Το 2017 ήταν μια χρονιά με ρεκόρ πωλήσεων για την LVMH, που πρόσφατα ανακοίνωσε ότι κατόρθωσε να ξεπεράσει τον εαυτό της, ήτοι το 2018 πέτυχε πολύ μεγαλύτερα έσοδα κάνοντας νέο ρεκόρ.

 

Έχοντας στην «ομπρέλα» του brands από Christian Dior και Chaumet μέχρι Loewe και Louis Vuitton, ο γαλλικός κολοσσός αποκάλυψε πως το 2018 είχε έσοδα περίπου 46.8 εκατομμυρίων ευρώ, σημειώνοντας αύξηση κερδών κατά 18%- επίσης ποσό ρεκόρ. 

 

 

 

Η LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton «στεγάζει» περισσότερα από 70 brands σε έξι διαφορετικές κατηγορίες, ενώ η Louis Vuitton είναι η μοναδική εταιρία παγκοσμίως που δεν κάνει ποτέ εκπτώσεις ούτε προσφορές. 

 

Όπως εξήγησε η εταιρία σε σχετική ανακοίνωση, η αύξηση των κερδών οφείλεται κυρίως σε δυο brands, την Louis Vuitton και τον Dior που ηγήθηκαν των πωλήσεων. 

 

«Ο οίκος Christian Dior είχε μια εξαιρετική πρώτη χρονιά μέσα στην LVMH χάρη στην δημιουργικότητα της Maria Grazia Chiuri για τις γυναικείες συλλογές και την άφιξη του Kim Jones, νέου καλλιτεχνικού διευθυντής της Dior Homme. Επιπλέον, η Celine πέρασε σε ένα νέο και φιλόδοξο στάδιο ανάπτυξης με την άφιξη του Hedi Slimane», εξηγεί η εταιρία.