Η Αirbnb Inc ανακοίνωσε πως είχε έσοδα άνω του 1 δισ. δολαρίων για το δεύτερο τρίμηνο του 2019.

 

Αυτή είναι η δεύτερη φορά που η εταιρία ξεπέρασε αυτό το επίπεδο στην ιστορία της από το 2008 που λανσαρίστηκε η πλατφόρμα. Η εταιρεία δήλωσε επίσης ότι θα ξεκινήσει μια εκστρατεία μάρκετινγκ αξίας πολλών εκατομμυρίων δολαρίων με διαφημίσεις που θα προβάλλονται σε τηλεοπτικές και ψηφιακές πλατφόρμες, με έμφαση στους οικοδεσπότες της και προώθηση των πλεονεκτημάτων της φιλοξενίας στην Airbnb.

 

Η Airbnb είχε ξεπεράσει τα έσοδα του 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων το τρίτο τρίμηνο του 2018. Ωστόσο δεν έχει δημοσιοποιήσει τα έσοδα για ολόκληρο το έτος του 2018. Το Reuters έχει ωστόσο μεταδώσει ότι τα έσοδα της Airbnb για ολόκληρο το 2017 ξεπέρασαν τα 2,5 δισεκατομμύρια δολάρια, αύξηση άνω του 50% σε σχέση με το 2016. 

 

Η Airbnb δήλωσε ότι μέχρι και τις 15 Σεπτεμβρίου, οι οικοδεσπότες της έχουν κερδίσει περισσότερα από 80 δισεκατομμύρια δολάρια, διαθέτοντας τα σπίτια και τους χώρους τους στην εφαρμογή.

 

Επίσης, δήλωσε ότι ξεπέρασε το ορόσημο των 7 εκατομμυρίων καταχωρήσεων Airbnb σε περισσότερες από 100.000 πόλεις σε όλο τον κόσμο.