Πώς δημιουργούνται τα καθημερινά doodles της Google;

Πώς δημιουργούνται τα καθημερινά doodles της Google; Facebook Twitter
0

Οι δημιουργοί των καθημερινών doodles της Google, γνωστοί και ως «doodlers», βλέπουν τις δημιουργίες τους να έχουν τρομερή απήχηση στο Ίντερνετ, καθώς η ιστοσελίδα που φιλοξενεί τα doodles έχει περισσότερες από πέντε δισεκατομμύρια αναζητήσεις κάθε μέρα.

Η ιδέα αυτή των νέων λογοτύπων ξεκίνησε το 1998, όταν οι ιδρυτές της Google, Larry Page και Sergey Brin, αστειευόμενοι αποφάσισαν να αναβαθμίσουν το site αφήνοντας ένα μήνυμα που έγραφε «εκτός γραφείου», καθώς ήθελαν να παρακολουθήσουν το φεστιβάλ Burning Man με την ησυχία τους.

Η Google σήμερα έχει δημιουργήσει μια ολόκληρη ομάδα από «doodlers», οι οποίοι ασχολούνται αποκλειστικά με τη δημιουργία αυτών των δημιουργικών σχεδίων. Επικεφαλής αυτής της ομάδας είναι η Jessica Yu, η οποία έκανε και ορισμένες αποκαλύψεις στο artnews News γύρω από τη διαδικασία σχεδιασμού που ακολουθείται για τα doodles. 

«Είναι αρκετά δύσκολη η όλη διαδικασία» αναφέρει η Yu, σημειώνοντας επίσης ότι απαιτείται μεγάλος προγραμματισμός για αυτά τα καθημερινά έργα τέχνης. Μάλιστα, τα περισσότερα από τα doodles που βλέπουμε καθημερινά σχεδιάζονται έναν χρόνο νωρίτερα και ύστερα από ένα εντατικό brainstorming. Συγκεκριμένα, η Yu αναφέρει ότι το 95% των doodles είναι σχεδιασμένα από αρκετό καιρό πριν και μόνο το 5% αφορά γεγονότα της επικαιρότητας και επομένως σχεδιάζονται σχετικά σύντομα από την ημέρα δημοσίευσής τους. 

Οι ιδέες για τα doodles προέρχονται μέσα από χιλιάδες προτάσεις τόσο των εργαζομένων της Google όσο και άλλων ανθρώπων. Ύστερα, λοιπόν, αυτές οι προτάσεις εγκρίνονται από τους αντιπροσώπους της Google σε κάθε χώρα και έπειτα η κάθε «εθνική» ομάδα της εταιρίας αποφασίζει για το ποια σχέδια θα είναι στατικά, διαδραστικά, animated, βίντεο κ.ο.κ. 

Αν και τα σχέδια αυτά απαιτούν πολλή προσοχή, η Yu εξηγεί ότι η ομάδα της Google «δεν έχει απλώς ως στόχο να αυξήσει τον αριθμό των κλικς». «Πρόκειται για μια διαδικασία που γίνεται με πολύ συναίσθημα, σε μια εταιρία που εργάζεται κυρίως με τη λογική», καταλήγει η Yu. 

Με πληροφορίες από το Design Taxi

 

Τech & Science
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αλτσχάιμερ: Εγκρίθηκε φάρμακο που χορηγείται αποκλειστικά στο σπίτι

Τech & Science / Αλτσχάιμερ: Εγκρίθηκε θεραπεία που μπορεί να χορηγηθεί στο σπίτι από τον ίδιο τον ασθενή

Η έκδοση για χρήση στο σπίτι εγκρίθηκε ως θεραπεία συντήρησης που οι ασθενείς μπορούν να χορηγούν στον εαυτό τους αφού ολοκληρώσουν τον κύκλο της ενδοφλέβιας θεραπείας
LIFO NEWSROOM
«Νέα γενιά εθισμένων»: Τι κινδύνους κρύβει το άτμισμα για τον εγκέφαλο των εφήβων

Τech & Science / «Νέα γενιά εθισμένων»: Τι κινδύνους κρύβει το άτμισμα για τον εγκέφαλο των εφήβων

