Mια εγκατάσταση τέχνης στο Βερολίνο με έμπνευση το Grindr κατεβαίνει άρον-άρον

 Mια εγκατάσταση τέχνης στο Βερολίνο με έμπνευση το Grindr κατεβαίνει άρον-άρον Facebook Twitter
0
 Mια εγκατάσταση τέχνης στο Βερολίνο με έμπνευση το Grindr κατεβαίνει άρον-άρον Facebook Twitter

Ο Ολλανδός καλλιτέχνης επικρίθηκε έντονα για την δημόσια μετάδοση προσωπικών μηνυμάτων με άλλους χρήστες του Grindr - συμπεριλαμβανομένων φωτογραφιών και ονομάτων προφίλ

Η αμφιλεγόμενη εγκατάσταση του Dries Verhoeven, "Wanna Play?" που έγινε στο Βερολίνο, διαλύθηκε μόλις πέντε ημέρες μετά την έναρξή της.


Ο Ολλανδός καλλιτέχνης επικρίθηκε έντονα για την δημόσια μετάδοση προσωπικών μηνυμάτων με άλλους χρήστες του Grindr - συμπεριλαμβανομένων φωτογραφιών και ονομάτων προφίλ. Ένας χρήστης θεώρησε την εμπειρία του με τον καλλιτέχνη «ψηφιακό βιασμό».

Ο αβάν γκαρντ καλλιτεχνικός οργανισμός Hebbel am Ufer (HAU) του Βερολίνου, ανακοίνωσε το «κλείσιμο» του έργου "Wanna Play?" στο Twitter χθες το βράδυ.

Αρχικά το HAU απάντησε στις επικρίσεις λέγοντας ότι θα εξαφάνιζε όλες τις φωτογραφίες του προφίλ του Grindr, ενώ προσπάθησε να έρθει σε επαφή με τα ιντερνετικά «θύματα» του καλλιτέχνη.


Ο 38χρονος καλλιτέχνης, κατηγορείται για παραβίαση της ασφάλειας και της ιδιωτικής ζωής των χρηστών Grindr. Η ανωνυμία στην εγκατάσταση του καλλιτέχνη, πραγματικά θα βοηθούσε και θα προστάτευε κάποιους άνδρες που δεν ήταν συνηθισμένοι σε τέτοιου είδους έκθεση.

 Mια εγκατάσταση τέχνης στο Βερολίνο με έμπνευση το Grindr κατεβαίνει άρον-άρον Facebook Twitter
 Mια εγκατάσταση τέχνης στο Βερολίνο με έμπνευση το Grindr κατεβαίνει άρον-άρον Facebook Twitter

Ένας χρήστης συνειδητοποίησε ότι ήταν ένα μέλος στο πρότζεκτ "Wanna Play?" όταν είδε στη Heinrichplatz  προσωπικές του συνομιλίες να προβάλλονται στον τοίχο ενός γυάλινου κοντέινερ.

Το HAU διοργάνωσε δημόσια συζήτηση με παρόντα τον καλλιτέχνη, προκειμένου να αντιμετωπίσει τις ανησυχίες και τα παράπονα που εκδήλωσε το κοινό.

Ένας χρήστης έγραψε στο facebook:

«Το θέμα είναι πως αυτό το πρότζεκτ δε θα έπρεπε να έχει δημιουργηθεί. Είμαι σοκαρισμένος από την αφέλεια με την οποία αντιμετωπίζεται και υπάρχει πλήρης αδιαφορία για το πόσο επιβλαβείς συνέπειες μπορεί όλο αυτό να επιφέρει».

Αναμφισβήτητα, το κακό έγινε, αφού από την Παρασκευή το βράδυ, κάποιος προσπάθησε να ρίξει ένα τούβλο μέσα στο τρέιλερ που ζούσε ο Verhoeven.

Το Grindr καταφέρθηκε με τη σειρά του κατά του Verhoeven με την παρακάτω δήλωση: «Ενώ το Grindr ενισχύει τις τέχνες, ο Dries Verhoeven δελέαζε τους χρήστες μεπροσποιήσεις και στήνοντας παγίδες. Αυτό είναι μια παραβίαση της ιδιωτικής ζωής των χρηστών και έχει να κάνει με το θέμα της ασφάλειας του μέσου».
Εκπρόσωπος του Grindr επιβεβαίωσε ότι το προφίλ του Verhoeven έχει διαγραφεί. 

