Θέατρο / Η αγωνία της γνώσηςΤο ελάχιστο της ουσιαστικής γνώσης καθώς και τη συμβατική αξιοποίηση των αισθητηριακών οργάνων θα επιχειρήσουν να αναδείξουν ο χορογράφος Antonio Ruz και η ομάδα του. Facebook Twitter ΑΠΟ ΤΗ ΜΑΤΙΝΑ ΚΑΛΤΑΚΗ 10.7.2013 | 17:54 10.7.2013 | 17:54 Facebook Twitter E-mail 0 Facebook Twitter Διαβάστε για την παράσταση του Antonio Ruz στον city guide του LiFO.gr. Facebook Twitter E-mail 0 ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ Για να λαμβάνετε κάθε εβδομάδα στο email σας μια επιλογή από τα καλύτερα άρθρα του lifo.gr ΕΓΓΡΑΦΗ ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ ΕΛΛΑΔΑΚαιρός: Γιατί καθυστέρησαν οι καταιγίδες και οι ισχυρές βροχοπτώσεις που προανήγγειλαν οι μετεωρολόγοι ΕΛΛΑΔΑΒορίζια: Ο ρόλος των ηλικιωμένων συγγενών στην παράδοση των τριών - Γιατί αναμένεται να εμπλακεί ο στρατός ΔΙΕΘΝΗΠοια είναι η Ράμα Ντουουάτζι, η σύζυγος του Ζοχράν Μαμντάνι και πιθανή νέα Πρώτη Κυρία της Νέας Υόρκης ΕΛΛΑΔΑΕκτάκτως στο νοσοκομείο η Ρούλα Πισπιρίγκου ΔΙΕΘΝΗΕκλογές Νέας Υόρκης: Γιατί τα ονόματα των Μαμντάνι, Σίλβα εμφανίστηκαν δύο φορές στα ψηφοδέλτια ΔΙΕΘΝΗΗ μάχη μιας νεαρής δικηγόρου για την κατάργηση του «φόρου περιόδου» στο Πακιστάν ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Θέατρο / Ιώκο Ιωάννης Κοτίδης: «Πώς να κάνεις το τραύμα, ουλή»Με αφορμή τον ρόλο του ως ενός θύματος βιασμού που ζητά δικαίωση σε ένα «ναρκοθετημένο» δικαστήριο, o ηθοποιός μιλάει για τον τρόπο που προσέγγισε τη σεξουαλική βία σε μια παράσταση δύσκολη, αλλά και «μοιρασιάς».ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ 4.11.2025 Θέατρο / Πώς γυρίζουμε σήμερα μια σκηνή βιασμού;Το θέατρο και ο κινηματογράφος διεθνώς επανεξετάζουν τον τρόπο με τον οποίο στήνονται οι ερωτικές και βίαιες σκηνές: μέχρι ποιο σημείο μπορεί να εκτεθεί ένα σώμα; Η Ντέπυ Γοργογιάννη εξηγεί τον ρόλο του intimacy coordinator και τον τρόπο που τίθενται τα όρια.ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ 3.11.2025 Οι Αθηναίοι / Αγγελική Στελλάτου: «Έχει σημασία να μιλήσω για μένα;»Το άστρο της ξεχώρισε δίπλα στον Δημήτρη Παπαιωάννου τα πρώτα χρόνια της Ομάδας Εδάφους. Μετά, διέγραψε τη δική της αταλάντευτη πορεία. Η Αγγελική Στελλάτου αφηγείται τη ζωή της στη LiFO, αν και πιστεύει ότι δεν «έχει σημασία να μιλάμε για εμάς σε έναν κόσμο όπου συμβαίνουν πράγματα τρομακτικά»ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ 3.11.2025 Lifo Videos / Ο Αντώνης Αντωνόπουλος διαβάζει την «Τελευταία μαγνητοταινία του Κραπ»Σε ένα από τα σημαντικότερα έργα του Σάμιουελ Μπέκετ, μια σπουδαία μελέτη για τη θνητότητα, τη δημιουργικότητα και τη μνήμη, ένας 69χρονος άνδρας κάθεται μόνος του στα γενέθλιά του και ακούει ηχογραφήσεις του παρελθόντος του.ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ 2.11.2025 Θέατρο / Ήρα Κατσούδα: «Ένα αστείο δεν μπορεί να καταστρέψει τον κόσμο»Η stand up κωμικός μιλά για την ελευθερία που κρύβεται στις «άχρηστες σκέψεις», για τη θέση των γυναικών στην κωμωδία και για το πώς το γέλιο μπορεί να γίνει εργαλείο αυτογνωσίας, χωρίς να χάνει ποτέ τη χαρά του.ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ 31.10.2025 Χορός / «Kontakthof»: Το έργο της Pina Bausch στο Εθνικό Θέατρο με ελληνικό θίασοΤο έργο-σταθμός της γυναίκας που ανανέωσε την τέχνη του χορού δεν σταμάτησε από τα '70s να συναρπάζει το κοινό και να παραμένει «νέο» και επίκαιρο. Αυτόν τον Δεκέμβριο το Pina Bausch Foundation αναβιώνει τo «Kontakthof» στο Εθνικό Θέατρο με Έλληνες ηθοποιούς. Η LiFO μπήκε στις πρόβες και μίλησε με τους βασικούς συντελεστές.ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ 9.10.2025 Θέατρο / Μαριάμ Ρουχάτζε: «Στο θέατρο νιώθω ότι η καταγωγή μου είναι όπλο, όχι εχθρός μου»Η νικήτρια του βραβείου «Ελευθερία Σαπουντζή» μιλά για τον ρατσισμό που έζησε ως παιδί αλλά και το καταφύγιο που υπήρξε η τέχνη στη ζωή της. ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ 2.10.2025 Οι Αθηναίοι / Γιάννης Μπέζος: «Ίσως είμαι λίγο παλιομοδίτης»Δεν έκανε ποτέ διαχωρισμούς ανάμεσα στο εμπορικό και το ποιοτικό. Πιστεύει πως κάνει μια παράξενη και αιρετική δουλειά: να πείσει τον θεατή να ξεχάσει πως είναι ο Μπέζος που πάρκαρε το αυτοκίνητό του έξω από το θέατρο - και να τον ταξιδέψει σε έναν άλλο κόσμο. Είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ 28.9.2025 Θέατρο / H ανασκαφή του Δημήτρη Παπαϊωάννου σε μια γη που έχει το σχήμα της καρδιάςΟ Δημήτρης Παπαϊωάννου δημιούργησε ένα νέο πρότζεκτ κατόπιν ανάθεσης του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης για τα σαράντα χρόνια από την ίδρυσή του, που το κοινό θα έχει την ευκαιρία να δει σε μια και μοναδική παράσταση στο Ωδείο Ηρώδου Αττικού.ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ 28.9.2025 Θέατρο / «Το Θεάτρο της Δευτέρας»: Αυτή είναι η ιστορία της εκπομπής που έμαθε θέατρο στους ΈλληνεςΠώς μία ολόκληρη γενιά έμαθε το παγκόσμιο θέατρο και το κλασικό ρεπερτόριο χάρη σε μια τηλεοπτική εκπομπή της παλιάς ασπρόμαυρης ΕΡΤ.ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ 24.9.2025 Θέατρο / Άλλη μια ευκαιρία να δούμε όσα δεν προλάβαμε πέρσι Η σεζόν ξεκινά με είκοσι παραστάσεις που η επιτυχημένη πορεία τους την προηγούμενη χρονιά έκανε σχεδόν επιτακτική την επανάληψή τους. Η δυναμική της προπώλησής τους το επιβεβαιώνει.ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ 18.9.2025 Θέατρο / Μεγάλες παραγωγές, γυναίκες στη σκηνοθεσία - Η θεατρική σεζόν ανοίγει δυναμικάΔιεθνείς σκηνοθέτες και σχήματα, δυνατά καστ, κλασικά και σύγχρονα έργα Ελλήνων και ξένων συγγραφέων: Το φθινοπωρινό ρεπερτόριο των αθηναϊκών σκηνών το λες και φιλόδοξο.ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ 13.9.2025 Θέατρο / Σουίντον, Λάνθιμος, Βέντερς, Ροντρίγκες και Αγγελάκας: Το φετινό πρόγραμμα της Στέγης Η Στέγη γιορτάζει τα 15 χρόνια της με ένα πρόγραμμα άκρως οικογενειακό, δημιουργικό και, όπως πάντα, με πολλές εκπλήξεις και απρόσμενες συναντήσεις δημιουργών.ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ 11.9.2025 Εικαστικά / Ανρί Τουλούζ Λοτρέκ: Η αντισυμβατική ζωή ενός κορυφαίου ζωγράφουΈνας από τους μεγαλύτερους Γάλλους χαράκτες, ζωγράφους, σχεδιαστές και εικονογράφους που πέρασαν από την ιστορία της τέχνης.ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ 9.9.2025 Θέατρο / Όταν ο Χίτλερ (σχεδόν) συνάντησε τον Φρόιντ Τέσσερις φορές βρέθηκαν στο ίδιο μέρος ο Χίτλερ και ο Φρόιντ. Τι θα γινόταν αν είχαν συναντηθεί; Αυτό επιχειρεί να διανοηθεί το θεατρικό έργο «Ο δρ Φρόιντ θα σας δει τώρα, κυρία Χίτλερ» που ανεβαίνει αυτές τις μέρες στο Λονδίνο.THE LIFO TEAM 7.9.2025 Θέατρο / Ελένη Ερήμου: «Οι άνθρωποι δεν ντρέπονται για τίποτα πια»Παραμένει μέχρι σήμερα μία από τις ομορφότερες γυναίκες που πέρασαν από το ελληνικό θέατρο και το σινεμά. Από νωρίς επέλεξε να ζει και έξω από το θεατρικό συνάφι. «Δεν μπορώ να ξυπνάω κάθε πρωί και να αναρωτιέμαι τι θα παίξω ή που θα παίξω» δηλώνει ενώ θεωρεί τη μοναχικότητα πηγή δημιουργικότητας. Η Ελένη Ερήμου αφηγείται τη ζωή της στη LifO.ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ 30.8.2025 Θέατρο / Οι παραστάσεις της Επιδαύρου έρχονται στην ΑθήναΟι σημαντικότερες παραστάσεις του φετινού καλοκαιριού ταξιδεύουν στα ανοιχτά θέατρα της Αττικής, δίνοντας την ευκαιρία στο κοινό να τις απολαύσει κάτω από τα αστέρια.ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ 27.8.2025 Οι Αθηναίοι / Αλεξάνδρα Λαδικού: «Δεν νοσταλγώ τίποτα. Πέρασα και ωραία και καλά»Ξεκίνησε από τα καλλιστεία, για μία ψήφο δεν στέφθηκε Μις Κόσμος, έπαιξε δίπλα στον Κουν, υπήρξε μούσα του Τάκη Κανελλόπουλου, αλλά κυρίως του Ανδρέα Βουτσινά. Στα 92 της ακόμα οδηγεί και παρακολουθεί θέατρο, ελπίζοντας πάντα να βρει καλά στοιχεία, ακόμα και σε κακές παραστάσεις.ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ 24.8.2025 Αρχαίο Δράμα Explained / «Ανδρομάχη»: Το τέλος της τραγωδίας Πλήθος μελετητών κατηγορούν το κείμενο για έλλειψη ενότητας, ακόμη και για ασυναρτησία. Οι υπερασπιστές του, όμως, έχουν διαφορετική άποψη. Τι είναι τελικά αυτό το παράξενο έργο του Ευριπίδη;ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ 7.8.2025 Απώλειες / Μπομπ Γουίλσον (1941-2025): Το προκλητικό του σύμπαν ήταν ένα και μοναδικόΜεγάλωσε σε μια κοινότητα όπου το θέατρο θεωρούνταν ανήθικο. Κι όμως, με το ριζοσπαστικό του έργο σφράγισε τη σύγχρονη τέχνη του 20ού αιώνα, σε παγκόσμιο επίπεδο. Υποκλίθηκε πολλές φορές στο αθηναϊκό κοινό – και εκείνο, κάθε φορά, του ανταπέδιδε την τιμή.ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ 1.8.2025 σχόλια Συνδεθείτε για να σχολιάσετε
ΕΛΛΑΔΑΚαιρός: Γιατί καθυστέρησαν οι καταιγίδες και οι ισχυρές βροχοπτώσεις που προανήγγειλαν οι μετεωρολόγοι
ΕΛΛΑΔΑΒορίζια: Ο ρόλος των ηλικιωμένων συγγενών στην παράδοση των τριών - Γιατί αναμένεται να εμπλακεί ο στρατός
ΔΙΕΘΝΗΠοια είναι η Ράμα Ντουουάτζι, η σύζυγος του Ζοχράν Μαμντάνι και πιθανή νέα Πρώτη Κυρία της Νέας Υόρκης
ΔΙΕΘΝΗΕκλογές Νέας Υόρκης: Γιατί τα ονόματα των Μαμντάνι, Σίλβα εμφανίστηκαν δύο φορές στα ψηφοδέλτια
Θέατρο / Ιώκο Ιωάννης Κοτίδης: «Πώς να κάνεις το τραύμα, ουλή»Με αφορμή τον ρόλο του ως ενός θύματος βιασμού που ζητά δικαίωση σε ένα «ναρκοθετημένο» δικαστήριο, o ηθοποιός μιλάει για τον τρόπο που προσέγγισε τη σεξουαλική βία σε μια παράσταση δύσκολη, αλλά και «μοιρασιάς».ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ 4.11.2025
Θέατρο / Πώς γυρίζουμε σήμερα μια σκηνή βιασμού;Το θέατρο και ο κινηματογράφος διεθνώς επανεξετάζουν τον τρόπο με τον οποίο στήνονται οι ερωτικές και βίαιες σκηνές: μέχρι ποιο σημείο μπορεί να εκτεθεί ένα σώμα; Η Ντέπυ Γοργογιάννη εξηγεί τον ρόλο του intimacy coordinator και τον τρόπο που τίθενται τα όρια.ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ 3.11.2025
Οι Αθηναίοι / Αγγελική Στελλάτου: «Έχει σημασία να μιλήσω για μένα;»Το άστρο της ξεχώρισε δίπλα στον Δημήτρη Παπαιωάννου τα πρώτα χρόνια της Ομάδας Εδάφους. Μετά, διέγραψε τη δική της αταλάντευτη πορεία. Η Αγγελική Στελλάτου αφηγείται τη ζωή της στη LiFO, αν και πιστεύει ότι δεν «έχει σημασία να μιλάμε για εμάς σε έναν κόσμο όπου συμβαίνουν πράγματα τρομακτικά»ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ 3.11.2025
Lifo Videos / Ο Αντώνης Αντωνόπουλος διαβάζει την «Τελευταία μαγνητοταινία του Κραπ»Σε ένα από τα σημαντικότερα έργα του Σάμιουελ Μπέκετ, μια σπουδαία μελέτη για τη θνητότητα, τη δημιουργικότητα και τη μνήμη, ένας 69χρονος άνδρας κάθεται μόνος του στα γενέθλιά του και ακούει ηχογραφήσεις του παρελθόντος του.ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ 2.11.2025
Θέατρο / Ήρα Κατσούδα: «Ένα αστείο δεν μπορεί να καταστρέψει τον κόσμο»Η stand up κωμικός μιλά για την ελευθερία που κρύβεται στις «άχρηστες σκέψεις», για τη θέση των γυναικών στην κωμωδία και για το πώς το γέλιο μπορεί να γίνει εργαλείο αυτογνωσίας, χωρίς να χάνει ποτέ τη χαρά του.ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ 31.10.2025
