Γι' αυτό το αγόρι από τη Βουλγαρία παραμιλούν οι φαν της χορευτικής μουσικής

Γι' αυτό το αγόρι από τη Βουλγαρία παραμιλούν οι φαν της χορευτικής μουσικής Facebook Twitter
Mε το χέρι στην καρδιά μπορώ να σου πω πως δεν με βοήθησε κανείς να φτάσω εδώ που βρίσκομαι. Ό,τι έχω κάνει το οφείλω αποκλειστικά στη σκληρή δουλειά.
0

O «Μεθόδης», όπως τον αποκαλούν χαριτωμένα και εξελληνισμένα οι γηγενείς κλάμπερ, έχει τύχει να παίξει σε μικρούς αλλά και μεγάλους χώρους στην Αθήνα με το ίδιο αποτέλεσμα: οι φανατικοί της χορευτικής μουσικής κυριολεκτικά παραμιλούν μετά από κάθε εμφάνισή του στη χώρα μας για το υψηλό επίπεδο των sets του και την απίστευτη μείξη techno-house-μελωδίας και σκληρών beats που τολμά να συμπεριλάβει σε αυτή. Κατά τα άλλα, το γλυκομίλητο και εξαιρετικά φιλικό αγόρι από τη Βουλγαρία σαρώνει σταθερά από την πρώτη στιγμή που εμφανίστηκε στον χώρο με κυκλοφορίες που φιγουράρουν στα charts αλλά και με παρακαταθήκη την παρουσία του σε ελιτίστικα labels, όπως οι Deeperfect, Glasgow Underground, Material, Lapsus, Noir Music, OFF Recordings, Stereo Productions, Terminal M, Trapez, Gruuv, Sincopat, VIVa MUSiC, και η λίστα συνεχίζεται... Μεγάλη στιγμή στην καριέρα του η επικείμενη συνεργασία του με τους GusGus που μας ανακοίνωσε σε αυτή την κουβέντα και που μάλλον θα βάλει τον ήχο του σε μια άλλη διάσταση.


— Ποιες ήταν οι μεγαλύτερες επιρροές σου και ποια η στιγμή που αναγνώρισες ότι είχες κλίση στη μουσική;

Δυστυχώς, για πολλούς λόγους δεν είχα την ευκαιρία να έρθω σε επαφή με κάποιο μουσικό όργανο κατά τη διάρκεια των παιδικών μου χρόνων. Όσο μεγάλωνα τόσο περισσότερο ένιωθα πως έπρεπε να ασχοληθώ με τη μουσική, είχε γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μου. Στα 16 μου ένας φίλος μού έδειξε πώς θα μπορούσα να φτιάξω μουσική σε έναν υπολογιστή. Έμεινα με το στόμα ανοιχτό και ήταν η πρώτη φορά στη ζωή μου που ένιωσα πως κάτι με ελκύει τόσο πολύ. Έτσι, κυριολεκτικά ανάγκασα τη μητέρα μου να μου πάρει υπολογιστή, με μοναδικό σκοπό να αγοράσω αυτό το πρόγραμμα και να αρχίσω να γράφω (γελάει). Ακόμα και τότε, όμως, δεν είχα πλάνο να γίνω επαγγελματίας του χώρου, το έκανα για να περνάω καλά, κάτι που φαινόταν πολύ περίεργο στους φίλους μου. Κάποια μέρα και μετά από πολλά πειράματα διαπίστωσα πως αυτό θα είναι το μέλλον μου. Το μεγάλο ερωτηματικό ήταν σε ποιο είδος θα εστιαζόμουν, αφού τότε με ενδιέφεραν η hip hop, η house αλλά και όλα τα είδη ηλεκτρονικής μουσικής. Μια μέρα, όταν ήμουν 17 ή 18, καθόμασταν σε ένα μπαρ με τον φίλο μου και αποφάσισα να πάω στον DJ και να του ζητήσω να με μάθει να παίζω. Μετά από έναν σύντομο κύκλο μαθημάτων, λύθηκαν όλες μου οι απορίες. Εκείνη την εποχή λάτρευα τον ήχο των Deep Dish, Rick Pier O'Neil, dd2Basket και Danny Tenaglia. Αυτοί καθόρισαν το στυλ μου.

