Οι millennials ξοδεύουν - Αυτά είναι τα αγαπημένα τους πολυτελή brands

Οι millennials ξοδεύουν - Αυτά είναι τα αγαπημένα τους πολυτελή brands Facebook Twitter
0

Η γενιά των millennials αισθάνεται ασφάλεια για τα μελλοντικά της κέρδη σε σχέση με τους πιο ηλικιωμένους καταναλωτές και ξοδεύει περισσότερα για είδη πολυτελείας.

Αυτό καταδεικνύει νέα μεγάλη έρευνα σε ολόκληρη την Κίνα, την Ευρώπη και τις ΗΠΑ η οποία διεξήχθη από την UBS Group AG.

Οι ηλικίας δεκαοκτώ έως 35 ετών, συνέβαλαν 85 τοις εκατό στην ανάπτυξη της αγοράς πολυτελείας πέρυσι και θα αντιπροσωπεύουν το 45 τοις εκατό των συνολικών δαπανών αυτής της κατηγορίας μέχρι το 2025, σύμφωνα με την έκθεση.

Η Gucci και η Louis Vuitton είναι τα αγαπημένα εμπορικά σήματα των millennials, σύμφωνα με στοιχεία της έρευνας και των social media που ανέλυσε η UBS.

Ενώ η πρόθεση για online αγορές είναι υψηλότερη στην ηλικιακή ομάδα από ό, τι στους ηλικιωμένους καταναλωτές, τα καταστήματα εξακολουθούν να είναι η προτιμώμενη επιλογή για αγορές.

Οι Κινέζοι της γενιάς αυτής, μια σημαντική κινητήρια δύναμη πίσω από την αύξηση των πωλήσεων, ξοδεύουν περίπου το 20% των  εισοδημάτων τους για την αγορά πολυτελών ειδών, παρόμοιο με αυτό των παλαιότερων γενεών.

Οι νεότεροι στην Ιταλία και στις Η.Π.Α. έχουν υψηλότερους προϋπολογισμούς δαπανών σε σχέση με τους ηλικιωμένους τους, σύμφωνα με την έκθεση.

Με πληροφορίες από Bloomberg

Οικονομία
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΑΑΔΕ: Τουρισμός και εστίαση «πρωταθλητές» στη φοροδιαφυγή – Πάνω από 300 «λουκέτα» και πρόστιμα 2,5 εκατ. ευρώ

Οικονομία / ΑΑΔΕ: Τουρισμός και εστίαση «πρωταθλητές» στη φοροδιαφυγή – Πάνω από 300 «λουκέτα» και πρόστιμα 2,5 εκατ. ευρώ

Ιδιαίτερα υψηλή παραβατικότητα εντοπίστηκε και στις μισθώσεις ομπρελών και καθισμάτων σε παραλίες, με δεκάδες επιχειρήσεις να σφραγίζονται σε Χανιά, Ρέθυμνο, Ρόδο, Σάμο, Κέρκυρα, Σύρο, Σίφνο, Πόρο και Αίγινα
LIFO NEWSROOM
Fan bourgeois για νέο κοινό στη νέα Chanel του Matthieu Blazy 

Εβδομάδα Μόδας / Chanel: Ήσυχα αλλά τολμηρά, ο Matthieu Blazy αφυπνίζει το επαναστατικό πνεύμα της Coco

Καταργώντας (ή κάνοντας αγνώριστα) τα κλισέ που είχαν κουράσει ακόμα και το πιο πιστό κοινό της Chanel, o νέος καλλιτεχνικός διευθυντής του ιστορικού οίκου μοιάζει να πέρασε το πρώτο τεστ.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Οικονομία / Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Η Ευρωπαϊκή Ένωση σχεδιάζει αύξηση των δασμών εισαγωγής χάλυβα στο 50% και μείωση των ποσοστώσεων σχεδόν στο μισό για να προστατεύσει τη βιομηχανία της από φθηνές εισαγωγές, ακολουθώντας τα βήματα των ΗΠΑ
LIFO NEWSROOM
Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Οικονομία / Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όλους τους πολίτες με ιδιαίτερη μέριμνα για συνταξιούχους, μονογονεϊκές οικογένειες, οικογένειες με τρία και περισσότερα παιδιά και άτομα με αναπηρία
LIFO NEWSROOM