Πώς δημιουργούνται τα καθημερινά doodles της Google;

Πώς δημιουργούνται τα καθημερινά doodles της Google; Facebook Twitter
0

Οι δημιουργοί των καθημερινών doodles της Google, γνωστοί και ως «doodlers», βλέπουν τις δημιουργίες τους να έχουν τρομερή απήχηση στο Ίντερνετ, καθώς η ιστοσελίδα που φιλοξενεί τα doodles έχει περισσότερες από πέντε δισεκατομμύρια αναζητήσεις κάθε μέρα.

Η ιδέα αυτή των νέων λογοτύπων ξεκίνησε το 1998, όταν οι ιδρυτές της Google, Larry Page και Sergey Brin, αστειευόμενοι αποφάσισαν να αναβαθμίσουν το site αφήνοντας ένα μήνυμα που έγραφε «εκτός γραφείου», καθώς ήθελαν να παρακολουθήσουν το φεστιβάλ Burning Man με την ησυχία τους.

Η Google σήμερα έχει δημιουργήσει μια ολόκληρη ομάδα από «doodlers», οι οποίοι ασχολούνται αποκλειστικά με τη δημιουργία αυτών των δημιουργικών σχεδίων. Επικεφαλής αυτής της ομάδας είναι η Jessica Yu, η οποία έκανε και ορισμένες αποκαλύψεις στο artnews News γύρω από τη διαδικασία σχεδιασμού που ακολουθείται για τα doodles. 

«Είναι αρκετά δύσκολη η όλη διαδικασία» αναφέρει η Yu, σημειώνοντας επίσης ότι απαιτείται μεγάλος προγραμματισμός για αυτά τα καθημερινά έργα τέχνης. Μάλιστα, τα περισσότερα από τα doodles που βλέπουμε καθημερινά σχεδιάζονται έναν χρόνο νωρίτερα και ύστερα από ένα εντατικό brainstorming. Συγκεκριμένα, η Yu αναφέρει ότι το 95% των doodles είναι σχεδιασμένα από αρκετό καιρό πριν και μόνο το 5% αφορά γεγονότα της επικαιρότητας και επομένως σχεδιάζονται σχετικά σύντομα από την ημέρα δημοσίευσής τους. 

Οι ιδέες για τα doodles προέρχονται μέσα από χιλιάδες προτάσεις τόσο των εργαζομένων της Google όσο και άλλων ανθρώπων. Ύστερα, λοιπόν, αυτές οι προτάσεις εγκρίνονται από τους αντιπροσώπους της Google σε κάθε χώρα και έπειτα η κάθε «εθνική» ομάδα της εταιρίας αποφασίζει για το ποια σχέδια θα είναι στατικά, διαδραστικά, animated, βίντεο κ.ο.κ. 

Αν και τα σχέδια αυτά απαιτούν πολλή προσοχή, η Yu εξηγεί ότι η ομάδα της Google «δεν έχει απλώς ως στόχο να αυξήσει τον αριθμό των κλικς». «Πρόκειται για μια διαδικασία που γίνεται με πολύ συναίσθημα, σε μια εταιρία που εργάζεται κυρίως με τη λογική», καταλήγει η Yu. 

Με πληροφορίες από το Design Taxi

 

Τech & Science
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Θοδωρής Παπαγγελής: «Εδώ και 20 αιώνες συναντάμε τη ρευστότητα του φύλου»

Άκου την επιστήμη / Θοδωρής Παπαγγελής: «Εδώ και δύο χιλιάδες χρόνια συναντάμε τη ρευστότητα του φύλου»

Πώς μπορεί ένα έργο δύο χιλιάδων ετών να μιλά τη γλώσσα του σήμερα; Ο Θεόδωρος Παπαγγελής, διακεκριμένος φιλόλογος και ακαδημαϊκός, που δημοσίευσε πρόσφατα μια νέα μετάφραση των «Μεταμορφώσεων» του Οβιδίου, μιλά στον Γιάννη Πανταζόπουλο.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Πιο πειστική κι από τον άνθρωπο: Η τεχνητή νοημοσύνη κερδίζει στα debates – αλλάζει τους όρους στην πολιτική πειθώ

Τech & Science / Πιο πειστική κι από τον άνθρωπο: Η τεχνητή νοημοσύνη κερδίζει στα debates – αλλάζει τους όρους στην πολιτική πειθώ

Μελέτη δείχνει ότι τα μεγάλα γλωσσικά μοντέλα όπως το ChatGPT-4 μπορούν να επηρεάζουν πιο αποτελεσματικά από τους ανθρώπους – Κίνδυνοι για εκλογές, παραπληροφόρηση και στοχευμένη χειραγώγηση
LIFO NEWSROOM
Τα chatbots τεχνητής νοημοσύνης δίνουν μάχη με την ανθρώπινη μνήμη

Τech & Science / Τα chatbots τεχνητής νοημοσύνης δίνουν μάχη με την ανθρώπινη μνήμη

OpenAI, Google, Meta και Microsoft επενδύουν σε chatbots που θυμούνται όλο και περισσότερα για τους χρήστες τους, ενισχύοντας την εμπειρία αλλά και τα ερωτήματα για την ιδιωτικότητα και την εκμετάλλευση των δεδομένων
LIFO NEWSROOM