ΑΠΕΡΓΙΑ ΓΣΕΕ

«Ελεεινές ταινίες» - Φράνσις Φορντ Κόπολα εναντίων Marvel

«Ελεεινές ταινίες» - Φράνσις Φορντ Κόπολα εναντίων Marvel Facebook Twitter
7

O θρύλος της σκηνοθεσίας Φράνσις Φορντ Κόπολα στηρίζει τις δηλώσεις του Μάρτιν Σκορσέζε κατά των ταινιών της Marvel τις οποίες μάλιστα ο ίδιος χαρακτηρίζει «ελεεινές».

Νωρίτερα αυτό το μήνα, ο Σκορσέζε, δήλωσε πως οι ταινίες Marvel δεν είναι κινηματογράφος και τα σχόλιά του προκάλεσα σειρά αντιδράσεων, μεταξύ των οποίων και μια απάντηση από τον Σάμιουελ Λ. Τζάκσον που πρωταγωνιστεί στο Avengers και σε σειρά ταινιών με υπερήρωες. 

O Κόπολα μιλώντας σε δημοσιογράφους στη γαλλική πόλη της Λυών, όπου μόλις έλαβε το βραβείο Prix Lumiere για τη συμβολή του στον κινηματογράφο, υποστήριξε με το παραπάνω τα όσα είπε ο Σκορσέζε.

«Όταν ο Σκορσέζε λέει ότι οι ταινίες Marvel δεν είναι κινηματογραφικές ταινίες, έχει δίκιο, επειδή από τον κινηματογράφο περιμένουμε να μάθουμε κάτι, περιμένουμε να κερδίσουμε κάτι, κάποια φώτιση, κάποια γνώση, κάποια έμπνευση».

«Δεν ξέρω τι μπορεί να πάρει κάποιος βλέποντας την ίδια ταινία ξανά και ξανά», δήλωσε ο 80χρονος σκηνοθέτης. «Ο Μάρτιν ήταν ευγενικός όταν είπε ότι δεν είναι κινηματογράφος. Δεν είπε ότι είναι ελεεινές, κάτι που λέω εγώ».

Ο Κόπολα, ο σκηνοθέτης σημαντικών ταινιών όπως ο "Νονός", προστέθηκε στη λαμπρή λίστα με τους κινηματογραφιστές και τους ηθοποιούς που έλαβαν το Prix Lumiere, όπως ο Αλμοδόβαρ, ο Σκορσέζε και ο Μίλος Φόρμαν 

Culture
7

ΑΠΕΡΓΙΑ ΓΣΕΕ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
ΕΛΕΝΗ ΤΖΑΝΝΑΤΟΥ
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Culture / Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Η συναυλία του βραβευμένου αθηναϊκού συνόλου, το οποίο φημίζεται για τις ιστορικές πρακτικές ερμηνείας του σε όργανα εποχής, αποτελεί συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και των Μουσικών της Καμεράτας.

