O James Bond επιστρέφει στα κόμικς μετά από 20 χρόνια

O James Bond επιστρέφει στα κόμικς μετά από 20 χρόνια Facebook Twitter
0

Σύμφωνα με την Guardian, o Warren Ellis υπόσχεται να παραδώσει τον ορίτζιναλ, βίαιο και εύθραυστο James Bond των βιβλίων του Ian Fleming σε ένα νέο κόμικς που θα κυκλοφορήσει φέτος. Το πρώτο που κυκλοφορεί με ήρωα τον Bond για πάνω από δύο δεκαετίες.

Θα βγει τον Νοέμβριο και θα είναι μια ιστορία σε 6 τεύχη που θα ονομάζεται VARGR. Σε αυτό ο 007 επιστρέφει στο Λονδίνο μετά από μια αποστολή εκδίκησης στο Ελσίνκι, όπου του ανατίθεται η δουλειά ενός έκπτωτου πράκτορα. «Άλλα κάτι κακό κινείται στα στενά σοκάκια της πόλης και σκοτεινά σχέδια θέτονται σε εφαρμογή για τον Bond στο Βερολίνο», είπε ο εκδοτικός οίκος Dynamite.

Ο Bond δεν είναι σούπερμαν. Κυριαρχεί επειδή είναι απλά πιο βρώμικος και πιο αποφασισμένος να σπείρει χειρότερο όλεθρο από τον άλλο.

Ο Ellis, ο αναγνωρισμένος συγγραφέας του ‘Gun Machine’ και του graphic novel ‘Red’, ανακοινώθηκε ότι θα είναι ο συγγραφέας της σειράς κόμικς, James Bond 007.  Τις νέες ιστορίες του Βρετανού πράκτορα θα σχεδιάσει ο Jason Masters, που έχει δουλέψει στο Batman Incorporated και στο Guardians of the Galaxy. Η σειρά θα κυκλοφορήσει από την Dynamite σε συνεργασία με την οικογενειακή εκδοτική του Fleming, Ian Fleming Publications.

Ο Ellis είπε ο Bond του Fleming είναι ένα «σύμβολο» και είπε ότι «ήταν μια απόλαυση να πω μια οπτική ιστορία με τον αυθεντικό, στυγνό και βαθιά τραυματισμένο Bond των βιβλίων». Ο συγγραφέας ήταν πάντοτε μεγάλος φαν του Fleming. Είχε δηλώσει το 2002 ότι ο κατάσκοπος ήταν ένας από τους λίγους χαρακτήρες που υπάρχουν που θα ήθελε να γράψει κάτι.

«Ο Bond δεν είναι σούπερμαν. Κυριαρχεί επειδή είναι απλά πιο βρώμικος και πιο αποφασισμένος να σπείρει χειρότερο όλεθρο από τον άλλο. Με κάποιο τρόπο – και δεν νομίζω ότι ο Fleming δεν το διαισθανόταν – είναι αυτό που ονόμαζε ο Allen Ginsberg ως την «ζοφερή αρσενική ενέργεια» που προκαλούσε και λάβαινε τεράστια ζημιά στην μονομανή επιδίωξη του γι’ αυτό που θέλει», έγραψε ο Ellis.  «Είναι το αμβλύ όργανο της Αγγλίας για διεθνή επίθεση – ένας μοχθηρός, εμπαθής μπάσταρδος μιας ξεπεσμένης αυτοκρατορίας που θέλει ακόμη ο κόσμος να κάνει αυτό που του λέει».  

Ο Ellis επίσης είπε, ότι «οι ταινίες προσπαθούν να απομακρυνθούν από τον μπάσταρδο Bond κυρίως στις μεταγενέστερες τρομακτικές παρωδίες του Roger Moore» με τα βιβλία να είναι «λιγότερα θεαματικά και πολύ πιο χαμηλών τόνων». Τα βιβλία του Fleming έγραψε δείχνουν τον χαρακτήρα σαν «ένα καταρρακωμένο άντρα με καθαρά ψυχολογικά τραύματα, συχνά στο όριο να απομακρυνθεί από την υπηρεσία της M για λόγους ψυχικής υγείας. Με αυτό γίνεται αμιγώς ξεκάθαρο ότι το να είσαι ο 00 στις Μυστικές Υπηρεσίες είναι μια δουλειά που σε διαλύει».

Ο γιος του ανιψιού του Fleming,  Diggory Laycock είπε ότι το κόμικς θα είναι ένα «συναρπαστικό νέο κεφάλαιο στον λογοτεχνικό James Bond». Το στυλ του Ellis πρόσθεσε είναι «βρώμικο, σκοτεινό και μοναδικά και ανυπομονούμε να δούμε τον James Bond μπλεγμένο σε μια περιπέτεια δικής του δημιουργίας».