Χορός / «Kontakthof»: Το έργο της Pina Bausch στο Εθνικό Θέατρο με ελληνικό θίασοΤο έργο-σταθμός της γυναίκας που ανανέωσε την τέχνη του χορού δεν σταμάτησε από τα '70s να συναρπάζει το κοινό και να παραμένει «νέο» και επίκαιρο. Αυτόν τον Δεκέμβριο το Pina Bausch Foundation αναβιώνει τo «Kontakthof» στο Εθνικό Θέατρο με Έλληνες ηθοποιούς. Η LiFO μπήκε στις πρόβες και μίλησε με τους βασικούς συντελεστές.ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ 9.10.2025
Θέατρο / Μαριάμ Ρουχάτζε: «Στο θέατρο νιώθω ότι η καταγωγή μου είναι όπλο, όχι εχθρός μου»Η νικήτρια του βραβείου «Ελευθερία Σαπουντζή» μιλά για τον ρατσισμό που έζησε ως παιδί αλλά και το καταφύγιο που υπήρξε η τέχνη στη ζωή της. ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ 2.10.2025
Οι Αθηναίοι / Γιάννης Μπέζος: «Ίσως είμαι λίγο παλιομοδίτης»Δεν έκανε ποτέ διαχωρισμούς ανάμεσα στο εμπορικό και το ποιοτικό. Πιστεύει πως κάνει μια παράξενη και αιρετική δουλειά: να πείσει τον θεατή να ξεχάσει πως είναι ο Μπέζος που πάρκαρε το αυτοκίνητό του έξω από το θέατρο - και να τον ταξιδέψει σε έναν άλλο κόσμο. Είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ 28.9.2025
Θέατρο / H ανασκαφή του Δημήτρη Παπαϊωάννου σε μια γη που έχει το σχήμα της καρδιάςΟ Δημήτρης Παπαϊωάννου δημιούργησε ένα νέο πρότζεκτ κατόπιν ανάθεσης του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης για τα σαράντα χρόνια από την ίδρυσή του, που το κοινό θα έχει την ευκαιρία να δει σε μια και μοναδική παράσταση στο Ωδείο Ηρώδου Αττικού.ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ 28.9.2025
Θέατρο / «Το Θεάτρο της Δευτέρας»: Αυτή είναι η ιστορία της εκπομπής που έμαθε θέατρο στους ΈλληνεςΠώς μία ολόκληρη γενιά έμαθε το παγκόσμιο θέατρο και το κλασικό ρεπερτόριο χάρη σε μια τηλεοπτική εκπομπή της παλιάς ασπρόμαυρης ΕΡΤ.ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ 24.9.2025
Θέατρο / Άλλη μια ευκαιρία να δούμε όσα δεν προλάβαμε πέρσι Η σεζόν ξεκινά με είκοσι παραστάσεις που η επιτυχημένη πορεία τους την προηγούμενη χρονιά έκανε σχεδόν επιτακτική την επανάληψή τους. Η δυναμική της προπώλησής τους το επιβεβαιώνει.ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ 18.9.2025
Θέατρο / Μεγάλες παραγωγές, γυναίκες στη σκηνοθεσία - Η θεατρική σεζόν ανοίγει δυναμικάΔιεθνείς σκηνοθέτες και σχήματα, δυνατά καστ, κλασικά και σύγχρονα έργα Ελλήνων και ξένων συγγραφέων: Το φθινοπωρινό ρεπερτόριο των αθηναϊκών σκηνών το λες και φιλόδοξο.ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ 13.9.2025
