Σίνθια Νίξον: «Λεσβία χωρίς προσόντα»

Σίνθια Νίξον: «Λεσβία χωρίς προσόντα» Facebook Twitter
Όλο και περισσότεροι fan έχουν εκφράσει την επιθυμία τους να δημιουργηθούν περισσότερες μπλούζες και άλλα αξεσουάρ με αυτή την φράση, υποστηρίζοντας την Νίξον και τον πολιτικό της αγώνα.
2

Πρόσφατα έγινε γνωστό πως η πρώην πρωταγωνίστρια της πετυχημένης σειράς Sex and the City, Σίνθια Νίξον, θα είναι υποψήφια για τη θέση του κυβερνήτη της Νέας Υόρκης στις επόμενες εκλογές, κάνοντας πλήθος Αμερικανών να πανηγυρίζουν για την απόφασή της. Ωστόσο, αυτή η ιδέα δεν άρεσε σε όλους και ειδικότερα στην πρώην υποψήφια δήμαρχο Κρίστιν Κουίν που την χαρακτήρισε «σενάριο επιστημονικής φαντασίας» και αποκάλεσε την Νίξον «λεσβία χωρίς προσόντα».


Η Νίξον φυσικά απάντησε πολύ εύστοχα και με χιούμορ στα σχόλια λέγοντας: «Μπορεί να μην έχω πάρει ακόμα το πτυχίο μου από το Τμήμα Λεσβιακών Σχέσεων αλλά προς υπεράσπιση μου, είναι θέμα γραφειοκρατίας». Η ίδια αποφάσισε επίσης να δημιουργήσει κονκάρδες και αυτοκόλλητα με το λογότυπο «λεσβία χωρίς προσόντα» ("unqualified lesbian") καλώντας όλους τους πολίτες να τα φορέσουν και να υποστηρίξουν την εκστρατεία της.

Αν η αγαπημένη σε όλους Μιράντα διαθέτει τα προσόντα και ότι χρειάζεται για να γίνει κυβερνήτης, αυτό δεν θα κριθεί από τις σεξουαλικές της προτιμήσεις.


Λίγο αργότερα, η γνωστή κωμικός Μαίρη Κόνορ, που είναι επίσης ομοφυλόφιλη, αποφάσισε να καταδείξει αυτήν την προσβλητική δήλωση, φτιάχνοντας κι εκείνη μια μπλούζα με στάμπα «λεσβία χωρίς προσόντα» την οποία και ανάρτησε στο Ίντερνετ προσθέτοντας δίπλα στην περιγραφή πως «Αν η Μιράντα είναι μια λεσβία χωρίς προσόντα, τότε υποθέτω πως είμαι και εγώ».


Όλο και περισσότεροι fan έχουν εκφράσει την επιθυμία τους να δημιουργηθούν περισσότερες μπλούζες και άλλα αξεσουάρ με αυτή την φράση, υποστηρίζοντας την Νίξον και τον πολιτικό της αγώνα. Παρόλο που μια τέτοιου είδους φράση είναι εμφανώς προσβλητική, όπως έχει συμβεί στο παρελθόν και με άλλες ρατσιστικές εκφράσεις, η χρήση της με αυτόν τον τρόπο λειτουργεί ως μια ισχυρή πράξη αντίστασης και εναντίωσης με στόχο την δραστηριοποίηση της κοινωνίας ενάντια σε αυτού του είδους τις μειωτικές και άκρως ρατσιστικές απόψεις.

Το να αναφέρεσαι, να περιγράφεις και να κατηγορείς τον άλλον με βάση την σεξουαλική του ταυτότητα είναι ξεκάθαρα μειωτικό, προκατειλημμένο και ανόητο. Αν η αγαπημένη σε όλους Μιράντα διαθέτει τα προσόντα και ότι χρειάζεται για να γίνει κυβερνήτης, αυτό δεν θα κριθεί από τις σεξουαλικές της προτιμήσεις.

Σίνθια Νίξον: «Λεσβία χωρίς προσόντα» Facebook Twitter

Με στοιχεία από το Dazeddigital και την TeenVogue.

Lgbtqi+
2

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

*Από τον λαιμό ως την αυγή/ από τον Πάνο Μιχαήλ

ΟΑΣΗ / Από τον λαιμό ως την αυγή/ από τον Πάνο Μιχαήλ

Σε έναν κόσμο που φοβάται τη σιωπή, η ΟΑΣΗ επιμένει να μιλά με ευαισθησία. Δέκα κείμενα–καθρέφτες, από τη Θεία Σταματίνα ως τον Sorour Darabi, για το βλέμμα που δεν ωραιοποιεί, παρατηρεί.Για την ατέλεια που γίνεται φως, και για το queer που επιβιώνει μέσα στην τρυφερότητα.
ΠΑΝΟΣ ΜΙΧΑΗΛ
*Nα μένεις μέσα στο φως/ από τον Πάνο Μιχαήλ

ΟΑΣΗ / Nα μένεις μέσα στο φως/ από τον Πάνο Μιχαήλ

Το νέο πολυποστ του Πάνου Μιχαήλ παρακολουθεί το δάκρυ, την έκθεση και την επιείκεια ως μορφές αισθητικής πίστης. Από τον οίκο Dior μέχρι το Eye Filmmuseum του Άμστερνταμ, κι από τα Instagram ban του Slava Mogutin ως την επιμονή της ομορφιάς στο έργο του Παπαϊωάννου, η ΟΑΣΗ σκιαγραφεί τη νέα ηθική του φωτός: πώς η τέχνη, η μόδα και το queer βλέμμα συναντιούνται στην πιο ανθρώπινη τους στιγμή τη στιγμή που ραγίζουν.
ΠΑΝΟΣ ΜΙΧΑΗΛ
«Στο θέατρο ο κόσμος θέλει να βλέπει άντρες ή, καλύτερα, “άντρακλες”»

