Μήπως τελικά όντως σκηνοθέτησε την εξαφάνιση του ο Richey Edwards των Manic Street Preachers;

Μήπως τελικά όντως σκηνοθέτησε την εξαφάνιση του ο Richey Edwards των Manic Street Preachers; Facebook Twitter
Είχε μια έμμονη ιδέα με την εξαφάνισή του από τότε που ήταν ακόμα μαθητής, θαυμάζοντας ιδιαίτερα συγγραφείς – αναχωρητές όπως ο Τζ. Ντ. Σάλιντζερ.
0

Είκοσι τέσσερα χρόνια κλείνουν φέτος από την ημέρα που χάθηκε (δεν πρόκειται για ευφημισμό εν προκειμένω) στα 27 του ο Richey Edwards, κιθαρίστας (τεχνικά κυρίως, συχνά στις συναυλίες ήταν μη καλωδιωμένη η κιθάρα του για να αφοσιώνεται στο αυτοκαταστροφικό του performance), στιχουργός ενίοτε και «μορφή» των Manic Street Preachers στην πρώτη και αγρίως προβοκατόρικη φάση τους με τα καταστασιακά τσιτάτα και την ανάκληση ενός είδους ηδονιστικού, επικίνδυνου, κωλοπαιδικού ροκ που επιθμούσε να βρίσκεται πιο κοντά στους Guns N' Roses παρά στις ευαισθησίες του «εναλλακτικού» ροκ.

Και οπωσδήποτε, ο Richey (με την αγγελική μορφή, το έντονο μακιγιάζ, το χάραγμα με ξυράφι στο χέρι της φράσης "4 Real", τους εθισμούς, τις επεισοδιακές εμφανίσεις – και εξαφανίσεις (συχνά και κατά τη διάρκεια της συναυλίας) αντιπροσώπευε επάξια τον ιδανικός αυτόχειρας ροκ σταρ που προτιμά σαφώς να καεί τελετουργικά παρά να αργοσβήσει.

Μήπως τελικά όντως σκηνοθέτησε την εξαφάνιση του ο Richey Edwards των Manic Street Preachers; Facebook Twitter
Ο Richey Edwards το 1992 όταν είχε χαράξει με ξυράφι στο χέρι του της φράση "4 Real".

Φυσικά δεν είναι καθόλου βέβαιο ότι ο Richey Edwards έδωσε ο ίδιος τέλος στη ζωή του αφότου αναχώρησε χωρίς επιστροφή από το ξενοδοχείο Embassy του Λονδίνου την 1η Φεβρουαρίου του 1995. Δεν είναι καν βέβαιο ότι έχει πεθάνει, παρότι αφότου πέρασε ένα ικανό χρονικό διάστημα από την εξαφάνισή του, «θεωρήθηκε νεκρός». Από τότε έκαναν την εμφάνισή τους τα σενάρια που τον ήθελαν να έχει σκηνοθετήσει την εξαφάνιση του και βρίσκεται κάπου αλλού μακριά από τα ραντάρ με άλλο όνομα και άλλη ιδιότητα. Την όποια βάση στα σενάρια αυτά την είχε δώσει ο ίδιος αφού ήταν ακριβώς ο τύπος που γοητευόταν μέχρι εμμονής από ένα τέτοιο αφήγημα και είχε αποδείξει ότι είχε την τρέλα να προσπαθήσει να κάνει αυτό που (μάλλον) δεν κατάφερε να κάνει ο Jim Morrison.

Και τώρα, κυκλοφορεί ένα βιβλίο που, σύμφωνα με δημοσίευμα του NME, αναζωπυρώνει αυτές τις θεωρίες που ίσως τελικά δεν είναι και τόσο ευφάνταστες (παρότι σίγουρα γοητευτικές).

Πρόκειται για το βιβλίο "Withdrawn Traces: Searching for the Truth About Richey Manic" των Sara Hawys Roberts και Leon Noakes το οποίο προσφέρει μια σειρά από «φρέσκα στοιχεία» που μπορούν να στηρίξουν τη θεωρία του σκηνοθετημένου θανάτου και είναι η πρώτη σχετική έκδοση που είχε την έγκριση αλλά και την πλήρη συνεργασία της αδελφής του, Rachel, που δεν έπαψε ποτέ να πιστεύει τα απίστευτο και επέτρεψε στους συγγραφείς πρόσβαση στα προσωπικά αρχεία του αδελφού της.

