Τα πιο δημοφιλή gaming videos στο YouTube θέλουν να κλέψουν τα προσωπικά σου δεδομένα

Τα πιο δημοφιλή gaming videos στο YouTube θέλουν να κλέψουν τα προσωπικά σου δεδομένα Facebook Twitter
0

Σύμφωνα με νέα στοιχεία του περιοδικού WIRED, τα βίντεο με gaming περιεχόμενο στο YouTube έχουν ένα πολύ σημαντικό πρόβλημα: περιέχουν πάρα πολλά bots και απάτες, μέσω των οποίων επιχειρείται ο έλεγχος των προσωπικών μας δεδομένων. 

Συγκεκριμένα, με βάση τα στοιχεία για το μήνα Ιανουάριο, στα επτά πιο δημοφιλή gaming κανάλια της πλατφόρμας ουσιαστικά τοποθετούνται διαφημίσεις με απάτες γύρω από video games. Μάλιστα, η συγκεκριμένη τάση φαίνεται να συνεχίζεται και για το μήνα Φεβρουάριο, καθώς πέντε από τα επτά κορυφαία gaming κανάλια ακολουθούν την ίδια τακτική. 

Όπως αναφέρει ο Zack Allen, υπεύθυνος για ζητήματα απειλών στην εταιρεία ασφαλείας ZeroFox, ύστερα από τη συμπλήρωση των προσωπικών μας πληροφοριών - από τη διεύθυνσή μας μέχρι και τον αριθμό της πιστωτικής κάρτας -, ορισμένες ιστοσελίδες προχωρούν με δική τους πρωτοβουλία στην πώληση αυτών των δεδομένων. Εκτός αυτού, υπάρχουν και ιστοσελίδες, οι οποίες υπόσχονται χρήματα που μπορούν να χρησιμοποιηθούν μέσα στα games, αλλά επί της ουσίας κατεβάζουν κακόβουλο λογισμικό στον υπολογιστή. 

Με πληροφορίες από Wired

TV & Media
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Άντι Σακς επέστρεψε και φοράει Rabanne: Όλα όσα ξέρουμε για το «The Devil Wears Prada 2»

TV & Media / Η Άντι Σακς επέστρεψε και φοράει Rabanne: Όλα όσα ξέρουμε για το «The Devil Wears Prada 2»

Με την Αν Χάθαγουεϊ να χορεύει στους δρόμους της Νέας Υόρκης, τη Μέριλ Στριπ να φορά ξανά τα γυαλιά της Μιράντα Πρίστλι και την Έμιλι Μπλαντ να επανέρχεται σε office siren διάθεση, η λατρεμένη ταινία μόδας επιστρέφει σχεδόν 20 χρόνια μετά
LIFO NEWSROOM
«A plague o' both your houses!» - Ο Τραμπ «κόβει» την εκπομπή του Κόλμπερτ και η Σάντρα Ο μίλησε εκ μέρους όλων

TV & Media / «Κατάρα και στους δυο σας!» Ο Τραμπ «κόβει» την εκπομπή του Κόλμπερτ και η Σάντρα Ο μίλησε εκ μέρους όλων

Το ξέσπασμα της ηθοποιού απέναντι στην Paramount και το CBS που αποφάσισαν να «κόψουν» την επιτυχημένη εκπομπή του Στίβεν Κόλμπερτ επειδή τα «έβαλε με τον Τραμπ»
LIFO NEWSROOM