Βloggers εναντιον Huffington για την πώληση στην AOL

Βloggers εναντιον Huffington για την πώληση στην AOL Facebook Twitter
0

Ένα λογοπαίγνιο εμπνευσμένο από ένα παιδικό παραμύθι και το όνομα της Huffington Post βρίσκεται στο επίκεντρο του «μανιφέστου» των προοδευτικών bloggers και αναγνωστών που αποτέλεσαν την κινητήρια δύναμη που καθιέρωσε τη διαδικτυακή εφημερίδα της Αριάννας Χάφινγκτον ως μία από τις πλέον δημοφιλείς ιστοσελίδες του αμερικανικού κυβερνοχώρου.

Η αγορά της Huffington Post από την America On Line εξόργισε πολλούς από τους bloggers, οι οποίοι, σε ένα διαδικτυακό μανιφέστο, κάνουν λόγο για «ξεπούλημα» και «προδοσία» και δηλώνουν την πρόθεσή τους να «πολεμήσουν» την Huffington Post:

«Θα φυσήξουμε και θα ξαναφυσήξουμε ( 'Huff & Puff': η παραπομπή - λογοπαίγνιο με το «Huffington Post»- στο παραμύθι με τα τρία γουρουνάκια και τον κακό λύκο που φυσά και γκρεμίζει τα σπίτια τους) και θα το γκρεμίσουμε: η Αριάννα μας χρησιμοποίησε για να στηρίξει το site της και τώρα μας ξεπουλάει. Η Αριάνα Χάφινγκτον έχτισε μία blog-αυτοκρατορία στηριζόμενη στις 'πλάτες' χιλιάδων πολιτών- δημοσιογράφων. Εκμεταλλεύτηκε τον ιδεαλισμό μας και μας άφησε να δουλεύουμε υπό την ψευδαίσθηση ότι η Huffington Post ήταν διαφορετική, ανεξάρτητη και αριστεριζόντων αντιλήψεων. Τώρα σπεύδει να εξαργυρώσει τα κέρδη της, και τρεις χιλιάδες ανεξάρτητοι bloggers διαπιστώνουν πως πλέον εργάζονται για άλλη μία μεγάλη εταιρεία».

«Αλλά η Huffington Post δεν ανήκει στην Αριάνα για να την πουλήσει. Είναι δική μας: όλων των αριστερόφρονων συγγραφέων και αναγνωστών, περιβαλλοντικών ακτιβιστών, ανθρώπων που μάχονται κατά των μεγάλων εταιρειών, αυτών από τους οποίους προήλθαν οι 25 εκατομμύρια επισκέψεις/ ανά μήνα. Και θα την πάρουμε πίσω».

«Θα σταματήσουμε να μπαίνουμε στο site της. Και επίσης θα σταματήσουμε το blogging για λογαριασμό της. Και μετά θα δημιουργήσουμε μία εναλλακτική στην Huffington Post της AOL, χρησιμοποιώντας στο Twitter το hash tag #huffpuff για να πούμε στον κόσμο τα αγαπημένα μας sites αντικουλτούρας και ανεξάρτητα blogs. Εμείς δημιουργήσαμε τη Huffington Post. Και θα είμαστε εμείς που θα 'φυσήξουμε και θα ξαναφυσήξουμε' και θα την γκρεμίσουμε».

Η εν λόγω «κήρυξη πολέμου» δημοσιεύτηκε στην ιστοσελίδα Adbusters, μαζί με προτάσεις εναλλακτικών ιστοσελίδων προς τους πρώην υποστηρικτές της Huffington Post, καθώς και συμβουλές πάνω στη χρήση των social media για την προώθησή τους.

Aναδημοσίευση από Καθημερινή

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το «Παρα Πέντε» επιστρέφει 20 χρόνια μετά

TV & Media / «Θα γράψουμε το 50ο επεισόδιο μαζί»: Το teaser Καπουτζίδη για το reunion του «Παρα Πέντε»

Στην επέτειο συμπλήρωσης των είκοσι ετών από την προβολή του πρώτου επεισοδίου του «Παρά Πέντε», ο Γιώργος Καπουτζίδης εμφανίστηκε σε ένα teaser ανακοινώνοντας την επιστροφή της σειράς
LIFO NEWSROOM
Το South Park βάζει στο στόχαστρο Νετανιάχου και Τραμπ στο νέο επεισόδιο

TV & Media / Το South Park βάζει στο στόχαστρο Νετανιάχου και Τραμπ στο νέο επεισόδιο

Με φρενήρη ρυθμό και σκηνές που θυμίζουν Looney Tunes, το επεισόδιο βάζει στο στόχαστρο τόσο τις ΗΠΑ όσο και το Ισραήλ, αποτυπώνοντας με τον καυστικό τρόπο του South Park την ένταση που επικρατεί διεθνώς
LIFO NEWSROOM
Τζίμι Κίμελ: «Γεια σου όμορφε» - Το καυστικό σκετς με τον Ρόμπερτ ντε Νίρο κατά Τραμπ και FCC

TV & Media / Τζίμι Κίμελ: «Γεια σου όμορφε» - Το καυστικό σκετς με τον Ρόμπερτ ντε Νίρο κατά Τραμπ και FCC

Ο Τζίμι Κίμελ, κατά την έναρξη της εκπομπής, επιτέθηκε στην Ομοσπονδιακή Επιτροπή Επικοινωνιών των ΗΠΑ (FCC) και τον διορισμένο πρόεδρό της, από τον Ντόναλντ Τραμπ, Μπρένταν Καρ, που ζήτησε την απομάκρυνσή του
LIFO NEWSROOM
Ο Πύρρος Δήμας μετά τα σχόλια για την πώληση της Ολυμπιακής δάδας: «Εφάρμοσα στην πράξη το ολυμπιακό ιδεώδες»

TV & Media / Ο Πύρρος Δήμας μετά τα σχόλια για την πώληση της Ολυμπιακής δάδας: «Εφάρμοσα στην πράξη το ολυμπιακό ιδεώδες»

Η δάδα δημοπρατήθηκε στο «Cash or Trash» και το ποσό διατέθηκε στα Παιδικά Χωριά SOS - Η ΕΟΕ μιλά για «εμπορευματοποίηση ενός ιστορικού και συμβολικού αντικειμένου»
LIFO NEWSROOM