Θέατρο / Σουίντον, Λάνθιμος, Βέντερς, Ροντρίγκες και Αγγελάκας: Το φετινό πρόγραμμα της Στέγης Η Στέγη γιορτάζει τα 15 χρόνια της με ένα πρόγραμμα άκρως οικογενειακό, δημιουργικό και, όπως πάντα, με πολλές εκπλήξεις και απρόσμενες συναντήσεις δημιουργών.ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ 11.9.2025
Εικαστικά / Ανρί Τουλούζ Λοτρέκ: Η αντισυμβατική ζωή ενός κορυφαίου ζωγράφουΈνας από τους μεγαλύτερους Γάλλους χαράκτες, ζωγράφους, σχεδιαστές και εικονογράφους που πέρασαν από την ιστορία της τέχνης.ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ 9.9.2025
Θέατρο / Όταν ο Χίτλερ (σχεδόν) συνάντησε τον Φρόιντ Τέσσερις φορές βρέθηκαν στο ίδιο μέρος ο Χίτλερ και ο Φρόιντ. Τι θα γινόταν αν είχαν συναντηθεί; Αυτό επιχειρεί να διανοηθεί το θεατρικό έργο «Ο δρ Φρόιντ θα σας δει τώρα, κυρία Χίτλερ» που ανεβαίνει αυτές τις μέρες στο Λονδίνο.THE LIFO TEAM 7.9.2025
Θέατρο / Ελένη Ερήμου: «Οι άνθρωποι δεν ντρέπονται για τίποτα πια»Παραμένει μέχρι σήμερα μία από τις ομορφότερες γυναίκες που πέρασαν από το ελληνικό θέατρο και το σινεμά. Από νωρίς επέλεξε να ζει και έξω από το θεατρικό συνάφι. «Δεν μπορώ να ξυπνάω κάθε πρωί και να αναρωτιέμαι τι θα παίξω ή που θα παίξω» δηλώνει ενώ θεωρεί τη μοναχικότητα πηγή δημιουργικότητας. Η Ελένη Ερήμου αφηγείται τη ζωή της στη LifO.ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ 30.8.2025
Θέατρο / Οι παραστάσεις της Επιδαύρου έρχονται στην ΑθήναΟι σημαντικότερες παραστάσεις του φετινού καλοκαιριού ταξιδεύουν στα ανοιχτά θέατρα της Αττικής, δίνοντας την ευκαιρία στο κοινό να τις απολαύσει κάτω από τα αστέρια.ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ 27.8.2025
Οι Αθηναίοι / Αλεξάνδρα Λαδικού: «Δεν νοσταλγώ τίποτα. Πέρασα και ωραία και καλά»Ξεκίνησε από τα καλλιστεία, για μία ψήφο δεν στέφθηκε Μις Κόσμος, έπαιξε δίπλα στον Κουν, υπήρξε μούσα του Τάκη Κανελλόπουλου, αλλά κυρίως του Ανδρέα Βουτσινά. Στα 92 της ακόμα οδηγεί και παρακολουθεί θέατρο, ελπίζοντας πάντα να βρει καλά στοιχεία, ακόμα και σε κακές παραστάσεις.ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ 24.8.2025
Αρχαίο Δράμα Explained / «Ανδρομάχη»: Το τέλος της τραγωδίας Πλήθος μελετητών κατηγορούν το κείμενο για έλλειψη ενότητας, ακόμη και για ασυναρτησία. Οι υπερασπιστές του, όμως, έχουν διαφορετική άποψη. Τι είναι τελικά αυτό το παράξενο έργο του Ευριπίδη;ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ 7.8.2025
Απώλειες / Μπομπ Γουίλσον (1941-2025): Το προκλητικό του σύμπαν ήταν ένα και μοναδικόΜεγάλωσε σε μια κοινότητα όπου το θέατρο θεωρούνταν ανήθικο. Κι όμως, με το ριζοσπαστικό του έργο σφράγισε τη σύγχρονη τέχνη του 20ού αιώνα, σε παγκόσμιο επίπεδο. Υποκλίθηκε πολλές φορές στο αθηναϊκό κοινό – και εκείνο, κάθε φορά, του ανταπέδιδε την τιμή.ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ 1.8.2025
σχόλια