Σχεδιάζοντας την αφίσα για το "Μικρό Ψάρι" του Γιάννη Οικονομίδη

Σχεδιάζοντας την αφίσα για το "Μικρό Ψάρι" του Γιάννη Οικονομίδη Facebook Twitter
0

 

 

 

 

Σχεδιάζοντας την αφίσα για το "Μικρό Ψάρι" του Γιάννη Οικονομίδη Facebook Twitter

 

 Από σήμερα ξεκινά να προβάλλεται στις ελληνικές αίθουσες η τέταρτη πολυαναμενόμενη μεγάλου μήκους ταινία του Γιάννη Οικονομίδη, "Το Μικρό Ψάρι".

 

Το φιλμ έκανε την παγκόσμια πρεμιέρα του τον περασμένο μήνα στην Berlinale, το Διεθνές φεστιβάλ κινηματογράφου του Βερολίνου, προκαλώντας αίσθηση και αποσπώντας εξαιρετικές κριτικές.

 

Λίγες ώρες πριν ανοίξουν οι αίθουσες ρίχνουμε μια ματιά στα σκίτσα και τα προσχέδια που χρησιμοποιήθηκαν στη δημιουργία του επίσημου κινηματογραφικού πόστερ του 'Μικρού Ψαριού', και συνομιλούμε με τον σπουδαίο Έλληνα εικαστικό που τα φιλοτέχνησε, Τάσο Παυλόπουλο.

 

 

Σχεδιάζοντας την αφίσα για το "Μικρό Ψάρι" του Γιάννη Οικονομίδη Facebook Twitter

 

 

Σχεδιάζοντας την αφίσα για το "Μικρό Ψάρι" του Γιάννη Οικονομίδη Facebook Twitter

 

Η ποπ αισθητική του Παυλόπουλου "ταίριαξε γάντι" στην σκληρή και κυνική ματιά του Οικονιμίδη, τα μολύβια του εικαστικού γέννησαν εκ νέου την φιγούρα του Βαγγέλη Μουρίκη (στον ρόλο του 'Στράτου'), και το αποτέλεσμα ήταν εντυπωσιακό.

Σαν κόμικ στριπ ενός νεο-νουάρ graphic novel.

 

"Είναι η πρώτη φορά που συμμετέχω στη δημιουργία μιας κινηματογραφικής αφίσας, αν και το 2003 φιλοτέχνησα το πόστερ του Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, το οποίο συνοδεύτηκε με μία παράλληλη έκθεση στην γκαλερί Καλφαγιάν με έργα μου τα οποία είχαν ως θέμα το σινεμά."

 

"Ο Γιάννης ο Οικονομίδης είναι χρόνια φίλος. Κάποια στιγμή, λοιπόν, μου ζήτησε να ετοιμάσω μερικά σκίτσα ώστε να διαλέξουν  αυτό που θα έμπαινε τελικά στην αφίσα."

 

 

Σχεδιάζοντας την αφίσα για το "Μικρό Ψάρι" του Γιάννη Οικονομίδη Facebook Twitter

 

 

Σχεδιάζοντας την αφίσα για το "Μικρό Ψάρι" του Γιάννη Οικονομίδη Facebook Twitter

 

"Θα ήταν παρανόηση να πούμε ότι φιλοτέχνησα εξ' ολοκλήρου το πόστερ, μιας που η αφίσα του 'Μικρού Ψαριού' είναι δημιουργία της δημιουργικής ομάδας της Feelgood, και πιο συγκεκριμένα της ταλαντούχας γραφίστριας τους, με την οποία συνεργαστήκαμε."

 

"Ο Γιάννης είχε επιλέξει το συγκεκριμένο καρέ, το βλέμμα του Μουρίκη μέσα από αυτή την τρύπα, και είχε την ιδέα του υπόλοιπου ζωγραφισμένου σώματος από τη μέσα πλευρά της πόρτας."

 

 

Σχεδιάζοντας την αφίσα για το "Μικρό Ψάρι" του Γιάννη Οικονομίδη Facebook Twitter

 

 

Σχεδιάζοντας την αφίσα για το "Μικρό Ψάρι" του Γιάννη Οικονομίδη Facebook Twitter

 

"Πραγματοποίησα, λοιπόν, μέσα σε δεκαπέντε περίπου μέρες, μια σειρά από σχέδια και σκίτσα ώστε να προλάβουμε και την πρεμιέρα στο Βερολίνο. Η αφίσα άρεσε και προβλήθηκε κι εκεί από τα μέσα, κι έτσι την κρατήσαμε."