Στα νέα αυτά στοιχεία περιλαμβάνονται μαρτυρίες ατόμων που ισχυρίζονται ότι τον είδαν αφότου καταγράφηκε ως αγνοούμενος και αποδείξεις ότι είχε μια έμμονη ιδέα με την εξαφάνισή του από τότε που ήταν ακόμα μαθητής, θαυμάζοντας ιδιαίτερα συγγραφείς – αναχωρητές όπως ο Τζ. Ντ. Σάλιντζερ.

Μήπως τελικά όντως σκηνοθέτησε την εξαφάνιση του ο Richey Edwards των Manic Street Preachers; Facebook Twitter
Μαζί με τον μπασίστα και βασικό συνθέτη των Manic Street Preachers, Nicky Wire σε φωτογράφηση για το εξώφυλλο του NME. Ο Richey ήθελε να χαράξει "HIV" στο στέρνο του αλλά τον μπέρδεψε ο καθρέφτης.

Συγκεκριμένα, υπάρχει η μαρτυρία μιας γυναίκας που λέει ότι ο Richey Edwards ζει σε κιμπούτς στο Ισραήλ, τόπος στον οποίο είχε ο ίδιος αναφερθεί ως ταξιδιωτικό προορισμό λίγο πριν εξαφανιστεί.
Υπάρχουν επίσης κάποια στοιχεία σύμφωνα με τα οποία ενδεχομένως έπασχε από μη διαγνωσμένο Σύνδρομο Άσπεργκερ και ίσως η εξαφάνιση από τον κόσμο ήταν ο μηχανισμός με τον οποίο επιχείρησε να το διαχειριστεί.

Στην ήδη σύνθετη εξίσωση προστίθεται και μια μυστηριώδης γυναίκα με το όνομα Vivian, με την οποία είχε περάσει τη νύχτα πριν από την εξαφάνισή του και ήταν το τελευταίο πρόσωπο που είδε τον Richey πριν ανοίξει η γη και τον καταπιεί. Προκύπτει μάλιστα ότι της είχε δώσει το διαβατήριό του λέγοντας ότι δεν πρόκειται να το χρειαστεί ξανά.

Το βιβλίο θα κυκλοφορήσει επίσημα στις 31 Ιανουαρίου ενώ εκπρόσωπος της βρετανικής αστυνομίας που ρωτήθηκε σχετικά, δήλωσε ότι η υπόθεση παραμένει ανοιχτή.

Μουσική
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Καλά, πάλι για τη ραπ θα λέμε;

Guest Editors / «Γιατί απαιτούμε από τη ραπ να είναι κάτι άλλο από αυτό που όντως είναι;»

Το μεγαλύτερο κομμάτι του κοινού που ήρθε σε επαφή με τη ραπ τα τελευταία χρόνια ξαφνικά ανακάλυψε, ομολογουμένως με άσχημο τρόπο, τι ήταν αυτό που προηγουμένως εκθείαζε ως ποίηση του περιθωρίου.
ΚΩΣΤΑΣ ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ
«Becoming Led Zeppelin»: Το χρονικό του βαρύτερου ροκ συγκροτήματος όλων των εποχών

Pulp Fiction / Led Zeppelin: Ένα ντοκιμαντέρ για το «βαρύτερο» ροκ συγκρότημα όλων των εποχών

Το ντοκιμαντέρ «Becoming Led Zeppelin» του Μπέρναρντ ΜακΜάχον παρουσιάζει την ιστορία του θρυλικού hard rock συγκροτήματος, φωτίζοντας το background των μελών του και τις περιστάσεις που οδήγησαν στην ίδρυσή του, φτάνοντας μέχρι και την κυκλοφορία του δεύτερου άλμπουμ τους και την απαρχή της απόλυτης δόξας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
ZOLA JESUS INTERVIEW

Μουσική / Η Zola Jesus δεν φοβάται το σκοτάδι, το κατοικεί

Λίγο πριν την εμφάνισή της στην Αθήνα, η Ρωσοαμερικανίδα καλλιτέχνιδα μιλά στη LIFO για το πώς δημιουργεί τη σκοτεινή και ατμοσφαιρική μουσική της, που ξεφεύγει από τα καθιερωμένα είδη, καθώς και για το πώς η ίδια αντιστέκεται στην επίθεση που δέχονται σήμερα οι θηλυκότητες.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Κ. Βήτα: «Στο ρεμπέτικο τραγουδούσαν κι έσπαγαν τα μάρμαρα στους τάφους»

