Ο Tsev μόλις κυκλοφόρησε ένα EP με αναφορές στο σύμπαν της Μυκόνου

Ο Tsev μόλις κυκλοφόρησε ένα EP με αναφορές στο σύμπαν της Μυκόνου Facebook Twitter
Ο Tsev μόλις κυκλοφόρησε από τη Νutty Wombat το πρώτο του EP.
0

— Πώς ξεκίνησες να ασχολείσαι με τη μουσική; Ποιο ήταν το πρώτο κομμάτι που έφτιαξες;

Απέκτησα επαφή με τη μουσική από μικρή ηλικία μέσω των γονιών μου, ακούγοντας διάφορα CD που μου πρότειναν, τα οποία καθόρισαν το γούστο μου σε έναν βαθμό. Η πιο παλιά μου ανάμνηση είναι μάλλον από την Α’ Δημοτικού, όταν ήμουν εμμονικός με τους Metallica.

Το τέταρτο κομμάτι από το «Master Of Puppets», ένα μπαλαντοειδές πράγμα, είχε μια εισαγωγή πολύ απλή και αποφάσισα να την αντιγράψω. Έπιασα την κιθάρα που είχαμε σπίτι και έβγαλα την εισαγωγή αυτή με το αυτί. Δεν είχε καμία σχέση με το πραγματικό κομμάτι. Ειλικρινά! Επομένως, νομίζω ότι αυτό ήταν το πρώτο μου επίσημο beat.

— Το EP σου έχει τίτλο Mykonos. Ποια είναι η σχέση σου με το νησί; Γιατί διάλεξες αυτό τον τίτλο;

Η Μύκονος είναι το αγαπημένο μου νησί! Γενικά, έχω μεγάλη αδυναμία στα νησάκια, αλλά στη Μύκονο βρήκα τον εαυτό μου, δύο φορές. Ξεκίνησα να πηγαίνω στα δεκάξι μου με την παρέα μου, όταν ξεμείναμε κατά λάθος για ένα βράδυ. Περιμέναμε να δούμε κάτι άσχημο, αλλά τελικά άλλαξε τη ζωή μας αυτή η στάση. Ενθουσιαστήκαμε με τη μουσική στη Xώρα κι έτσι αποφασίσαμε να κάτσουμε.

Είχαμε πολύ λίγα λεφτά, πράγμα που θα έκανε δύσκολη τη διαμονή μας, αλλά οι ντόπιοι εκεί είναι φανταστικοί και συνήθως μας φιλοξενούσαν για ένα-δυο βράδια. Αλλιώς έχει κάτι ωραίες ταρατσούλες όπου κοιμόμασταν στρωματσάδα όταν νύχτωνε. Έκτοτε ξεκίνησε μια παράδοση να πηγαίνουμε κάθε χρόνο Μύκονο και να αλλάζουμε παραλίες και σπιτάκι κάθε βράδυ, γιατί τα πράγματα έχουν αγριέψει λίγο.

Αυτό που με συγκινεί περισσότερο απ’ όλα στη Μύκονο νομίζω πως είναι το στυλ. Μπορεί να μην είναι το πιο όμορφο ή το πιο κουλ νησί, αλλά είναι σίγουρα το πιο αληθινό που έχω δει! Καθόμασταν πιο μικροί έξω από τα μαγαζιά και παρατηρούσαμε τους ανθρώπους που έμπαιναν μέσα. Κάθε φορά που άνοιγε η πόρτα ακούγαμε και λίγο τα beats από το μαγαζί. Μπορώ να μιλάω ώρες για τις εφηβικές εμπειρίες μου στη Μύκονο.

 

Tsev - Drumz Of D34th3

— Ποιο είναι για σένα το πιο χορευτικό κομμάτι όλων των εποχών;

Τα ποδαράκια μου και γενικά το σώμα μου δεν καταλαβαίνουν από χορό κι έτσι δεν μπορώ να απαντήσω σωστά την ερώτηση. Θαυμάζω όμως πολύ όσους ανθρώπους χορεύουν και βρίσκω τον χορό από τις πιο όμορφες δραστηριότητες που έχουμε κατακτήσει ως είδος.

Μπορώ να πω ότι θαυμάζω πολύ εκείνους που χορεύουν στους αργούς ρυθμούς της Μακεδονίας και της Θράκης. Πιστεύω ότι εκείνοι που ακούνε τραπ θα μπορούσαν να μάθουν ένα-δυο πράγματα από αυτούς. Τρελαίνομαι με τον χορό που αναπτύχθηκε στο Σικάγο, το footwork.

Επίσης, θα μπορούσα να πω ότι οι διάφορες σχολές Kung Fu έχουνε μια μοναδική αντίληψη του πώς κινείται το σώμα. Ναι, θα ήθελα να ξέρω Kung Fu και να κάνω ασκήσεις σε rave πάρτι!

— Όταν δεν ασχολείσαι με τη μουσική τι κάνεις;

Μου αρέσει να καπνίζω, να πίνω φρέντο εσπρέσο, να βλέπω βιντεάκια στο YouTube που διαρκούν πέντε λεπτά ή λιγότερο, να κάνω scrolling και να πατάω home στο Facebook, και να κάνω διάφορες τέτοιες συναρπαστικές δραστηριότητες. Προσπαθώ να μην ασχολούμαι με τη μουσική.

Info: To Mykonos EP του Tsev κυκλοφορεί από τη Νutty Wombat Records.

Μουσική
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

KET: «Το γεγονός ότι έχουμε καταφέρει να υπάρχουμε τόσα χρόνια είναι ένα μικρό θαύμα»

Κέντρο Ελέγχου Τηλεοράσεων / KET: «Καταφέραμε να υπάρχουμε τόσα χρόνια, κι αυτό είναι ένα μικρό θαύμα»

Μια μεγάλη συζήτηση για την ιστορία του Κέντρου Ελέγχου Τηλεοράσεων, ενός από τους βασικούς πυρήνες της πειραματικής και ανεξάρτητης μουσικής σκηνής της πόλης και όχι μόνο.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
102΄ με την Tάμτα και την Ανίτα Ρατσβελισβίλι

Μουσική / Tάμτα - Ανίτα Ρατσβελισβίλι: «Μάθαμε να ζούμε με το τραύμα»

Δυο διάσημες και πετυχημένες Γεωργιανές συναντιούνται στην ΕΛΣ και μιλούν για τις δυσκολίες που τις διαμόρφωσαν και την κουλτούρα της χώρας τους, που την κουβαλάνε μαζί τους παντού, ακόμα και όταν τις πληγώνει.
M. HULOT
Η επιστροφή της Lily Allen

Μουσική / Η Lily Allen επιστρέφει με το πιο θεαματικό ξεκατίνιασμα στην ιστορία της ποπ

Το «West End Girl» της Lilly Allen και ένα αριστουργηματικό ραπ άλμπουμ από την CupcakKe αποτελούν τα πιο δυνατά και τολμηρά, από πλευράς στιχουργικής, άλμπουμ της χρονιάς. Μια καλή εβδομάδα για τη μουσική.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
BOYS’ SHORTS INTERVIEW

Μουσική / Boys’ Shorts: «Δεν φταίνε τα τρανς άτομα που έχει γίνει μίζερη η ζωή σου»

To eyeliner και το electroclash έφερε κοντά το ντουέτο των DJs, που εμπνεύστηκαν το όνομά τους από τον Boy George. Έπαιξαν στο Berghain, και η φήμη τους εκτοξεύτηκε. Πλέον το mantra τους είναι το «enjoy the moment».
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Παιδί Τραύμα: Τραγουδάκια λέω που αύριο θα ξεχαστούν, δεν κάνω καμία επανάσταση, δεν αλλάζω τον κόσμο

Μουσική / Παιδί Τραύμα: «Τραγουδάκια λέω, που αύριο θα ξεχαστούν, δεν αλλάζω τον κόσμο»

Στο νέο του άλμπουμ, το Παιδί Τραύμα χρησιμοποιεί τις έννοιες της φυγής και της συγχώρεσης για να μιλήσει για το αδιέξοδο του ψηφιακού κόσμου και την αναζήτηση της αλήθειας με τραγούδια που ξεφεύγουν από το mainstream.   
M. HULOT
Οι Tame Impala φτιάχνουν έναν δίσκο εμπνευσμένο από τα bush doofs της Αυστραλίας

Μουσική / «Deadbeat» των Tame Impala: Μια lo-fi ωδή στα rave πάρτι από ένα σπουδαίο συγκρότημα

Είναι η πρώτη του δουλειά που δεν περιέχει ούτε μια ροκ στιγμή. Σύμφωνα με τον Chris Deville: «Οι Tame Impala έχουν μεταμορφωθεί σταδιακά από ένα από τα σπουδαιότερα ροκ συγκροτήματα της γενιάς τους σε… κάτι άλλο».
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών τιμά τη μνήμη του Οδυσσέα Ελύτη με αφορμή τα τριάντα χρόνια από τον θάνατό του, παρουσιάζοντας το «Μονόγραμμα» του Γιώργου Κουρουπού, που βασίζεται στο ομότιτλο έργο του μεγάλου Έλληνα ποιητή, στις 24 Οκτωβρίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

Οπτική Γωνία / Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

«Ό,τι όμως και αν υπήρξε ο Διονύσης Σαββόπουλος, είχε τη δόνηση, τον λοξό τόνο, μια διάθεση μεταμόρφωσης και γιορτής. Επέστρεφε σε μια πάμφωτη αυλή, περιμένοντας τους φίλους, το νόημα της συνάθροισης».
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