Στην Τέχνη δεν χωρούν περιορισμοί. Η Τέχνη δεν υπόκειται σε σχέδια, κανόνες και φόρμουλες.


— Αντιμετώπισες δυσκολίες λόγω Βουλγαρίας; Σκέφτηκες ποτέ να μετακομίσεις κάπου αλλού;

Στην πραγματικότητα, δεν αντιμετώπισα την παραμικρή δυσκολία λόγω της καταγωγής μου. Η μοναδική δυσκολία, που αντιμετωπίζω ακόμα και σήμερα, είναι το ότι η Σόφια δεν έχει καλή αεροπορική σύνδεση με άλλες χώρες κι έτσι τα ταξίδια μου είναι πολύ πιο μεγάλα απ' όσο πρέπει (γελάει). Αυτός ήταν και ο λόγος για τον οποίο σκέφτηκα πολύ σοβαρά σε κάποια φάση να μετακομίσω στη Βαρκελώνη, όμως μετά από εξοντωτική σκέψη και ιεράρχηση των προτεραιοτήτων μου αποφάσισα να παραμείνω στη Βουλγαρία.


— Είναι γεγονός πως είσαι ένας από τους πιο καλούς παραγωγούς εκεί έξω. Σε βοήθησε κάτι ή κάποιος άλλος στην πορεία σου ή βασίστηκες στη σκληρή δουλειά;

Σ' ευχαριστώ πολύ, εκτιμώ αφάνταστα τα λόγια σου! Με το χέρι στην καρδιά μπορώ να σου πω πως δεν με βοήθησε κανείς να φτάσω εδώ που βρίσκομαι. Ό,τι έχω κάνει το οφείλω αποκλειστικά στη σκληρή δουλειά. Ίσως το γεγονός ότι είμαι επίμονος ως χαρακτήρας να βοήθησε αρκετά και φυσικά η βαθιά μου επιθυμία γι' αυτό.


— Πρόσφατα διάβασα μια συνέντευξη του Jeff Mills, στην οποία δήλωσε πως σήμερα δεν βλέπει ανθρώπους να παράγουν/συνθέτουν μουσική, σύμφωνα με την αυστηρή σημασία του όρου. Συμφωνείς ή διαφωνείς;

Αν μιλάμε σε αυτό το πλαίσιο, τότε μάλλον ο Jeff Mills έχει δίκιο. Όμως στην Τέχνη δεν χωρούν περιορισμοί. Η Τέχνη δεν υπόκειται σε σχέδια, κανόνες και φόρμουλες.

— Έχεις γνωρίσει την επιτυχία με όλες σχεδόν τις κυκλοφορίες σου. Πόσο σου παίρνει συνήθως να στήσεις ένα καλό τραγούδι;

Στη δική μου περίπτωση αυτό είναι πολύ σχετικό, αφού κάθε τραγούδι απαρτίζεται από διαφορετικά στοιχεία. Κάποιες φορές παίρνει λίγο, άλλες πολύ. Ανάλογα με τη διάθεση και την έμπνευση, μου έχει τύχει να ολοκληρώσω κομμάτι σε μια μέρα αλλά και σε τρεις μήνες. Και πάντα στο τέλος το αφήνω να «ξεκουραστεί» μια μέρα, μετά το ακούω με καθαρό μυαλό και τότε αποφασίζω αν θα το κυκλοφορήσω.


— Αυτό που έχεις καταφέρει με τη δισκογραφική σου, τη Set About, σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα είναι εντυπωσιακό.

