οικονομία / Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όλους τους πολίτες με ιδιαίτερη μέριμνα για συνταξιούχους, μονογονεϊκές οικογένειες, οικογένειες με τρία και περισσότερα παιδιά και άτομα με αναπηρία
LIFO NEWSROOM
Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οικονομία / Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οι δύο κύριοι παράγοντες που επηρεάζουν την αγορά τροφίμων των καταναλωτών στη χώρα, την ώρα που αντίστοιχα στην Ευρώπη το κόστος και η γεύση, έχουν τον πρωταγωνιστικό ρόλο
LIFO NEWSROOM