Η Λιάνα Μαστάθη και ο Pepper 96.6 επιλέγουν το soundtrack του Σαββατοκύριακου

Η Λιάνα Μαστάθη και ο Pepper 96.6 επιλέγουν το soundtrack του Σαββατοκύριακου Facebook Twitter
Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
0

Κάθε Σαββατοκύριακο ένας παραγωγός του ραδιοφωνικού σταθμού Pepper 96.6 επιλέγει για το LIFO.gr τραγούδια που συνθέτουν ένα ξεχωριστό soundtrack.

Αυτή την εβδομάδα, την επιλογή κάνει η Λιάνα Μαστάθη (την ακούτε στη συχνότητα του Pepper, καθημερινά 14:00-16:00):

Eminem

Lose Yourself, Oscars 2020

Η εμφάνιση του Eminem στα Όσκαρ ήταν η μεγάλη έκπληξη και ένα καλά κρυμμένο μυστικό, με τις περισσότερες πρόβες να γίνονται εκτός Dolby Theatre, έτσι ώστε να μην αντιληφθεί κανείς τη συμμετοχή του στην τελετή. To 2003, που είχε κερδίσει το αγαλματίδιο, δεν πήγε καν στην απονομή γιατί πίστευε ότι δεν είχε καμία πιθανότητα να κερδίσει.

Φέτος όχι μόνο πήγε αλλά ξεσήκωσε το, συνήθως δυσκοίλιο, κοινό των Όσκαρ. Ένας ώριμος Eminem, που φαίνεται να έχει συμφιλιωθεί με το παρελθόν του, έδωσε μια νέα δυναμική στο τραγούδι, ερμηνεύοντας τους στίχους χωρίς να χρειάζεται πλέον να κλάψει στον ώμο του κοινού.

 

 

Jack Peñate

Murder

Με ένα διάλειμμα δέκα χρόνων ο Jack Peñate επιστρέφει στη δισκογραφία με νέο άλμπουμ και νέο σινκγλ. To After Υou είναι το τρίτο άλμπουμ της καριέρας του και είναι πράγματι μεγάλο το χρονικό διάστημα που μεσολάβησε από το προηγούμενο.

Στα δέκα αυτά χρόνια ο Jack Peñate, «ταξίδεψε, έμαθε και ξαναανακάλυψε τον εαυτό του». Ό,τι και να έκανε, το αποτέλεσμα είναι εξαιρετικά ενδιαφέρον. Σε έναν ιδανικό κόσμο το Murder θα μπορούσε να ήταν το νέο σινγκλ του Moby.

 

 

Kid Moxie

Big In Japan

Μπορεί το Big In Japan για τους Αμερικάνους να είναι ένα new wave hit (;) των '80s, εδώ στην Ελλάδα όμως είναι ένα από τα πιο αντιπροσωπευτικά τραγούδια μιας cult δεκαετίας. Η Kid Moxie ομολογεί ότι έπρεπε να ξεχάσει την πρώτη εκτέλεση για να το ξαναδημιουργήσει. Και το διασκευάζει πραγματικά ονειρικά, δίνοντας έτσι ώθηση στο προσδόκιμο ζωής του.

«Δεν θέλω να γίνω δυσάρεστος, αλλά πρέπει να μιλήσουμε για κάτι πολύ σοβαρό» είναι ο τίτλος της ταινίας, το soundtrack της οποίας υπογράφει η Kid Moxie και συμπεριλαμβάνει το εν λόγω track.

 

 

Αmalia & Τhe Αrchitects

Μurder & Create

Μόλις 22 ετών, η Αμαλία κυκλοφορεί το πρώτο της τραγούδι με τους Architects και ήδη βάζουν υποψηφιότητα για καλύτερο πρωτοεμφανιζόμενο γκρουπ. Τραγουδά με τη φρεσκάδα της νεότητας της αλλά και μία ωριμότητα που σε παρασύρει στον δικό της υπέροχο μουσικό κόσμο.