Οι Άλλοι / «Στο θέατρο θέλουν να βλέπουν άντρες ή, καλύτερα, “άντρακλες”»

Ο ηθοποιός και σκηνοθέτης Βασίλης Βηλαράς μιλά για τη σιωπηλή βία των εφηβικών του χρόνων, την αγωνία των γκέι αντρών στη σκηνή, τη φοβική βιομηχανία του θεάτρου και την ανάγκη να μείνουμε άνθρωποι σε μια εποχή που όλα ξεχνιούνται γρήγορα.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
Ο ανυπεράσπιστος καημός για ένα ακόμη κράξιμο/από τον Πάνο Μιχαήλ

ΟΑΣΗ / Ο ανυπεράσπιστος καημός για ένα ακόμη κράξιμο/από τον Πάνο Μιχαήλ

Από τον ποταμό της Baarn μέχρι το φιλί στις «Σέρρες», κι από το βλέμμα–countdown του Ren Hang μέχρι τη φάρσα του Μίστερ Μπούτια, η ΟΑΣΗ καταγράφει τα queer ραγίσματα που δεν έγιναν ποτέ ιδιωτικά. Dickpics, cult σώματα, drag spoof βιντεάκια, καμπαρέ φωνές, τηλεοπτικά taboos· όλα στην ίδια καμπύλη: γέλιο, καύλα, πληγή, ανάσα. Το ripology του queer δεν είναι θεωρία· είναι ο ανυπεράσπιστος καημός που μας κρατάει ζωντανούς.
ΠΑΝΟΣ ΜΙΧΑΗΛ
*Κάθε τρελό παιδί/ από τον Πάνο Μιχαήλ

ΟΑΣΗ / *Κάθε τρελό παιδί/ από τον Πάνο Μιχαήλ

Η ελληνική ψυχανάλυση κρύβει ακόμα τα queer σώματα στις σκιές: από τα τηλεοπτικά δικαστήρια της Τατιάνας μέχρι τα hashtags των θεραπευτών–influencers. Σπαράγματα μνήμης, media τραύματος και επιβίωσης συνθέτουν μια ιστορία που ποτέ δεν ειπώθηκε ολόκληρη.
ΠΑΝΟΣ ΜΙΧΑΗΛ
Οι εκδόσεις που απευθύνονται στο LGBTQ+ κοινό αντιμετωπίζουν διακρίσεις από τους διαφημιστές, προειδοποιούν οι εκδότες

Διεθνή / Τα περιοδικά που απευθύνονται στο LGBTQ+ κοινό αντιμετωπίζουν διακρίσεις από τους διαφημιστές, προειδοποιούν οι εκδότες

Η αντι-DEI εκστρατεία στις ΗΠΑ και οι διαφημιστές που αποφεύγουν να συνεργαστούν με τα έντυπα που απευθύνονται στην LGBTQ+ κοινότητα και άλλες μειονότητες
LIFO NEWSROOM
Είσαι Αυτό που Πουλάς: Queer Σώμα, Πόθος και Bareback Ελευθερία/ από τον Πάνο Μιχαήλ

ΟΑΣΗ / Είσαι Αυτό που Πουλάς: Queer Σώμα, Πόθος και Bareback Ελευθερία/ από τον Πάνο Μιχαήλ

Από τον Chris Karakatsanis και τον Tim Kruger ως τους queer OnlyFans performers, αυτό το κείμενο χαρτογραφεί το σώμα που επιμένει να ποθεί, να μιλά, να επιβιώνει. Μια διαδρομή από το τραύμα ως την ηδονή, χωρίς ενοχή
ΠΑΝΟΣ ΜΙΧΑΗΛ
*There Is A Ghost/ από τον Πάνο Μιχαήλ

ΟΑΣΗ / *There Is A Ghost/ από τον Πάνο Μιχαήλ

Τέσσερις queer αφηγήσεις που ξεκινούν από τη μουσική αλλά μιλούν για κάτι πιο βαθύ: το παιδί που χόρευε μπροστά στην τηλεόραση, την επιθυμία που δεν χωράει πουθενά, το τραύμα που παίρνει χρώμα. Η Kylie, η Τζένη Βάνου και η ANOHNI σαν φαντάσματα που μας στοίχειωσαν για να μας σώσουν, και τρεις νέες σπίθες – Cole Escola, Sondiaze, Koplje – που μας θυμίζουν γιατί το queer δεν ήταν ποτέ “ασφαλές”.
ΠΑΝΟΣ ΜΙΧΑΗΛ
*Χαλάρωσε, να το κάνεις/ από τον Πάνο Μιχαήλ

Όαση / *Χαλάρωσε, να το κάνεις/ από τον Πάνο Μιχαήλ

Από σήμερα η ΟΑΣΗ αλλάζει μορφή. Δεν είναι πια blog. Είναι επιδερμίδα με μνήμη· ένα σημείο πάνω στον ψηφιακό χάρτη όπου η queer φωνή δεν λογοκρίνεται, δεν περνάει από φίλτρο, και δεν χρειάζεται να αποδείξει πως υπάρχει.
ΠΑΝΟΣ ΜΙΧΑΗΛ