Γιατί πούλησε τη ΣΕΚΑΠ ο Σαββίδης - Τι ανακοίνωσε στους συνεργάτες του

Γιατί πούλησε τη ΣΕΚΑΠ ο Σαββίδης - Τι ανακοίνωσε στους συνεργάτες του Facebook Twitter
0

Την κρίση και την φορολογία προέβαλε ως αιτία πώλησης της ΣΕΚΑΠ ο Ιβάν Σαββίδης.

Σε μια λιτή ανακοίνωση του Ιβάν Σαββίδη προς τους συνεργάτες του αναφέρεται ως αιτία της πρόθεσής του να μεταβιβάσει τα μερίδιά του στην ιαπωνική JT αφενός η συρρίκνωση των πωλήσεων της αγοράς λόγω της κρίσης και αφετέρου οι σημαντικές αυξήσεις των ειδικών φόρων κατανάλωσης (ΕΦΚ), όπως αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ.

Ο πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της ΣΕΚΑΠ Α.Ε., κ. Αρτούρ Νταβιντιάν, τοποθετήθηκε σχετικά  κάνοντας λόγο για μία απόλυτα μελετημένη επιχειρηματική κίνηση.

Παράλληλα στην ίδια ανακοίνωση αναφέρεται πως το Διοικητικό Συμβούλιο του "Dimera Group" «αποφάσισε να επικεντρώσει την επενδυτική δραστηριότητα του στην Ελλάδα σε άλλα μεγάλα έργα, στους τομείς των logistics, της παραγωγής τροφίμων και των ξενοδοχειακών και τουριστικών επιχειρήσεων»

Αναλυτικά η δήλωση του κ. Νταβιντιάν:

«Σήμερα, Παρασκευή 16 Μαρτίου 2018, υπεγράφη σύμβαση μεταξύ της JTI και της Tobacco Businnes Complex of the "Agrocom Group" ("Donskoy Tabak"), μέρος της οποίας είναι η εταιρεία ΣΕΚΑΠ. Η συναλλαγή θα ολοκληρωθεί με την έγκριση των αρμόδιων αντιμονοπωλιακών αρχών.

Οι διαπραγματεύσεις σχετικά με αυτή τη συμφωνία διήρκησαν πάνω από έναν χρόνο. Πρόκειται για μια απόλυτα μελετημένη επιχειρηματική κίνηση.

Η συμφωνία αυτή φέρνει την ΣΕΚΑΠ, μπροστά σε μια νέα εποχή. Αφού η ΣΕΚΑΠ ανασυγκροτήθηκε, τα τελευταία πέντε χρόνια παρουσίασε μια δυναμική παρουσία στην ελληνική αγορά.

Τώρα, ενσωματώνεται σε μια μεγάλη διεθνή καπνική εταιρεία. Η JTI, κύριος μέτοχος της οποίας είναι η κυβέρνηση της Ιαπωνίας, έχει μια επιτυχημένη παρουσία και μεγάλη εμπειρία στην ελληνική αγορά καπνού.

Το γεγονός αυτό δημιουργεί νέες προοπτικές και ελπίδα όχι μόνο για τη ΣΕΚΑΠ, αλλά και για όλους τους κατοίκους της περιοχής της Ξάνθης και της ευρύτερης περιοχής.

Το Διοικητικό Συμβούλιο του "Dimera Group" αποφάσισε να επικεντρώσει την επενδυτική δραστηριότητα του στην Ελλάδα σε άλλα μεγάλα έργα, στους τομείς των logistics, της παραγωγής τροφίμων και των ξενοδοχειακών και τουριστικών επιχειρήσεων».

Οικονομία
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΑΑΔΕ: Τουρισμός και εστίαση «πρωταθλητές» στη φοροδιαφυγή – Πάνω από 300 «λουκέτα» και πρόστιμα 2,5 εκατ. ευρώ

Οικονομία / ΑΑΔΕ: Τουρισμός και εστίαση «πρωταθλητές» στη φοροδιαφυγή – Πάνω από 300 «λουκέτα» και πρόστιμα 2,5 εκατ. ευρώ

Ιδιαίτερα υψηλή παραβατικότητα εντοπίστηκε και στις μισθώσεις ομπρελών και καθισμάτων σε παραλίες, με δεκάδες επιχειρήσεις να σφραγίζονται σε Χανιά, Ρέθυμνο, Ρόδο, Σάμο, Κέρκυρα, Σύρο, Σίφνο, Πόρο και Αίγινα
LIFO NEWSROOM
Fan bourgeois για νέο κοινό στη νέα Chanel του Matthieu Blazy 

Εβδομάδα Μόδας / Chanel: Ήσυχα αλλά τολμηρά, ο Matthieu Blazy αφυπνίζει το επαναστατικό πνεύμα της Coco

Καταργώντας (ή κάνοντας αγνώριστα) τα κλισέ που είχαν κουράσει ακόμα και το πιο πιστό κοινό της Chanel, o νέος καλλιτεχνικός διευθυντής του ιστορικού οίκου μοιάζει να πέρασε το πρώτο τεστ.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Οικονομία / Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Η Ευρωπαϊκή Ένωση σχεδιάζει αύξηση των δασμών εισαγωγής χάλυβα στο 50% και μείωση των ποσοστώσεων σχεδόν στο μισό για να προστατεύσει τη βιομηχανία της από φθηνές εισαγωγές, ακολουθώντας τα βήματα των ΗΠΑ
LIFO NEWSROOM
Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Οικονομία / Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όλους τους πολίτες με ιδιαίτερη μέριμνα για συνταξιούχους, μονογονεϊκές οικογένειες, οικογένειες με τρία και περισσότερα παιδιά και άτομα με αναπηρία
LIFO NEWSROOM
Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οικονομία / Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οι δύο κύριοι παράγοντες που επηρεάζουν την αγορά τροφίμων των καταναλωτών στη χώρα, την ώρα που αντίστοιχα στην Ευρώπη το κόστος και η γεύση, έχουν τον πρωταγωνιστικό ρόλο
LIFO NEWSROOM