Άγιος Βαλεντίνος: Μέχρι και 7 ευρώ πλήρωσαν οι ερωτευμένοι για ένα τριαντάφυλλο

Άγιος Βαλεντίνος: Μέχρι και 7 ευρώ πλήρωσαν οι ερωτευμένοι για ένα τριαντάφυλλο Facebook Twitter
Φωτ.: Eurokinissi
0

Η ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου γέμισε τα ανθοπωλεία με κόσμο, παρά τις υψηλές τιμές στα λουλούδια.

«Το τριαντάφυλλο είναι στα 5 ευρώ το κόκκινο και οι ανθοδέσμες ξεκινούν από 20 ευρώ και ανεβαίνουν μέχρι 40», είπε ιδιοκτήτης ανθοπωλείου στο Mega.

Συγκεκριμένα για τα ανθοπωλεία της Αττικής,  οι τιμές του κόκκινου τριαντάφυλλου κυμαίνονται από 4 έως 7 ευρώ, ενώ μια απλή ανθοδέσμη ξεκινά από 20 και φτάνει σε τιμές από  44 έως και 77 ευρώ.

Εκτός από λουλούδια, οι καταναλωτές αγοράζουν και θεματικές τούρτες και γλυκά συνήθως σε σχήμα καρδιάς. 

Δεδομένης της μεγάλης αύξησης στην τιμή της σοκολάτας, αυτό το διάστημα, ήταν αναμενόμενο και τα  θεματικά γλυκά του Αγίου Βαλεντίνου, να είναι πιο ακριβά από άλλες χρονιές.

Για μια τούρτα σε σχήμα καρδιάς το κόστος ξεκινάει από 19 ευρώ και μπορεί να φτάσει ακόμη και τα 40.

Με πληροφορίες από Mega


 

Οικονομία
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Οικονομία / Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Η Ευρωπαϊκή Ένωση σχεδιάζει αύξηση των δασμών εισαγωγής χάλυβα στο 50% και μείωση των ποσοστώσεων σχεδόν στο μισό για να προστατεύσει τη βιομηχανία της από φθηνές εισαγωγές, ακολουθώντας τα βήματα των ΗΠΑ
LIFO NEWSROOM
Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Οικονομία / Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όλους τους πολίτες με ιδιαίτερη μέριμνα για συνταξιούχους, μονογονεϊκές οικογένειες, οικογένειες με τρία και περισσότερα παιδιά και άτομα με αναπηρία
LIFO NEWSROOM
Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οικονομία / Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οι δύο κύριοι παράγοντες που επηρεάζουν την αγορά τροφίμων των καταναλωτών στη χώρα, την ώρα που αντίστοιχα στην Ευρώπη το κόστος και η γεύση, έχουν τον πρωταγωνιστικό ρόλο
LIFO NEWSROOM