Όσκαρ 2017: Το σοκ στα μάτια τους την ώρα του φιάσκου

Όσκαρ 2017: Το σοκ στα μάτια τους την ώρα του φιάσκου Facebook Twitter
Al Seib / Los Angeles Times
0

Ο θόρυβος που δημιουργήθηκε από την πρωτοφανή γκάφα κατά τη διάρκεια της απονομής του Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας δεν έχει ακόμη καταλαγιάσει, με πολλούς να το χαρακτηρίζουν ως το μεγαλύτερο λάθος στην ιστορία των βραβείων της Αμερικανικής Ακαδημίας Κινηματογράφου.

Το απρόοπτο δεν προκάλεσε έκπληξη μόνο στους τηλεθεατές και τους συντελεστές των δύο ταινιών που βρίσκονταν πάνω στη σκηνή, αλλά και στους αστέρες του Χόλιγουντ που ήταν μέσα στο «Dolby Theatre».

Την ώρα που οι περισσότεροι είχαν στραμμένη την προσοχή τους στη σκηνή, ο βετεράνος φωτογράφος των Los Angeles Times, Al Seib αποτύπωσε στο φακό του την έκπληξη στα πρόσωπα των ηθοποιών που κάθονταν στις πρώτες σειρές.

Ματ Ντέιμον, Μέριλ Στριπ, Μισέλ Γουίλιαμς, Ντουέιν Τζόνσον, Μπεν Άφλεκ, Σάλμα Χάγιεκ και όσοι κάθονταν στις πρώτες σειρές έμειναν κυριολεκτικά με το στόμα ανοιχτό.

Όσκαρ 2017: Το σοκ στα μάτια τους την ώρα του φιάσκου Facebook Twitter
Al Seib / Los Angeles Times

Όπως αναμενόταν, η φωτογραφία του Al Seib έγινε αμέσως viral και τροφοδότησε δεκάδες meme.

«Η φωτογραφία τραβήχτηκε κυριολεκτικά σε μία στιγμή» δήλωσε ο Seib στους Los Angeles Times. «Ποτέ δεν ξέρεις τη σημασία μιας φωτογραφίας παρά μόνο μετά το συμβάν» πρόσθεσε ο βετεράνος φωτογράφος που καλύπτει την τελετή απονομής των Όσκαρ τα τελευταία 30 χρόνια.

«Η θέση μου ήταν στα δεξιά της σκηνής, εκεί όπου βρίσκονται τα περισσότερα από τα αγαλματίδια των Όσκαρ που δίνονται στους νικητές. Οι παρουσιαστές βγαίνουν συνήθως από τη δεξιά μεριά της σκηνής και όλες οι έξοδοι τυγχάνει επίσης να βρίσκονται από εκεί. Γι' αυτό το λόγο είναι μία πλεονεκτική θέση. Από εκείνο το σημείο έχεις μία πολύ καλή άποψη ολόκληρης της αίθουσας. Επειδή το κάνω αυτό πολλά χρόνια, είναι ευγενικοί και με αφήνουν να πηγαίνω μπροστά», τόνισε ο Seib.

Όσκαρ 2017: Το σοκ στα μάτια τους την ώρα του φιάσκου Facebook Twitter
Al Seib / Los Angeles Times)

Όσο για το γιατί δεν είχε την προσοχή του στραμμένη στη σκηνή όπως όλος ο κόσμος αλλά στα καθίσματα, o Seib είναι ξεκάθαρος.«Κοιτούσα ήδη προς τη μεριά της πλατείας για να δω ποια θα ήταν η αντίδραση του κόσμου. Είχα σαστίσει λίγο γιατί δεν ήξερα που κάθονταν οι συντελεστές του "Moonlight". Όμως, είχα τους ανθρώπους του "La La Land" μπροστά μου, οπότε μπορούσα να τραβήξω την αντίδραση του Ράιαν Γκόσλινγκ. Η απονομή του Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας μαζεύει πάντα πολύ κόσμο στη σκηνή, οπότε δεν βγαίνουν ποτέ καλές φωτογραφίες».