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ξεκινάει το Back to Athens 2025

Εικαστικά / Back to Athens: Ο ετήσιος εικαστικός θεσμός επιστρέφει στο Μέγαρο Ησαΐα

Με κεντρική θεματική «Η διαίρεση της ζωής», το Back to Athens 2025 παρουσιάζει 30 εκθέσεις, εγκαταστάσεις, performance και προβολές από καλλιτέχνες και επιμελητές από την Ελλάδα και το εξωτερικό.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Takis: Αρχαϊκός καλλιτέχνης, προφήτης, μάντης, μάγος. Σίγουρα μοναδικός

Εικαστικά / Takis: Αρχαϊκός καλλιτέχνης, προφήτης, μάντης, μάγος. Σίγουρα μοναδικός

Με μια μεγάλη έκθεση σε δύο μέρη, στην Αθήνα και στην Άνδρο, το Ίδρυμα Βασίλη και Ελίζας Γουλανδρή γιορτάζει τα εκατό χρόνια του Takis, μίας από τις σημαντικότερες σημαντικότερες προσωπικότητες της ελληνικής αλλά και της παγκόσμιας εικαστικής σκηνής.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μια νέα τοιχογραφία με τη ζωή των σεξεργατριών σε έναν δρόμο του Μεταξουργείου

Εικαστικά / Μια νέα τοιχογραφία για την αόρατη ζωή των σεξεργατριών στην οδό Ιάσωνος

Η διεθνής εικαστικός Paulina Olowska δημιουργεί μια τοιχογραφία στον πεζόδρομο του Μεταξουργείου για τις γυναίκες και γειτόνισσές της με τις οποίες καλημερίζεται και πίνει καφέ.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο ζωοπλάστης γλύπτης Ευριπίδης Βαβούρης (1911-1987) 

Εικαστικά / Ευριπίδης Βαβούρης: Πέρα από το «Λαγωνικό» της Φωκίωνος Νέγρη

Ο δημιουργός του γνωστού αγάλματος της Κυψέλης υπήρξε ένας στοχαστικός γλύπτης της Αθήνας με αξιόλογη πορεία, που απέδιδε πειστικά και με μεγάλη ευαισθησία τα κατοικίδια ζώα. Μια επίσκεψη στο ατελιέ του, που έχει διατηρηθεί σε άψογη κατάσταση, αποτέλεσε το ερέθισμα για να τον ανακαλύψουμε και να τον επανεκτιμήσουμε. 
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Ένας Ιούνιος γεμάτος τέχνη: 28 εκθέσεις που αξίζει να δείτε

Εικαστικά / Ένας Ιούνιος γεμάτος τέχνη: 28 εκθέσεις που αξίζει να δείτε

Μια σειρά από εκθέσεις σημαντικών καλλιτεχνών χαρακτηρίζουν την έναρξη του καλοκαιριού. Από τα Plásmata 3 της Στεγης έως την αναδρομική έκθεση του Takis κι από τη Marlene Dumas έως την Charline von Heyl.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Μαρλέν

Εικαστικά / Marlene Dumas: «Η τέχνη είναι πάντοτε μια πράξη εναντίον της βίας»

Η κορυφαία Νοτιοαφρικανή ζωγράφος παρουσιάζει την πρώτη ατομική της έκθεση στην Ελλάδα, στην οποία τα έργα της διαλέγονται με αρχαιότητες από τις μόνιμες συλλογές του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Πρόδρομος Τσιαβός: «Στην παρουσία μας στον δημόσιο χώρο ο στόχος μας δεν είναι απλά να κάνουμε μια έκθεση αλλά να ακούσουμε, να συζητήσουμε, να αφήσουμε κάτι πίσω μας»

Plāsmata 3 / Πρόδρομος Τσιαβός: «Στόχος μας δεν είναι απλά να κάνουμε μια έκθεση, αλλά να αφήσουμε κάτι πίσω μας»

Ο επικεφαλής Ψηφιακής Ανάπτυξης και Καινοτομίας του Ιδρύματος Ωνάση μιλά με υπόκρουση τα ασταμάτητα τιτιβίσματα των πουλιών που έρχονται από τα σκιερά δέντρα του Πεδίου του Άρεως.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Η Ραλλού Μάνου, ο Γρηγόρης Σεμιτέκολο και η Ναυσικά Πάστρα σε μια συνάντηση με τη σύγχρονη τέχνη σε ένα εργοστάσιο στον Πειραιά

Εικαστικά / Η Ραλλού Μάνου, ο Γρηγόρης Σεμιτέκολο και η Ναυσικά Πάστρα «συνομιλούν» με τη σύγχρονη τέχνη

Οι τρεις Έλληνες πρωτοπόροι καλλιτέχνες που στιγμάτισαν την ελληνική δημιουργία, σε μια απρόσμενη διαγενεακή συνάντηση με τη Sagg Napoli και τον Mungo Thomson, σε ένα εργοστάσιο στον Πειραιά.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
PLASMATA 3 TOPIC

Plāsmata 3 / Plāsmata 3: «Ο πιο σύντομος δρόμος είναι πάντα ο λιγότερο ενδιαφέρων»

Η Αφροδίτη Παναγιωτάκου, καλλιτεχνική διευθύντρια του Ιδρύματος Ωνάση, επιμελείται μαζί με την ομάδα της Στέγης μια έντυπη «ξενάγηση» στην έκθεση «Plāsmata 3: We’ve met before, haven’t we?», που παρουσιάζεται στο Πεδίον του Άρεως.
THE LIFO TEAM