Οι ειδικοί προειδοποιούν ότι τα ηλεκτρονικά τσιγάρα δημιουργούν νέους εθισμούς στη νικοτίνη και προκαλούν σοβαρούς κινδύνους για την καρδιά, τους πνεύμονες και τον εγκέφαλο των παιδιών και των εφήβων
LIFO NEWSROOM
«Είναι κάπως σαν νίκη για τη Google»: Πώς κατάφερε να γλιτώσει από το να πουλήσει το Chrome

Τech & Science / «Είναι κάπως σαν νίκη για τη Google»: Πώς κατάφερε να γλιτώσει από το να πουλήσει το Chrome

Η απόφαση αυτή θεωρείται μια από τις σημαντικότερες των τελευταίων 20 ετών - Η Google διατηρεί πάντως κάποιες «ανησυχίες» για την υποχρέωσή της να μοιράζεται δεδομένα διαδικτυακών αναζητήσεων
LIFO NEWSROOM
Το James Webb εντόπισε «γυμνή» μαύρη τρύπα από την αυγή του σύμπαντος - «Μία πραγματική ια πρόκληση για τις θεωρίες μας»

Τech & Science / Το James Webb εντόπισε «γυμνή» μαύρη τρύπα από την αυγή του σύμπαντος - «Μία πραγματική πρόκληση για τις θεωρίες μας»

Οι αστρονόμοι εκτιμούν ότι ίσως ανήκει σε μία κατηγορία αντικειμένων που είχε θεωρητικά προβλέψει ο Στίβεν Χόκινγκ, αλλά που μέχρι σήμερα δεν είχε ποτέ εντοπιστεί
LIFO NEWSROOM
Τι είναι το Clanker και γιατί το χρησιμοποιούν οι χρήστες του διαδικτύου ως αντι-AI αργκό;

Τech & Science / Τι είναι το Clanker και γιατί το χρησιμοποιούν οι χρήστες του διαδικτύου ως αντι-AI αργκό;

Ο όρος διαδίδεται στα social media μεταξύ των ανθρώπων που δηλώνουν «κουρασμένοι» με την τεχνητή νοημοσύνη που «εφευρίσκει» πράγματα, ακούγεται υπερβολικά ανθρώπινη και απειλεί να εξαφανίσει θέσεις εργασίας
LIFO NEWSROOM
Από την Amy έως τον Wubbo: Πώς επιλέγουν οι μετεωρολόγοι τα ονόματα των καταιγίδων και γιατί είναι σημαντικά

Τech & Science / Από την Amy μέχρι τον Wubbo: Πώς επιλέγουν οι μετεωρολόγοι τα ονόματα των καταιγίδων και γιατί είναι σημαντικά

«Όταν μια καταιγίδα έχει όνομα, γίνεται πιο εύκολο για τα μέσα ενημέρωσης και το κοινό να μιλούν γι’ αυτήν, να μοιράζονται πληροφορίες και να προετοιμάζονται», εξηγεί η επικεφαλής μετεωρολόγος του Met Office, Rebekah Hicks
LIFO NEWSROOM
Στην Αρχαία Ολυμπία ξεκίνησαν οι πρώτοι «Ολυμπιακοί» των ρομπότ 

Τech & Science / Στην Αρχαία Ολυμπία ξεκίνησαν οι πρώτοι «Ολυμπιακοί» των ρομπότ

Στον ίδιο χώρο όπου πριν από χιλιάδες χρόνια συναθροίζονταν οι Έλληνες αθλητές, αυτή τη φορά συναντήθηκαν ομάδες μηχανικών από τέσσερις ηπείρους, μετατρέποντας την Ολυμπία σε παγκόσμιο εργαστήριο ρομποτικής
LIFO NEWSROOM
Αρχαίο DNA αποκαλύπτει το βακτήριο που προκάλεσε την πρώτη πανδημία στην ιστορία

Τech & Science / Αρχαίο DNA αποκαλύπτει το βακτήριο που προκάλεσε την πρώτη πανδημία στην ιστορία

«Τα ευρήματά μας αποτελούν το κομμάτι που έλειπε από το παζλ, προσφέροντας το πρώτο άμεσο γενετικό 'παράθυρο' στο πώς ξέσπασε αυτή η πανδημία στην καρδιά της αυτοκρατορίας»
LIFO NEWSROOM