 

"Φυσικά έχω δει το φιλμ, και είναι εξαιρετικό όπως όλες οι ταινίες του Γιάννη. Ποια σκηνή μου άρεσε περισσότερο; Α, δεν μπορώ να απομονώσω μία συγκεκριμένη. Η ταινία σε κρατάει μέχρι το τέλος."

 

 

Σχεδιάζοντας την αφίσα για το "Μικρό Ψάρι" του Γιάννη Οικονομίδη Facebook Twitter

 

 

Σχεδιάζοντας την αφίσα για το "Μικρό Ψάρι" του Γιάννη Οικονομίδη Facebook Twitter
Η αφίσα του φιλμ, από την Feelgood

 

 

Σχεδιάζοντας την αφίσα για το "Μικρό Ψάρι" του Γιάννη Οικονομίδη Facebook Twitter
Ο ηθοποιός Βαγγέλης Μουρίκης στην επίμαχη σκηνή της ταινίας

 

 

 


 

 

Design
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Babel»: Το νέο αριστουργηματικό graphic novel του Soloúp

Προδημοσίευση / «Babel»: Το νέο graphic novel του Soloúp

Μια συναρπαστική εικονογραφημένη ιστορία που συνδέει με χιούμορ και συγκίνηση τις αφηγήσεις του παππού του και της παρέας του με τα βιώματα των ανθρακωρύχων κάθε εθνικότητας, γλώσσας και θρησκείας στις στοές του Βελγίου.
M. HULOT
Η σύγχρονη τέχνη πιάνει στα χέρια της τα κλασικά έπιπλα «Συρίγος»

Design / Η σύγχρονη τέχνη πιάνει στα χέρια της τα κλασικά έπιπλα «Συρίγος»

Είκοσι δύο δημιουργοί από τον χώρο του design και των τεχνών εμπνέονται από οκτώ αρχειακά κομμάτια της διάσημης επιπλοποιίας, αναδιατυπώνοντας την έννοια του κλασικού επίπλου στην εποχή μας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
H παλιά Εθνική Βιβλιοθήκη ανοίγει ξανά τις πύλες της

Αποκλειστικές φωτογραφίες / Η παλιά Εθνική Βιβλιοθήκη ανοίγει ξανά τις πόρτες της

Η LiFO μπήκε στο ιστορικό Βαλλιάνειο Μέγαρο το οποίο, μετά την ολοκλήρωση των αναγκαίων εργασιών αποκατάστασης και συντήρησης, θα υποδεχθεί ξανά το κοινό στις αρχές του 2026.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
ΕΠΕΞ Ένα σπίτι που λέει «ευχαριστώ»

Design / Ένα σπίτι που δίνει χαρά στον πεσιμιστή καλλιτέχνη που κρύβεις μέσα σου

Στο διαμέρισμα του Νίκου Τσιαπάρα στη Θεσσαλονίκη συνυπάρχουν το αρ νουβό, το αρ ντεκό, η ποπ αρτ και το τρας με τους πίνακες του ιδιοκτήτη και τα πορτρέτα των τέως βασιλιάδων, έτσι, για το κιτς του πράγματος.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Ανοίγει στη Νάουσα η πρώτη Βιβλιοθήκη Οίνου της χώρας μας στη μνήμη του Γιάννη Μπουτάρη

Design / Η πρώτη βιβλιοθήκη για το κρασί στην Ελλάδα. Ο Γιάννης Μπουτάρης θα ήταν περήφανος

Ένας ιδιότυπος πολυχώρος που στοχεύει στην ευαισθητοποίηση του ντόπιου πληθυσμού σε ό,τι αφορά το κρασί, τη γαστρονομία και τη βιωσιμότητα, ξεκινά τη λειτουργία του στη Νάουσα.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Ο μάγος της οικειότητας

Design / Μιχάλης Αναστασιάδης: «Υπάρχει φλυαρία στο design, λείπει η αυθεντικότητα»

Σε μια καριέρα 30 σχεδόν χρόνων σχεδίασε φωτιστικά, έπιπλα και αντικείμενα που μαρτυρούν έναν αναγεννησιακό δημιουργό, ο οποίος καταπιάνεται με τα υλικά, τη λειτουργικότητα και την τεχνολογία, σχεδιάζοντας την ποίηση τού καθημερινού. Με αφορμή την πρώτη του ατομική έκθεση στην Ελλάδα που μόλις εγκαινιάστηκε, ο Μιχάλης Αναστασιάδης μίλησε στη LifO.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