Τα πιο δημοφιλή gaming videos στο YouTube θέλουν να κλέψουν τα προσωπικά σου δεδομένα

Τα πιο δημοφιλή gaming videos στο YouTube θέλουν να κλέψουν τα προσωπικά σου δεδομένα Facebook Twitter
0

Σύμφωνα με νέα στοιχεία του περιοδικού WIRED, τα βίντεο με gaming περιεχόμενο στο YouTube έχουν ένα πολύ σημαντικό πρόβλημα: περιέχουν πάρα πολλά bots και απάτες, μέσω των οποίων επιχειρείται ο έλεγχος των προσωπικών μας δεδομένων. 

Συγκεκριμένα, με βάση τα στοιχεία για το μήνα Ιανουάριο, στα επτά πιο δημοφιλή gaming κανάλια της πλατφόρμας ουσιαστικά τοποθετούνται διαφημίσεις με απάτες γύρω από video games. Μάλιστα, η συγκεκριμένη τάση φαίνεται να συνεχίζεται και για το μήνα Φεβρουάριο, καθώς πέντε από τα επτά κορυφαία gaming κανάλια ακολουθούν την ίδια τακτική. 

Όπως αναφέρει ο Zack Allen, υπεύθυνος για ζητήματα απειλών στην εταιρεία ασφαλείας ZeroFox, ύστερα από τη συμπλήρωση των προσωπικών μας πληροφοριών - από τη διεύθυνσή μας μέχρι και τον αριθμό της πιστωτικής κάρτας -, ορισμένες ιστοσελίδες προχωρούν με δική τους πρωτοβουλία στην πώληση αυτών των δεδομένων. Εκτός αυτού, υπάρχουν και ιστοσελίδες, οι οποίες υπόσχονται χρήματα που μπορούν να χρησιμοποιηθούν μέσα στα games, αλλά επί της ουσίας κατεβάζουν κακόβουλο λογισμικό στον υπολογιστή. 

Με πληροφορίες από Wired

TV & Media
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το «Rust» του Άλεκ Μπάλντουιν κυκλοφορεί «αθόρυβα», τέσσερα χρόνια μετά τον μοιραίο πυροβολισμό

TV & Media / Το «Rust» του Άλεκ Μπάλντουιν κυκλοφορεί «αθόρυβα», τέσσερα χρόνια μετά τον μοιραίο πυροβολισμό

Οι δημιουργοί της ταινίας δήλωσαν ότι ελπίζουν το τελικό αποτέλεσμα να τιμήσει το έργο και τη μνήμη της κινηματογραφίστριας Χάλινα Χάτσινς, η οποία σκοτώθηκε στο πλατό κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων
LIFO NEWSROOM
Τι έγιναν τα 100 εκατομμύρια δολάρια που πρόσφερε η Amazon στη Φίμπι Γουόλερ-Μπριτζ;

TV & Media / Τι έγιναν τα 100 εκατομμύρια δολάρια που πρόσφερε η Amazon στη Φίμπι Γουόλερ-Μπριτζ;

Έξι χρόνια από τότε που υπέγραψε το εξαιρετικά επικερδές συμβόλαιό της με την Amazon, τίποτα από όσα είχε αναλάβει να κάνει η 39χρονη Βρετανίδα δημιουργός, δεν έχει βγει ακόμη στον αέρα.
LIFO NEWSROOM