Με πληροφορίες από τους Los Angeles Times

Oscars News
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

6 αποκαλυπτικά ντοκιμαντέρ για τη ζωή και τον κόσμο που ζούμε τώρα

Οθόνες / 6 αποκαλυπτικά ντοκιμαντέρ για τη ζωή και τον κόσμο που ζούμε τώρα

Το Διεθνές Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Καστελλορίζου πρόβαλε φέτος ταινίες πολιτικά φορτισμένες που οραματίζονται ένα μέλλον χωρίς σύνορα. Έξι από αυτές έκαναν ιδιαίτερη εντύπωση χάρη στην αισθητική και την προβληματική τους.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Βίκι Κριπς στη LIFO: «Καθένας επιλέγει το δικό του δηλητήριο»

Οθόνες / Βίκι Κριπς: «Καθένας επιλέγει το δικό του δηλητήριο»

Η ηθοποιός που στάθηκε σαν ίση προς ίσο απέναντι σε ολόκληρο Ντάνιελ Ντέι-Λιούις μιλάει στη LiFO σε μια συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης με αφορμή την κυκλοφορία του «Hot Milk», που συμπεριλαμβάνει γυρίσματα στη χώρα μας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Ο ξεχασμένος απαγωγέας Τόνι Κυρίτσης, που ενέπνευσε τον Γκας Βαν Σαντ για το Dead Man's Wire

Ανταπόκριση από τη Βενετία / «Dead Man’s Wire»: Η χλιαρή επιστροφή του Γκας βαν Σαντ

Μετά από πέντε χρόνια ο Αμερικανός σκηνοθέτης επανέρχεται με την ξεχασμένη ιστορία ενός απαγωγέα, κάνοντας μια βιογραφία με νόημα, που όμως δεν προσθέτει κάτι στη φιλμογραφία του.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
To αριστουργηματικό Ran του Κουροσάβα και 8 ακόμα λόγοι για να πάτε σινεμά

Οθόνες / To αριστουργηματικό Ran του Κουροσάβα και 8 ακόμα λόγοι για να πάτε σινεμά

Μια ταινία βασισμένη σε βιβλίο του Στίβεν Κινγκ, η επιστροφή του Ντάρεν Αρονόφσκι, η καλύτερη ταινία του Κουροσάβα σε επανέκδοση και το τέταρτο μέρος της σειράς ταινιών θρίλερ «Το Κάλεσμα» – Τι παίζει από σήμερα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
THE LIFO TEAM
«Η φωνή της Χιντ Ρατζάμπ» ζωντανεύει στη Βενετία

Ανταπόκριση από τη Βενετία / «Η φωνή της Χιντ Ρατζάμπ» ζωντανεύει στη Βενετία

Έκκληση από τους συντελεστές της ταινίας της Κάουτερ Μπεν Χάνια να σταματήσουν επιτέλους οι δολοφονίες παιδιών στη Γάζα, με αφορμή το σπαρακτικό τηλεφώνημα της 6χρονης Παλαιστίνιας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
A House of Dynamite

Ανταπόκριση από τη Βενετία / «House of Dynamite»: Η Κάθριν Μπίγκελοου πατάει το κουμπί – και μας κόβει την ανάσα

Με χειρουργική ακρίβεια, η πρώτη γυναίκα που τιμήθηκε με Όσκαρ σκηνοθεσίας μας πείθει ανατριχιαστικά για τον επικείμενο πυρηνικό όλεθρο.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ο μάγος του Κρεμλίνου

Ανταπόκριση από τη Βενετία / «Ο μάγος του Κρεμλίνου»: Ο ρυθμιστής του Πούτιν δεν χωρά σε ταινία