Δεν υπάρχει κάποια συγκεκριμένη συνταγή, κυκλοφορούμε μόνο αυτά που μας αρέσουν. Επίσης, ήμασταν πολύ τυχεροί που από την πρώτη στιγμή είχαμε πολύ σημαντική υποστήριξη από το Beatport. Πιστεύω πως κι αυτό είναι ένα πολύ σημαντικό δεδομένο που κάνει μια δισκογραφική επιτυχημένη ή όχι. Φυσικά, είναι απαραίτητη η συνεργασία με γνωστά ονόματα του χώρου, κάτι που δεν είναι πάντα τόσο εύκολο. Άρα, είμαστε πολύ χαρούμενοι με αυτά που έχουμε καταφέρει μέχρι τώρα.

Γι' αυτό το αγόρι από τη Βουλγαρία παραμιλούν οι φαν της χορευτικής μουσικής Facebook Twitter
Ο Metodi Hristov με την Gallya.


— Έχεις δίπλα σου μία από τις πιο πολλά υποσχόμενες, ανερχόμενες DJs/παραγωγούς, την Gallya. Πιστεύεις πως παλεύει συγκριτικά περισσότερο (λόγω του φύλου της) να εδραιωθεί; Πώς την καθοδηγείς ως μέντοράς της;

Είχα τη μεγάλη τύχη να γνωρίσω αυτό το πολύ ταλαντούχο κορίτσι πριν από 5 χρόνια. Έγινε το άλλο μου μισό, η καλύτερή μου φίλη και ο άνθρωπος με τον οποίο μοιράζομαι τις εμπειρίες μου. Παλιότερα, υπήρχε πολλή επιφυλακτικότητα σχετικά με τις γυναίκες καλλιτέχνιδες, όμως σήμερα η παρουσία τους θεωρείται φυσιολογική, τη συνήθισαν. Η πρώτη συμβουλή που έδωσα στην Gallya ήταν να είναι ασυμβίβαστη σε ό,τι έχει να κάνει με την τέχνη της και να συνθέτει μόνο μουσική που της αρέσει. Έχει πολλή πλάκα, στην αρχή ήμουν εγώ αυτός που έδινε τις συμβουλές, όμως τώρα έχουν αντιστραφεί οι ρόλοι και μου δίνει εκείνη τις καλύτερες!


— Είσαι πολύ φειδωλός και ντροπαλός στον τρόπο που χειρίζεσαι τα social media...

(Γελάει) Δεν το είχα πάρει χαμπάρι πως «βγαίνω» έτσι! Αυτό που κάνω είναι να μοιράζομαι με τον κόσμο μόνο αυτά που αξίζει να μοιραστώ.


— Η πολύ δυνατή κυκλοφορία σου στην Terminal M έσπασε τα charts. Πόσο σημαντικό είναι για σένα να βλέπεις τα κομμάτια σου να φιγουράρουν ψηλά στις λίστες;

Είμαι υπερ-χαρούμενος με την επιτυχία του EP στην Terminal M! Το δεύτερο κομμάτι, το «Sirius», έφτασε στο νούμερο 4 των techno charts στο Beatport, μεγάλη επιτυχία για μένα. Είναι πολύ σημαντικό για έναν DJ να έχει ψηλές θέσεις στα charts, αφού αυτό έχει άμεση επίδραση στα bookings του. Και, φυσικά, δείχνει εμπράκτως πως αρέσει η μουσική στον κόσμο, κάτι που σε διεγείρει πολύ! (γελάει)

 

Metodi Hristov - Sirius (Original Mix)


— Τι έχεις προγραμματίσει για το μέλλον;

Ανυπομονώ για κάποια νέα πρότζεκτ της Gallya, της Set About και δικά μου που θα κυκλοφορήσουν σύντομα. Ένα από τα πιο σημαντικά είναι η συνεργασία μου με τους GusGus. Κάναμε δύο τραγούδια μαζί και ήταν τιμή μου να κάνω το remix για το πιλοτικό τραγούδι του νέου τους άλμπουμ «Featherlight». Χαίρομαι με το αποτέλεσμα και λόγω του ότι θρυλικοί καλλιτέχνες, όπως οι GusGus, μου ζήτησαν να συμμετάσχω. Ένα από τα κομμάτια που κάναμε μαζί θα κυκλοφορήσει το 2018 από τη Set About, συνοδευόμενο από remixes. Όσον αφορά τις δικές μου κυκλοφορίες, θα βγουν κομμάτια στις Form Music, Unity Records, Set About και ένα νέο EP στην Terminal M.