Δεν ξέρω αν αυτό απορρέει από το γεγονός ότι μεγάλωσε σε ένα σπίτι γεμάτο μουσική ή αν η μουσική ήταν ήδη μέρος του DNA της, το αποτέλεσμα όμως είναι εξαιρετικά ελπιδοφόρο για μία καριέρα πολλά υποσχόμενη.

Στα συν το πολύ ιδιαίτερο βιντεοκλίπ που συνοδεύει το Murder & Create. Ακούστε το και θα δείτε αμέσως τον δρόμο που ανοίγεται μπροστά σε μια νέα, παθιασμένη φωνή.

 

 

Domenico Modugno

Dio, Come Ti Amo (M@kossa Edit)

Ο Domenico Modugno και η Gigliola Cinquetti ερμήνευσαν το Dio Come Ti Amo στο φεστιβάλ του San Remo Festival το 1966 και με το ίδιο τραγούδι διαγωνίστηκε ο Domenico μόνος του στη Eurovision, εκπροσωπώντας την Ιταλία την ίδια χρονιά.

Αυτό τον διαγωνισμό οι Ιταλοί θα τον θυμούνται για πάντα. Ήταν η μοναδική φορά που η Ιταλία δεν πήρε ούτε μία ψήφο στη Eurovision. Ένα ρεκόρ που κρατά ακόμα.


Παραδόξως το τραγούδι γνώρισε μια σχετική επιτυχία, όχι μόνο στην Ιταλία αλλά και εκτός αυτής. Elvis Costello και Shirley Bassey είναι δύο από τους καλλιτέχνες που το έχουν διασκευάσει. Εδώ σε νέο ρεμίξ από τον Makossa.

 

 

Gregory Porter

Revival

Ο Gregory Porter επιστρέφει με ένα σινγκλ υπερπαραγωγή. Ο ίδιος λέει ότι ήθελε το τραγούδι να είναι gospel, στους ήχους που άκουγε μικρός στην εκκλησία, για αυτό στο Revival συμμετέχει 10μελής χορωδία και η Συμφωνική Ορχήστρα Εγχόρδων του Λονδίνου. «Δεν χρειάζεται να είσαι θρήσκος για να καταλάβεις τη σημασία της αναβίωσης, της ανανέωσης, είναι η πορεία της ζωής».

Ο Gregory Porter είναι ο λόγος που αισιοδοξούμε για το μέλλον της jazz. Ή μάλλον, καλύτερα, o Porter είναι το μέλλον της jazz. Στις 17 Απριλίου κυκλοφορεί το άλμπουμ του με τίτλο All Rise.

 

 

Wyclef Jean, Refugee All Stars

Guantanamera

Και για να μην ξεχνιόμαστε, εν όψει καρναβαλιού, αν όχι η ωραιότερη, σίγουρα η πιο ενδιαφέρουσα απόδοση του πιο γνωστού κουβανέζικου τραγουδιού.

Το ξαναθυμηθήκαμε στον τελευταίο κύκλο του Casa de Papel, εδώ όμως τα φωνητικά της Celia Cruz, μαζί με τη Lauryn Hill και τον Wyclef Jean δίνουν μια φρέσκια πνοή, έστω κι αν αυτή η ηχογράφηση μας έρχεται από το μακρινό 1997 και το ντεμπούτο άλμπουμ του Wyclef Jean, The Carnival.