Πίσω από το ψυχρό πρόσωπο της εξουσίας, κρύβεται ο ψίθυρος ενός σύγχρονου Ρασπούτιν. Ο Ολιβιέ Ασαγιάς τον ακολουθεί – αλλά μήπως τον πρόδωσε η φόρμα;
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
No other choice

Ανταπόκριση από τη Βενετία / «No other choice»: Η ταινία που θα οδηγήσει τον Παρκ Τσαν-γουκ στα Όσκαρ

Ο Κορεάτης σκηνοθέτης παραμένει ένας από τους μεγάλους σύγχρονους κινηματογραφιστές, αν και η αντικαπιταλιστική του σάτιρα «No other choice» δεν είναι η καλύτερή του ταινία.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Είναι σαν να κάνεις τον Δράκουλα χορτοφάγο»: Γιατί το σέξι τέρας του Φρανκενστάιν που παίζει ο Τζέικομπ Ελόρντι είναι λάθος

Οθόνες / Γιατί το σέξι τέρας του νέου «Φρανκενστάιν» είναι λάθος

Στη διασκευή του κλασικού μυθιστορήματος της Μέρι Σέλεϊ από τον Γκιγιέρμο ντελ Τόρο πρωταγωνιστεί ο «εξωφρενικά όμορφος» Τζέικομπ Ελόρντι στον ρόλο του τέρατος – πράγμα που έχει ως αποτέλεσμα μια ταινία χωρίς ειρμό. 
THE LIFO TEAM
O Στίβεν Κινγκ στο σινεμά: Οι 10 καλύτερες μεταφορές

Οθόνες / O Στίβεν Κινγκ στο σινεμά: Οι 10 καλύτερες μεταφορές

Είναι εντυπωσιακός ο αριθμός διασκευών του έργου του δημοφιλούς συγγραφέα που θα δούμε στο πανί, στο γυαλί και στο σανίδι, κι αυτό στάθηκε αφορμή για ένα αφιέρωμα στις καλύτερες ταινίες που ενέπνευσαν τα γραπτά του.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Φρανκενστάιν: Ένα θεσπέσιο μελόδραμα που σε παρασύρει και σε ματώνει

Ανταπόκριση από τη Βενετία / Φρανκενστάιν: Ένα θεσπέσιο μελόδραμα που σε παρασύρει και σε ματώνει

O Γκιγιέρμο Ντελ Τόρο θα έκανε την Μέρι Σέλεϊ περήφανη. Ο δικός του Φρανκενστάιν κατορθώνει να μην προδώσει το πνεύμα του πολυδιασκευασμένου μυθιστορήματός της.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
After the Hunt: Το #MeToo στα χέρια του Λούκα Γκουαντανίνο είναι μια μπερδεμένη υπόθεση

Ανταπόκριση από τη Βενετία / After the Hunt: Το #MeToo στα χέρια του Γκουαντανίνο είναι μια μπερδεμένη υπόθεση

Ο Λούκα Γκουαντανίνο νοσταλγεί τη χαμένη τέχνη του διαλόγου, αλλά το After the Hunt χάνει το δίκιο του στην ακαδημαϊκή φλυαρία και τις σεναριακές αστοχίες.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Όλα του γάμου δύσκολα: 10 ταινίες για να δείτε μετά το «Ρόουζ εναντίον Ρόουζ»

Οθόνες / Όλα του γάμου δύσκολα: 10 ταινίες για να δείτε μετά το «Ρόουζ εναντίον Ρόουζ»

Από το «Awful Truth» του Λίο ΜακΚάρεϊ στο «Gone Girl» του Ντέιβιντ Φίντσερ κι από τις μπεργκμανικές «Σκηνές από έναν γάμο» στο «Revolutionary Road» του Σαμ Μέντες, ανατρέχουμε σε δέκα ταινίες για όσους ενώθηκαν ενώπιον Θεού κι ανθρώπων «μέχρι να τους χωρίσει ο θάνατος».   
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