Στην εποχή του κορωνοϊού μερικά από τα πλέον διάσημα λογότυπα εταιρειών επανασχεδιάζονται με όρους «κοινωνικής απόστασης». 

 

Η McDonald's, η Coca-Cola, η Audi και η Volkswagen είναι λίγες μόνο από τις εταιρείες που σχεδιάζουν ξανά τα λογότυπά τους με όρους «κοινωνικής απόστασης». Η «κοινωνική απόσταση» θεωρείται αναγκαίο μέτρο για την αποφυγή εξάπλωσης του ιού. Οι ειδικοί του design είναι διχασμένοι απέναντι σε αυτούς τους επανασχεδιασμούς. 

 

«Η σημερινή παγκόσμια κατάσταση δεν είναι κάτι αστείο, είναι ένα σοβαρό θέμα», δήλωσε στο CNN Business ο Douglas Sellers, στέλεχος της εταιρείας Siegel+Gale εκφράζοντας τον φόβο ότι τα λογότυπα ενδέχεται να υποβαθμίσουν «τη σοβαρότητα του τι περνάμε».

 

Από την πλευρά του, ο Brian Braiker, αρχισυντάκτης της Ad Age, εκτιμά ότι έχει έρθει ο καιρός για τις εταιρείες να παράσχουν μία «πραγματική, ουσιαστική υπηρεσία». Ο ίδιος αναφέρει ότι η κατανόηση της κατάστασης, το κλείσιμο και η παροχή βοήθειας είναι ο μόνος τρόπος για να πράξουν οι εταιρείες και τάσσεται υπέρ των επανασχεδιασμένων λογοτύπων. 

 

McDonald's, Βραζιλία 

 

 


Τα McDonald's της Βραζιλίας διαχώρισαν το χαρακτηριστικό "Μ" του λογοτύπου τους κοινοποιώντας το στη σελίδα τους στο Facebook. 

 

Coca-Cola, Νέα Υόρκη

 

 

 

Σε διαφήμισή της η Coca-Cola, στην άδεια Times Square της Νέας Υόρκης, διαχώρισε τα γράμματα του εμβληματικού της logo. «Να μείνουμε μαζί είναι ο μόνος τρόπος για να παραμείνουμε συνδεδεμένοι», διαβάζει κανείς. 

 

Audi και Volkswagen

 

 

 

 

 

Ανάλογα έχουν πράξει και οι εταιρείες Audi και Volkswagen που ανήκουν στον ίδιο όμιλο. Οι τέσσερις κύκλοι, που σχηματίζουν το σήμα της Audi και τα γράμματα V W που κυριαρχούν στο σήμα της Volkswagen έχουν διαχωριστεί. 

 

Nike

 

 

 

Από την πλευρά της η Nike δεν άλλαξε το λογότυπό της αλλά λάσναρε καμπάνια που προτρέπει τους πελάτες της να «παίξουν μέσα».