σχόλια

5 σχόλια
Γειτονας μου 25 χρονια ο ΦΦ Κοπολα. Εχει το γραφειο του τρια στενα απο το σπιτι μου. Καποτε μιλουσαμε και ειχε παρει και φωτογραφιες μου. Πριν δυο δεκαετιες εφτιαξε ενα καφε-μπαρ στο ισογειο του κτιριου του. Παλιοτερα επινε τον καφε του με τη μανα του και τη γυναικα του στο καφε "Γκρεκο" ( ιδιοκτησια ενος απαισιου Λιβανεζου ) και ετρωγε στο "Σπιτι του Νανκιν" πριν γινει τουριστικη "παγιδα". Εγραψε το "Νονο" στο καφε "Τριεστε", δυο στενα απο κει και στεκι των μπιτ ποιητων πριν 70 χρονια. Εχει εναν οργανισμο που βοηθαει τους αστεγους, λιγο πιο κατω. Ειχα την καρτα και το τηλεφωνο του παλιοτερα. Εχει σπιτι και στη Σονομα, οπου εχει την οινοποιια του. Οταν η κορη του η Σοφια σπουδαζε στο ΛΑ, και ανεβαινε στην πολη του ΣΦ ( γιατι ζουσε στη ΝΥ ), πηγαινε πολλα βραδια στο δευτερο οροφο του βιβλιοπωλειου "Συνορα" ( στην πλατεια Ομονοιας του ΣΦ, - δεν υπαρχει το βιβλιοπωλειο πλεον ) και καθοταν και διαβαζε φωτογραφικα βιβλια απο τα ραφια, οταν σχεδον κανεις δεν ηταν εκει ( αυτα πριν το Αμαζον - ποτε μου δε της μιλησα ). Απο φιλους και γνωστους ξερω πολλα για τον Κοπολα. Ειναι συμπαθης, αγαπα την Ελλαδα και παροτι δε συμπαθω τον κινηματογραφο, παντα τον εκτιμουσα ως ανθρωπο γι αυτα που 'χει προσφερει στην περιοχη της Νορθμπιτς, την "μικρη Ιταλια" του ΣΦ, οπως ονομαζεται η περιοχη.
Αδερφέ είσαι από τις περιπτώσεις που ενίοτε τα σχόλιά σου είναι πιο ενδιαφέροντα από τα άρθρα.Αυτή η ματιά από πρώτο χέρι σε δυσπρόσιτους κόσμους είναι κάτι που μου λείπει από τη δημοσιογραφία.
Ο Κοπολα ειναι ενα παιδι απο το Σαν Φρανσισκο. Στο λινκ μπορεις να δεις μια φωτογραφια του δασκαλου μου Νταγκλας Κερκλαντ που χε τραβηξει στην ταρατσα του ξενοδοχειου Φερμοντ ( ενα στενο απ το σπιτι μου ), με εναν εικοσαρη Κοπολα και εναν συνομηλικο του Λουκας ( μαυρα γυαλια κ καπελο ). Η Τρανσαμερικα δεν εχει ακομη κτιστει στο φοντο ! Εχει τραβηχτει το 70. https://www.bing.com/images/search?view=detailV2&id=98FD1F32D9B49273F4552D195C52230863A7538D&thid=OIP.CIKCAUPAQ5sxRt7aOXsJwQHaFh&mediaurl=http%3A%2F%2F2.bp.blogspot.com%2F_ZmFHOGBURtg%2FSqwsh9PcGOI%2FAAAAAAAAAlY%2FBc7SzYMtYps%2Fs400%2Fkirkland-zoetrope.jpg&exph=298&expw=400&q=douglas+kirkland+photo+of+francis+ford+coppola%2c+lucas&selectedindex=0&qpvt=douglas+kirkland+photo+of+francis+ford+coppola%2c+lucas&ajaxhist=0&vt=0&eim=1,2,6 Οταν εγινε η "αποβαση" στις Φιλιππινες για το "Αποκαλυψη Τωρα" ( την ταινια για το πολεμο του Βιετναμ )στην κλασσικη σκηνη που βαζει τον εαυτο του μεσα φωναζοντας στον στρατιωτη, "προχωρα, προχωρα", παντα θεωρουσα οτι αν ο Κοπολα δε ζουσε στο Σαν Φρανσισκο, δε θα την ειχε βαλει. Κατα καποιο τροπο αυτοσαρκαζεται και τοποθετειται απεναντι στον πολεμο αποστασιοποιημενος ως σκηνοθετης. Σα να σου λεει, ταυτοχρονα οτι ο πολεμος ειναι τρελα και οτι μια ταινια δε μπορει να του την δικαιωσει. Ημουν τυχερος να ζησω την πολη πριν το Ιντερνετ. Εζησα τα τελευταια ψεγαδια της counterculture απο την δεκαετια του 80. Ειχα την τυχη να ειμαι πιτσιρικι, μονος, πεινασμενος κλπ. Τελοσπαντον, να σε ευχαριστησω για δευτερη φορα για το εγκωμιο σου, Γραφων. Οπως σου ειπα και την πρωτη φορα, το οτι προερχεται απο σενα εχει ιδιαιτερη αξια για μενα. Ευχαριστω, ν