Ο ήρωας του Fleming εμφανίστηκε για πρώτη φορά σε ένα κόμικ-στριπ στα τέλη της δεκαετίας του '50. Τα τελευταία κόμικς για τον James Bond κυκλοφόρησαν το 1995 από την Dark Horse και το 1996 μια ημιτελή μεταφορά του ‘Goldeneye’ από την Topps Comics.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τζορτζ Μάικλ: Η ζωή και τα σκοτάδια του σε μια βιογραφία

Βιβλίο / Τζορτζ Μάικλ: Η ζωή και τα σκοτάδια του σε μια βιογραφία

Πεθαίνει σαν σήμερα ένα μεγάλο είδωλο της ποπ. Στο βιβλίο «George Michael - Η ζωή του» ο Τζέιμς Γκάβιν δεν μιλάει μόνο για τις κρυφές πτυχές του μεγαλύτερου ειδώλου της ποπ αλλά και για την αδυναμία του να αποκαλύψει τη σεξουαλική του ταυτότητα, κάτι που μετέτρεψε το πάρτι της ζωής του σε πραγματική τραγωδία.
ΤΙΝΑ ΜΑΝΔΗΛΑΡΑ
ΕΠΕΞ Το πίσω ράφι/ Έλενα Χουζούρη «Δυο φορές αθώα»

Το Πίσω Ράφι / Έλενα Χουζούρη: «Δεν ξεχάσαμε απλώς την ταυτότητά μας, την κλοτσήσαμε»

Στο μυθιστόρημά της «Δυο φορές αθώα» η συγγραφέας θέτει το ερώτημα «τι σημαίνει πια πατρίδα», επικεντρώνοντας στην αίσθηση του ξεριζωμού και της ισορροπίας ανάμεσα σε διαφορετικούς κόσμους.
ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΠΑΠΑΣΠΥΡΟΥ
Η Θεσσαλονίκη πριν

Βιβλίο / «ΣΑΛΟΝΙΚΗ»: Ένα σπουδαίο βιβλίο για τη Θεσσαλονίκη

Το πρωτότυπο βιβλίο του Γιάννη Καρλόπουλου παρουσιάζει μέσα από 333 καρτ ποστάλ του εικοστού αιώνα –αποτυπώματα επικοινωνίας– την εξέλιξη της φωτογραφίας και της τυπογραφίας από το 1912 μέχρι τα τέλη των ’80s.
M. HULOT
Η επαναστατική φιλοσοφία του Διογένη, του αυθεντικού Κυνικού

Βιβλίο / Η επαναστατική φιλοσοφία του Διογένη, του αυθεντικού Κυνικού

Μια νέα βιογραφία αναζητεί τα ίχνη του Έλληνα φιλοσόφου: κάτι ανάμεσα σε άστεγο και αλήτη, δηλητηριώδη κωμικό και performance artist, επιδείκνυε την περιφρόνησή του για τις συμβάσεις της αστικής τάξης της αρχαίας Αθήνας.
THE LIFO TEAM
Η πρώτη αγάπη: Ένας τόπος όπου ζεις πραγματικά

Βιβλίο / Αρρώστια είναι ν’ αγαπάς, αρρώστια που σε λιώνει*

«Ανοίξτε, ουρανοί»: Το queer μυθιστόρημα ενηλικίωσης του Βρετανοϊρλανδού ποιητή Σον Χιούιτ αποτελεί το εντυπωσιακό ντεμπούτο του στην πεζογραφία, προσφέροντας μια πιστή, ποιητική και βαθιά συγκινητική απεικόνιση του πρώτου έρωτα.
ΕΙΡΗΝΗ ΓΙΑΝΝΑΚΗ
Είναι το «Singapore Sling» η πιο παρεξηγημένη ταινία του ελληνικού σινεμά;

Βιβλίο / Είναι το «Singapore Sling» η πιο παρεξηγημένη ταινία του ελληνικού σινεμά;

Μια συζήτηση με τη Μαρί Λουίζ Βαρθολομαίου Νικολαΐδου για την ταινία που αδικήθηκε στην εποχή της, αλλά σήμερα προκαλεί εκ νέου το ενδιαφέρον, και για την «επιστροφή» της μέσα από ένα βιβλίο.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Ντόμινικ Αμερένα: «Έκανα το πειραματόζωο σε ιατρικές δοκιμές για να έχω χρόνο να γράφω ελεύθερα»

Βιβλίο / Ντόμινικ Αμερένα: «Έκανα το πειραματόζωο σε ιατρικές δοκιμές για να έχω χρόνο να γράφω ελεύθερα»

Το πρώτο βιβλίο του Αυστραλού συγγραφέα Ντόμινικ Αμερένα, με τίτλο «Τα θέλω όλα», που πήρε διθυραμβικές κριτικές, κυκλοφορεί στα ελληνικά. Βασικό του θέμα είναι πόσο μπορείς να προσποιηθείς ότι είσαι κάποιος άλλος για να καταφέρεις τους στόχους σου.
M. HULOT
ΕΠΕΞ Μπορούμε να αγαπήσουμε ξανά την Πανεπιστημίου;

Βιβλίο / Μπορούμε να αγαπήσουμε ξανά την Πανεπιστημίου;

«Ένας δρόμος που μοιάζει με κοίτη ποταμού και παρασύρει τους πάντες χωρίς περιορισμούς και απαγορεύσεις», όπως γράφουν οι συγγραφείς του βιβλίου «Οδός Πανεπιστημίου (19ος-20ός αιώνας) - Ιστορία και ιστορίες», Θανάσης Γιοχάλας και Ζωή Βαΐου.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Γιάννης Σολδάτος: «Ο μεγαλύτερος εχθρός μου είναι ο μικροαστισμός» ή «Το σινεμά ως μαζικό λαϊκό θέαμα έχει σχεδόν τελειώσει»

Βιβλίο / Γιάννης Σολδάτος: «Το σινεμά ως μαζικό λαϊκό θέαμα έχει σχεδόν τελειώσει»

Μια συζήτηση με τον σκηνοθέτη, εκδότη και συγγραφέα της συνοπτικής «Ιστορίας του Ελληνικού Κινηματογράφου» που πρόσφατα επανακυκλοφόρησε εμπλουτισμένη και σε ενιαία μορφή από τις εκδόσεις Αιγόκερως.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Απόστολος Βέττας: «Στο θέατρο οι πιστοί δηλώνουν την πίστη τους με το χειροκρότημα»

Βιβλίο / Απόστολος Βέττας: «Στο θέατρο οι πιστοί δηλώνουν την πίστη τους με το χειροκρότημα»

Ο σπουδαίος σκηνογράφος συγκέντρωσε την πολύτιμη σαραντάχρονη εμπειρία του σε ένα δίτομο λεξικό για τη σκηνογραφία, αναδεικνύοντάς την ως αυτόνομη τέχνη και καταγράφοντας την εξέλιξή της στο ελληνικό θέατρο.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μ. Αναγνωστάκης «Η χαμηλή φωνή»

Το πίσω ράφι / Μανόλης Αναγνωστάκης: «Τι μένει λοιπόν από τον ποιητή, αν μένει τίποτα;»

Τρεις δεκαετίες μετά την πρώτη της δημοσίευση, η προσωπική ανθολογία του Μανόλη Αναγνωστάκη «Χαμηλή Φωνή» παρουσιάζεται στην Ελληνοαμερικανική Ένωση, υπενθυμίζοντας τους θεωρούμενους ήσσονες ποιητές μας, όσους έμειναν έξω από κάθε μορφής υψηλή ποίηση.
ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΠΑΠΑΣΠΥΡΟΥ
Το παρασκήνιο της διαγραφής του Αντώνη Σαμαρά και άλλες ιστορίες…

Βιβλίο / Το παρασκήνιο της διαγραφής του Αντώνη Σαμαρά και άλλες ιστορίες

Προδημοσίευση από τα «Αδημοσίευτα», το νέο βιβλίο του Νίκου Χασαπόπουλου, όπου ο έμπειρος πολιτικός συντάκτης αποκαλύπτει ιστορίες και παρασκήνια που διαμόρφωσαν την πολιτική ζωή της χώρας.
THE LIFO TEAM
Δημήτρης Καράμπελας: «Σήμερα κανείς δεν πιστεύει στην αλληγορία»

Βιβλίο / Δημήτρης Καράμπελας: «Σήμερα κανείς δεν πιστεύει στην αλληγορία»

Ένας από τους ελάχιστους διανοούμενους στη χώρα, που υπήρξε προνομιακός συνομιλητής του Παπαγιώργη και του Λορεντζάτου. Το τελευταίο του βιβλίο «Το πνεύμα και το τέρας» συνιστά μια ανανέωση του δοκιμιακού λόγου στην Ελλάδα.
ΤΙΝΑ ΜΑΝΔΗΛΑΡΑ
Για τον Ομάρ Καγιάμ

Ποίηση / «Πίνε, και μη θαρρείς κουτέ, και συ πως είσαι κάτι»: Τα Ρουμπαγιάτ του Ομάρ Καγιάμ

Πεθαίνει σαν σήμερα το 1131 ο μεγάλος Ιρανός ποιητής που έγραψε αριστουργηματικά ποιήματα για τη ματαιότητα των πραγμάτων, τη μεγαλοσύνη της στιγμής και το νόμο του εφήμερου.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΝΤΑΜΟΝ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