Ο ΙΝΟ μόλις έφτιαξε έναν Άτλαντα «βομβιστή» στην Πολωνία

Ο ΙΝΟ μόλις έφτιαξε έναν Άτλαντα «βομβιστή» στην Πολωνία Facebook Twitter
Το έργο του ΙΝΟ συμβολίζει την ανθρώπινη δύναμη, ένα όπλο που είναι έτοιμο να εκραγεί.
0

Το Urban Forms στο Λοντζ της Πολωνίας είναι από τα πρώτα πρότζεκτ με τοιχογραφίες μεγάλης κλίμακας που βοήθησε βοήθησε πολύ να διαδοθεί η μορφή αυτής της τέχνης σε παγκόσμιο επίπεδο, με έργα από μεγάλα ονόματα όπως οι Os Gemeos, Aryz, Etam Crew, Daleast, Roa κ.ά.

Το πρότζεκτ που δημιουργήθηκε το 2009 είχε σκοπό να φέρει την κουλτούρα στην πόλη και να στηρίξει και να προωθήσει ανεξάρτητους καλλιτέχνες από κάθε μέρος του κόσμου. Πριν από λίγες μέρες ο Αθηναίος καλλιτέχνης INO ήταν καλεσμένος του Fundacja Urban Forms για να φτιάξει ένα έργο μεγάλης κλίμακας στη γειτονιά Stare Baluty.

Το έργο που έφτιαξε ήταν μια τεράστια φιγούρα του Άτλαντα που κρατάει μια βόμβα στη θέση της υδρογείου. Στην ελληνική μυθολογία ο Άτλαντας ήταν Τιτάνας που καταδίκασε ο Δίας να κρατάει για πάντα στις πλάτες του τον ουρανό.

Στην ελληνική μυθολογία ο Άτλαντας ήταν Τιτάνας που καταδίκασε ο Δίας να κρατάει για πάντα στις πλάτες του τον ουρανό.

Το έργο του ΙΝΟ συμβολίζει την ανθρώπινη δύναμη, ένα όπλο που είναι έτοιμο να εκραγεί. Βέβαια, ο κάθε θεατής μπορεί να δώσει στον «Βομβιστή» που είναι φτιαγμένος με το γνώριμο στυλ του ΙΝΟ, με το γκρίζο και το γαλάζιο να κυριαρχούν, τη δική του ερμηνεία.

Ο ΙΝΟ μόλις έφτιαξε έναν Άτλαντα «βομβιστή» στην Πολωνία Facebook Twitter
Ο ΙΝΟ μόλις έφτιαξε έναν Άτλαντα «βομβιστή» στην Πολωνία Facebook Twitter
Ο ΙΝΟ μόλις έφτιαξε έναν Άτλαντα «βομβιστή» στην Πολωνία Facebook Twitter
Ο ΙΝΟ μόλις έφτιαξε έναν Άτλαντα «βομβιστή» στην Πολωνία Facebook Twitter
Ο ΙΝΟ μόλις έφτιαξε έναν Άτλαντα «βομβιστή» στην Πολωνία Facebook Twitter
Ο ΙΝΟ μόλις έφτιαξε έναν Άτλαντα «βομβιστή» στην Πολωνία Facebook Twitter
 

Info

Instagram: @inoexpo

www.ino.net

http://www.urbanforms.org

Εικαστικά
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο ζωοπλάστης γλύπτης Ευριπίδης Βαβούρης (1911-1987) 

Εικαστικά / Ευριπίδης Βαβούρης: Πέρα από το «Λαγωνικό» της Φωκίωνος Νέγρη

Ο δημιουργός του γνωστού αγάλματος της Κυψέλης υπήρξε ένας στοχαστικός γλύπτης της Αθήνας με αξιόλογη πορεία, που απέδιδε πειστικά και με μεγάλη ευαισθησία τα κατοικίδια ζώα. Μια επίσκεψη στο ατελιέ του, που έχει διατηρηθεί σε άψογη κατάσταση, αποτέλεσε το ερέθισμα για να τον ανακαλύψουμε και να τον επανεκτιμήσουμε. 
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Ένας Ιούνιος γεμάτος τέχνη: 28 εκθέσεις που αξίζει να δείτε

Εικαστικά / Ένας Ιούνιος γεμάτος τέχνη: 28 εκθέσεις που αξίζει να δείτε

Μια σειρά από εκθέσεις σημαντικών καλλιτεχνών χαρακτηρίζουν την έναρξη του καλοκαιριού. Από τα Plásmata 3 της Στεγης έως την αναδρομική έκθεση του Takis κι από τη Marlene Dumas έως την Charline von Heyl.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Μαρλέν

Εικαστικά / Marlene Dumas: «Η τέχνη είναι πάντοτε μια πράξη εναντίον της βίας»