Ο Metodi Hristov θα βρίσκεται στο Terraza το Σάββατο 16 Σεπτεμβρίου, στο πλαίσιο του 3D EGG LDN tour.

Μουσική
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Subset Festival, η συναρπαστική σκηνή της σύγχρονης μουσικής δημιουργίας 

Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου / Subset Festival: Η συναρπαστική μουσική του μέλλοντος είναι ήδη εδώ

Το φεστιβάλ νέας μουσικής παρουσιάζει καταξιωμένους καλλιτέχνες της διεθνούς σκηνής που συνομιλούν με τα νέα μέσα, αποκαλύπτοντας τις άπειρες δυνατότητες της σύγχρονης δημιουργίας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ηρώδειο: Όπερα, θέατρο και πολλή μουσική

Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου / Ηρώδειο: Όπερα, θέατρο και πολλή μουσική

«Τουραντότ» και «Ριγολέττο» από την Εθνική Λυρική Σκηνή, συναυλίες των Raining Pleasure και Stranglers, καθώς και οι κορυφαίοι Max Richter και Youssou N’Dour, είναι μερικές μόνο από τις πολυαναμενόμενες εκδηλώσεις που θα παρουσιαστούν στο ρωμαϊκό ωδείο.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
PinkPantheress: H απόλυτη ποπ σταρ της Gen Z

Μουσική / PinkPantheress: Από το παιδικό της δωμάτιο στo παγκόσμιo Billboard

Η καριέρα της γεννήθηκε μέσα από τα social media, αλλά είναι κάτι παραπάνω από αυτό. Το μόνο σίγουρο είναι ότι η μουσική της, μια lo-fi μείξη bedroom pop, drum ‘n’ bass και UK garage, δεν μπαίνει σε κανένα κουτάκι, είτε ηχητικό είτε αισθητικό.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Παύλος Παυλίδης: «Δεν ξέρω αν τελικά θα σώσει τον κόσμο η ομορφιά, θέλω όμως να την εμπιστευτώ»

Μουσική / Παύλος Παυλίδης: «Δεν ξέρω αν τελικά θα σώσει τον κόσμο η ομορφιά, θέλω όμως να την εμπιστευτώ»

Με αφορμή την εμφάνισή του στο φετινό Release Athens, ο δημοφιλής τραγουδοποιός μιλά στη LiFΟ για το νέο του άλμπουμ «Μπρανκαλεόνε», για την ποίηση, την τραπ και τον ΛΕΞ, τις ευκαιρίες που δίνει στους ανθρώπους, καθώς και για την ωμή, απρόκλητη βία που τον οδήγησε να γράψει το τραγούδι «Ένα αλλιώτικο παιδάκι» για τον Ζακ Κωστόπουλο.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
13 λόγοι για να πάμε φέτος στο Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου

Θέατρο / 13 λόγοι για να πάμε φέτος στο Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου

Τέχνη με φαντασία, αστείρευτη δημιουργία, πρωτοποριακές προσεγγίσεις: ένα επετειακό, εορταστικό, πολυσυλλεκτικό πρόγραμμα για τα 70 χρόνια του Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου μέσα από 83 επιλογές από το θέατρο, τη μουσική και τον χορό.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Απλώνοντας ρούχα με τη Δανάη στο κέντρο του κόσμου

Μουσική / Απλώνοντας ρούχα με τη Δανάη στο κέντρο του κόσμου

Η Δανάη Δέδε γιορτάζει τα 20 της στην Αθήνα με μια κιθάρα στο χέρι και πολλά λουλούδια γύρω της. Της αρέσει η θάλασσα της πόλης, αλλά προτιμά αυτήν της Ρόδου, όπου και μεγάλωσε. Το κομμάτι της «Αύριο» την έκανε γνωστή, αλλά σίγουρα δεν την τρομάζει ‒ μάλλον την ενθουσιάζει. Η μαμά της πιστεύει πως θα ήταν πολύ καλή ως ψυχολόγος.
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΡΑΝΤΗΣ
Όταν ο Τσαϊκόφσκι περιέγραφε τη μοίρα του με μια Συμφωνία