 

https://www.pepper966.gr/

https://www.facebook.com/RadioPepper/

Μουσική
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

KET: «Το γεγονός ότι έχουμε καταφέρει να υπάρχουμε τόσα χρόνια είναι ένα μικρό θαύμα»

Κέντρο Ελέγχου Τηλεοράσεων / KET: «Καταφέραμε να υπάρχουμε τόσα χρόνια, κι αυτό είναι ένα μικρό θαύμα»

Μια μεγάλη συζήτηση για την ιστορία του Κέντρου Ελέγχου Τηλεοράσεων, ενός από τους βασικούς πυρήνες της πειραματικής και ανεξάρτητης μουσικής σκηνής της πόλης και όχι μόνο.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
102΄ με την Tάμτα και την Ανίτα Ρατσβελισβίλι

Μουσική / Tάμτα - Ανίτα Ρατσβελισβίλι: «Μάθαμε να ζούμε με το τραύμα»

Δυο διάσημες και πετυχημένες Γεωργιανές συναντιούνται στην ΕΛΣ και μιλούν για τις δυσκολίες που τις διαμόρφωσαν και την κουλτούρα της χώρας τους, που την κουβαλάνε μαζί τους παντού, ακόμα και όταν τις πληγώνει.
M. HULOT
Η επιστροφή της Lily Allen

Μουσική / Η Lily Allen επιστρέφει με το πιο θεαματικό ξεκατίνιασμα στην ιστορία της ποπ

Το «West End Girl» της Lilly Allen και ένα αριστουργηματικό ραπ άλμπουμ από την CupcakKe αποτελούν τα πιο δυνατά και τολμηρά, από πλευράς στιχουργικής, άλμπουμ της χρονιάς. Μια καλή εβδομάδα για τη μουσική.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
BOYS’ SHORTS INTERVIEW

Μουσική / Boys’ Shorts: «Δεν φταίνε τα τρανς άτομα που έχει γίνει μίζερη η ζωή σου»

To eyeliner και το electroclash έφερε κοντά το ντουέτο των DJs, που εμπνεύστηκαν το όνομά τους από τον Boy George. Έπαιξαν στο Berghain, και η φήμη τους εκτοξεύτηκε. Πλέον το mantra τους είναι το «enjoy the moment».
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Παιδί Τραύμα: Τραγουδάκια λέω που αύριο θα ξεχαστούν, δεν κάνω καμία επανάσταση, δεν αλλάζω τον κόσμο

Μουσική / Παιδί Τραύμα: «Τραγουδάκια λέω, που αύριο θα ξεχαστούν, δεν αλλάζω τον κόσμο»

Στο νέο του άλμπουμ, το Παιδί Τραύμα χρησιμοποιεί τις έννοιες της φυγής και της συγχώρεσης για να μιλήσει για το αδιέξοδο του ψηφιακού κόσμου και την αναζήτηση της αλήθειας με τραγούδια που ξεφεύγουν από το mainstream.   
M. HULOT
Οι Tame Impala φτιάχνουν έναν δίσκο εμπνευσμένο από τα bush doofs της Αυστραλίας

Μουσική / «Deadbeat» των Tame Impala: Μια lo-fi ωδή στα rave πάρτι από ένα σπουδαίο συγκρότημα

Είναι η πρώτη του δουλειά που δεν περιέχει ούτε μια ροκ στιγμή. Σύμφωνα με τον Chris Deville: «Οι Tame Impala έχουν μεταμορφωθεί σταδιακά από ένα από τα σπουδαιότερα ροκ συγκροτήματα της γενιάς τους σε… κάτι άλλο».
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών τιμά τη μνήμη του Οδυσσέα Ελύτη με αφορμή τα τριάντα χρόνια από τον θάνατό του, παρουσιάζοντας το «Μονόγραμμα» του Γιώργου Κουρουπού, που βασίζεται στο ομότιτλο έργο του μεγάλου Έλληνα ποιητή, στις 24 Οκτωβρίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

Οπτική Γωνία / Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

«Ό,τι όμως και αν υπήρξε ο Διονύσης Σαββόπουλος, είχε τη δόνηση, τον λοξό τόνο, μια διάθεση μεταμόρφωσης και γιορτής. Επέστρεφε σε μια πάμφωτη αυλή, περιμένοντας τους φίλους, το νόημα της συνάθροισης».
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