Μουσική / Κ. Βήτα: «Στο ρεμπέτικο τραγουδούσαν κι έσπαγαν τα μάρμαρα στους τάφους»

Στον νέο του δίσκο «Εννιά νούφαρα απ’ τη νεκρή όχθη», ο Κ. Βήτα διασκευάζει εννιά τραγούδια της Μαρίκας Παπαγκίκα και της Σωτηρίας Μπέλλου, αναδεικνύοντας τη διαχρονική δυναμική του ρεμπέτικου, που συνεχίζει να συγκινεί βαθιά μέχρι και σήμερα.
M. HULOT
«Εικόνες από μια έκθεση»: Ένα μουσικό έργο-περιπλάνηση σε έκθεση ζωγραφικής

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / «Εικόνες από μια έκθεση»: Ένα μουσικό έργο-περιπλάνηση σε έκθεση ζωγραφικής

Η Ματούλα Κουστένη μιλά για το σαγηνευτικό αυτό έργο που απεικονίζει τους πίνακες μιας έκθεσης σε μια τεράστια παλέτα ηχοχρωμάτων, τα οποία πολλαπλασιάζονται στην ιδιοφυή ενορχήστρωση του Μορίς Ραβέλ.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
10 εξαιρετικά techno clubs στην Ευρώπη και στον κόσμο

Μουσική / 10 κορυφαία techno clubs για το 2025 που αξίζουν το ταξίδι

Το clubbing μπορεί να μην είναι πια αυτό που ήταν στα ’90s και πολλά θρυλικά clubs να αποτελούν παρελθόν, όμως, η techno μουσική γνωρίζει νέα άνθηση. Συγκεντρώσαμε μερικά από τα καλύτερα techno clubs για το 2025.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΒΟΥΡΛΑΚΟΣ
Οι Adriatique έρχονται για πρώτη φορά στην Ελλάδα / Οι Adriatique στα λατομεία Διονύσου: Η techno συναντά την αρχαία Ελλάδα / «Είμαστε ενθουσιασμένοι που τα λατομεία Διονύσου θα φιλοξενήσουν το σόου των Adriatique»

Μουσική / Ο άνθρωπος πίσω από τα πολυσυζητημένα events στο λατομείο Διονύσου (και των Adriatique)

O 23χρονος Hennes Alt, εμπνευστής του πρότζεκτ που θα φιλοξενήσει για πρώτη φορά στην Ελλάδα το διεθνούς φήμης μουσικό σόου «X» των Adriatique, μιλά στη LiFO για την ιστορική σημασία του χώρου, όπου μέχρι και σήμερα εξορύσσεται το περίφημο πεντελικό μάρμαρο.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Π.Ι.Ε.Β.: Πολλές φορές με τη δυστοπία αυνανιζόμαστε και λίγο

Μουσική / Π.Ι.Ε.Β.: «Φοβάμαι μη γίνει το spoken word η νέα Ντουμπάι»

Το «Detroit» είναι το νέο άκρως χορευτικό άλμπουμ του Π.Ι.Ε.Β., σε παραγωγή του Viktoras, που φέρνει την αστική ποίηση και το spoken word στα κλαμπ και ο ήχος του είναι βγαλμένος από «τα όνειρα που είδαμε μετά από ένα πάρτι μεθυσμένοι».
M. HULOT
Lola δώστα όλα: Η Μαρίνα Σάττι μας κερνάει χαρά και κάθεται σαν κόκαλο στο λαιμό

Μουσική / Lola, δώσ' τα όλα: Η Μαρίνα Σάττι μας κερνάει χαρά και κάθεται σαν κόκαλο στον λαιμό

Το νέο άλμπουμ POP TOO της Μαρίνας Σάττι κατορθώνει ένα εξαιρετικό ακομπλεξάριστο πάντρεμα, αποδεικνύοντας ακόμα μία φορά πως παίζει με τους δικούς της κανόνες και αποτελεί μία κατηγορία από μόνη της.
M. HULOT ΚΑΙ ΕΙΡΗΝΗ ΓΙΑΝΝΑΚΗ