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Όταν ο Τσαϊκόφσκι περιέγραφε τη μοίρα του με μια Συμφωνία

Την Παρασκευή 30 Μαΐου, ο αρχιμουσικός Διονύσης Γραμμένος και η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών φέρνουν στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών το δράμα της Πέμπτης Συμφωνίας του Τσαϊκόφσκι, ενός έργου που περιγράφει την ένταση ανάμεσα στις προσταγές της μοίρας και την προσωπική ελευθερία τού συνθέτη.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
AEON: Η «ντίβα από την Κρήτη» που παντρεύει τη ραπ με τη λύρα

Μουσική / AEON: Η «ντίβα από την Κρήτη» που παντρεύει τη ραπ με τη λύρα

Ξεκίνησε από την παραδοσιακή μουσική, όμως, η ανάγκη της για κοινωνικοποίηση την οδήγησε στη ραπ. Με αφορμή το τελευταίο της άλμπουμ, «Χαϊμαλίνα», η 25χρονη AEON μιλά για τον σεξισμό που αντιμετώπισε στα πρώτα της βήματα και για το πώς συνδύασε την κρητική μπουκόλυρα με ραπ ρυθμούς.
M. HULOT
56’ με τον Degear0001

Μουσική / Το νέο διαστημικό άλμπουμ του Degear0001 έχει ήχους από παιδικά παιχνίδια

Ο νεαρός μουσικός, που πειραματίζεται με παιδικά πλήκτρα και «χακαρισμένα» αντικείμενα, μόλις κυκλοφόρησε ένα spacey άλμπουμ με weird pop, που σίγουρα θα ήθελες να χορέψεις σε ένα παραληρηματικό πάρτι με χαμόγελα και φλούο χρώματα.
M. HULOT
Νέγρος του Μοριά: «Mιλάω για τη σκοτεινή πλευρά της Ελλάδας»

Μουσική / Νέγρος του Μοριά: «Mιλάω για τη σκοτεινή πλευρά της Ελλάδας»

Ο ταλαντούχος μουσικός κυκλοφόρησε ένα από τα καλύτερα ραπ άλμπουμ της χρονιάς, στο οποίο εξερευνά την εμπειρία του να είσαι μαύρος στην Ελλάδα του 2025 και το οποίο αποθέωσε η Guardian. Μιλά αποκλειστικά στη LiFO, λίγο πριν τη συναυλία του στις 31 Μαΐου στο Universe Multivenue Open Air.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Οι γονείς της Αγγελίνας κάποια στιγμή κουράστηκαν να παρακολουθούν τις παραστάσεις που οργάνωνε ως παιδί

Μουσική / Οι γονείς της Αγγελίνας κάποια στιγμή κουράστηκαν να παρακολουθούν τις παραστάσεις που οργάνωνε ως παιδί

Η Aγγελίνα είναι μια τραγουδοποιός 22 ετών που μεγάλωσε στην Αθήνα. Όταν ήταν μικρή ήθελε να γίνει ηθοποιός και συγγραφέας, αλλά ο δρόμος την πήγε στη μουσική κι έτσι έβγαλε το πρώτο της τραγούδι το 2023, που λέγεται «Sta Riha». Αγοράζει ακόμη μπουρμπουλήθρες από τα περίπτερα και της αρέσει να οδηγάει το σαράβαλό της. Κοιμάται καλά τα βράδια, αν δεν σκέφτεται πολύ. Όταν ανεβαίνει στην σκηνή, λέει μέσα της πως το άγχος της είναι ενθουσιασμός.
ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΚΑΚΟΥΛΑΚΗ