Βίαιο επεισόδια για τα Triple S του Balenciaga - Για διακρίσεις απέναντι σε Κινέζους πελάτες κατηγορείται ο οίκος

Βίαιο επεισόδια για τα Triple S του Balenciaga - Για διακρίσεις απέναντι σε Κινέζους πελάτες κατηγορείται ο οίκος Facebook Twitter
0

Ο οίκος Balenciaga και η μπουτίκ Printemps του Παρισιού αναγκάστηκαν να απολογηθούν δημοσίως μετά τις κατηγορίες για διακρίσεις απέναντι σε Κινέζους πελάτες, κάτι που προκάλεσε σάλο στην Κίνα και πυροδότησε κάλεσμα για μποϊκοτάζ στα social media της χώρας. 

Το βίντεο που προκάλεσε τις αντιδράσεις δημοσίευσε κάποιος χρήστης του Weibo, αναφέροντας πως ο καυγάς ξέσπασε για τα παπούτσια Triple S του οίκου Balenciaga, για τα οποία υπάρχει ουρά αναμονής.

Ξένα μέσα ενημέρωσης μετέδωσαν πως μια γυναίκα από την Κίνα τσακώθηκε με μια ομάδα πέντε Γάλλων και Αλβανών αντρών που παρέκαμψαν την ουρά και την ίδια, που περίμενε τη σειρά της. Όταν εκείνη αντιστάθηκε, ένας από αυτούς την έσπρωξε οπότε ο γιος της έσπευσε να την υπερασπιστεί και μπλέχτηκε επίσης στον καυγά.

Σύμφωνα δε με κάποια δημοσιεύματα, οι άντρες κατάφεραν τελικά να αγοράσουν τα παπούτσια, ενώ οι υπάλληλοι του καταστήματος φέρονται να ζήτησαν στους υπόλοιπους Κινέζους πελάτες που ήταν εκεί, να φύγουν.

Ο διάσημος οίκος μόδας και το γαλλικό κατάστημα εξέδωσαν τις σχετικές ανακοινώσεις με τις απολογίες τους στα μανδαρινικά σε πλατφόρμες όπως το Weibo, το κινεζικό Twitter, όπου ενδεικτικά το hashtag #BoycottBalenciagaDiscriminatesChinese μετρά ήδη 23 εκατ. views έχοντας γίνει trending topic.

«Τα παπούτσια Balenciaga είναι όμορφα, αλλά τέτοιο επεισόδιο σου ανοίγει τα μάτια. Μποϊκοτάρετε την Balenciaga, που κάνει διακρίσεις απέναντι στους Κινέζους», έγραψε κάποιος χρήστης του Weibo, με άλλους να σχολιάζουν μετά το περιστατικό «πείτε αντίο στην κινεζική αγορά».


Στην ανακοίνωσή του ο οίκος Balenciaga ζήτησε συγγνώμη για το περιστατικό και σημείωσε πως οι άντρες ασφαλείας του καταστήματος αμέσως αποκατέστησαν την τάξη. «Η Balenciaga ζητά ειλικρινά συγγνώμη στους πελάτες που ήταν παρόντες και επαναβεβαιώνει την δέσμευσή της να σέβεται το ίδιο όλους τους πελάτες της», ανέφερε στο Weibo.


Από την πλευρά του το Printemps σημείωσε πως σχεδιάζει πρόσθετη εκπαίδευση για να διασφαλίσει πως το προσωπικό να χειρίζεται τέτοιες καταστάσεις με τον καλύτερο τρόπο. «Θα θέλαμε να εκφράσουμε την ειλικρινή μας συγγνώμη στους Κινέζους πελάτες που ενεπλάκησαν σε αυτόν τον καυγά αλλά και σε όσους αναστατώθηκαν με οποιονδήποτε τρόπο», σημείωσε το γνωστό κατάστημα.

Το Παρίσι είναι αγαπημένος ευρωπαϊκός προορισμός των Κινέζων ταξιδιωτών, που συνιστούν υπολογίσιμη αγοραστική δύναμη για τα γαλλικά luxury brands. Οι μεγάλες ουρές πελατών από Κίνα και άλλες χώρες είναι μια πολύ συνηθισμένη εικόνα στα καταστήματα του Παρισιού.

Το βίντεο που προκάλεσε αντιδράσεις:

 
Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κάρλο Ακούτις: Πώς γίνεται κάποιος άγιος – και πώς ο πρώτος millennial άγιος το κατάφερε

Διεθνή / Κάρλο Ακούτις: Πώς γίνεται κάποιος άγιος – και πώς ο πρώτος millennial άγιος το κατάφερε

Ο 15χρονος Κάρολο Ακούτις, που πέθανε από λευχαιμία το 2006, αγιοκατατάχθηκε από τον Πάπα Λέοντα. Ακολουθώντας όλα τα στάδια της Καθολικής Εκκλησίας, έγινε ο πρώτος άγιος της γενιάς των millennials
LIFO NEWSROOM
Χάος στο Λονδίνο: 425 συλλήψεις σε διαδήλωση υπέρ της Palestine Action – «Μας χτυπούσαν, μας έφτυναν» λέει η αστυνομία

Διεθνή / Χάος στο Λονδίνο: 425 συλλήψεις σε διαδήλωση υπέρ της Palestine Action – «Μας χτυπούσαν, μας έφτυναν» λέει η αστυνομία

Η αστυνομία καταγγέλλει βία και οι διαδηλωτές μιλούν για καταστολή - Το πρώτο κύμα συλλήψεων σημειώθηκε μόλις 12 λεπτά μετά την επίσημη έναρξη της πορείας
LIFO NEWSROOM
Φωτιά στο κυβερνητικό κτίριο στο Κίεβο: Ο μεγαλύτερος ρωσικός αεροπορικός βομβαρδισμός από την αρχή του πολέμου

Διεθνή / Φωτιά στο κυβερνητικό κτίριο στο Κίεβο: Ο μεγαλύτερος ρωσικός αεροπορικός βομβαρδισμός από την αρχή του πολέμου

Πέρα από την πρωτεύουσα, εκρήξεις συγκλόνισαν την κεντρική πόλη Κρεμεντσούκ, όπου σημειώθηκαν διακοπές ρεύματος, καθώς και την Κριβίι Ριχ, στόχος χτυπημάτων σε υποδομές μεταφορών και πόλης
LIFO NEWSROOM
Ο «influencer του Θεού» γίνεται ο πρώτος άγιος της γενιάς των millennials

Διεθνή / Ο «influencer του Θεού» γίνεται ο πρώτος άγιος της γενιάς των millennials

Ο Ακούτις, που πέθανε από λευχαιμία σε ηλικία μόλις 15 ετών, είχε γίνει γνωστός για την αγάπη του στην τεχνολογία και ιδιαίτερα για τη δημιουργία ιστοσελίδων που κατέγραφαν «θαύματα» με σκοπό τη διάδοση της καθολικής διδασκαλία
LIFO NEWSROOM