Η κορυφαία Νοτιοαφρικανή ζωγράφος παρουσιάζει την πρώτη ατομική της έκθεση στην Ελλάδα, στην οποία τα έργα της διαλέγονται με αρχαιότητες από τις μόνιμες συλλογές του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Πρόδρομος Τσιαβός: «Στην παρουσία μας στον δημόσιο χώρο ο στόχος μας δεν είναι απλά να κάνουμε μια έκθεση αλλά να ακούσουμε, να συζητήσουμε, να αφήσουμε κάτι πίσω μας»

Plāsmata 3 / Πρόδρομος Τσιαβός: «Στόχος μας δεν είναι απλά να κάνουμε μια έκθεση, αλλά να αφήσουμε κάτι πίσω μας»

Ο επικεφαλής Ψηφιακής Ανάπτυξης και Καινοτομίας του Ιδρύματος Ωνάση μιλά με υπόκρουση τα ασταμάτητα τιτιβίσματα των πουλιών που έρχονται από τα σκιερά δέντρα του Πεδίου του Άρεως.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Η Ραλλού Μάνου, ο Γρηγόρης Σεμιτέκολο και η Ναυσικά Πάστρα σε μια συνάντηση με τη σύγχρονη τέχνη σε ένα εργοστάσιο στον Πειραιά

Εικαστικά / Η Ραλλού Μάνου, ο Γρηγόρης Σεμιτέκολο και η Ναυσικά Πάστρα «συνομιλούν» με τη σύγχρονη τέχνη

Οι τρεις Έλληνες πρωτοπόροι καλλιτέχνες που στιγμάτισαν την ελληνική δημιουργία, σε μια απρόσμενη διαγενεακή συνάντηση με τη Sagg Napoli και τον Mungo Thomson, σε ένα εργοστάσιο στον Πειραιά.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
PLASMATA 3 TOPIC

Plāsmata 3 / Plāsmata 3: «Ο πιο σύντομος δρόμος είναι πάντα ο λιγότερο ενδιαφέρων»

Η Αφροδίτη Παναγιωτάκου, καλλιτεχνική διευθύντρια του Ιδρύματος Ωνάση, επιμελείται μαζί με την ομάδα της Στέγης μια έντυπη «ξενάγηση» στην έκθεση «Plāsmata 3: We’ve met before, haven’t we?», που παρουσιάζεται στο Πεδίον του Άρεως.
THE LIFO TEAM
O Jean Tinguely σατίριζε την εξάρτησή μας από την τεχνολογία πολύ πριν το AI

Εικαστικά / O Jean Tinguely σατίριζε την εξάρτησή μας από την τεχνολογία πολύ πριν το AI

Τα παράξενα μηχανικά γλυπτά του πρωτοποριακού καλλιτέχνη –του οποίου φέτος γιορτάζονται τα 100 χρόνια από τη γέννησή του με εκθέσεις σε όλο τον κόσμο– αποτελούν ένα σαρδόνιο σχόλιο και για τη σύγχρονη κοινωνία.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Αφροδίτη 5.

Onassis Stegi / Ξενάγηση στα Plāsmata: Κεφάλαιο 5

«Και έχεις τόσα να πεις με τα έργα που θα συναντήσεις. Σαν τα ταξίδια. Τα αληθινά ταξίδια, όχι αυτά που κάνεις για δουλειά. Τα άλλα. Εκείνα που κάνεις με παρέα και πιάνετε κουβέντα με αγνώστους χωρίς βιασύνη. Εκείνα που παίρνεις τον χρόνο σου για να χορτάσεις τις λεπτομέρειες».
ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΟΥ
2ο κομμάτι Αφροδίτη

Onassis Stegi / Ξενάγηση στα Plāsmata: Κεφάλαιο 2

«Μας αρέσει η παρέκκλιση και η απόκλιση. Στη ζωή, γενικά. Στους ανθρώπους. Και στην τέχνη. Και εδώ. Από τον Ροδώνα στη Γαρδένια, από τις Αριές στο θέατρο Αλίκη. Οι σπείρες έχουν φτιαχτεί για να τις περπατήσεις και τα παρτέρια για να σταθείς».
ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΟΥ
«Για μια γυναίκα, το να κοιτάζει είναι από μόνο του μια πολιτική πράξη»

Εικαστικά / «Για μια γυναίκα, το να κοιτάζει είναι από μόνο του μια πολιτική πράξη»

Αμφισβητώντας τις παραδοσιακές απεικονίσεις του ερωτισμού, η Ελένη Μπαγάκη, η Σοφία Μιτσώλα και η Janice Nowinski προσφέρουν τρεις διαφορετικές οπτικές για το τι σημαίνει να βλέπεις –και να σε βλέπουν– με τους δικούς σου όρους.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