Οι Crystal Stilts ακούνε την πιο cool μουσική

Οι Crystal Stilts ακούνε την πιο cool μουσική Facebook Twitter
0

Από τη Μαρία Παππά

Οι Crystal Stilts δημιουργήθηκαν κάπου στις αρχές των '00ς όταν ένωσαν τις δυνάμεις τους, ο Brad Hargett με τον JB Townsend . Το πρώτο τους άλμπουμ κυκλοφόρησε πολύ αργότερα το 2008. Στο Alight of Night o βρώμικος ήχος τους συνδύαζε με μοναδικό τρόπο την ατόφια ψυχεδέλεια της δεκαετίας του ’60, τα πιο ψυχεδελικά στοιχεία της δεκαετία του ’80 αλλά και το σκοτεινό post-punk. Κομμάτια όπως το “Crystal Stilts” – ναι, το ίδιο με το όνομα τους - από το συγκεκριμένο άλμπουμ κατάφεραν να τους καθιερώσουν στην συνείδηση του εναλλακτικού κοινού.  

Από τότε άλλαξαν line-up και έβγαλαν άλλα δύο άλμπουμ με τελευταίο το περσινό Nature Noir στο οποίο ακούγονται τελείως διαφορετικοί και τους βρίσκει να επιστρέφουν στις αμερικάνικες φολκ ρίζες τους. Αυτή η άνεση τους να μεταμορφώνονται τους κάνει ένα από τα πιο ενδιαφέροντα συγκροτήματα που κυκλοφορούν εκεί έξω αυτή τη στιγμή.

Στην Αθήνα εμφανίζονται το Σάββατο 8 Μαρτίου στην σκηνή του Gagarin205. Τους ανοίγουν οι Victory Collapse. Μια μέρα πριν την Παρασκευή 7 Μαρτίου θα εμφανιστούν στο EightBall Club στην Θεσσαλονίκη.

Που γνωριστήκατε και πώς αποφασίσατε να φτιάξετε ένα συγκρότημα;

 

Ο JB και ο Brad γνωρίστηκαν στην Νότια Φλόριντα και τους έδεσαν τα κοινά τους γούστα που δεν μπορούσαν να τα μοιραστούν με πολύ κόσμο εκεί πέρα. Μετά μετακόμισαν στη Νέα Υόρκη και δημιουργήθηκε η μπάντα. Ήτα πολύ χαλαρά στην αρχή,  πιο πολύ συναντιόμαστε και τζαμάραμε ελεύθερα. Μετά το πρώτο single και μερικές αλλαγές στο line up ξεκινήσαμε να παίζουμε συναυλίες. Το τωρινό line-up άρχισε να παίρνει μορφή γύρω στο 2007 και συνεχίζει έτσι από τότε.  

Τι άλλαξε από την κυκλοφορία του πρώτου σας άλμπουμ;

 

Ο πρώτος δίσκος γράφτηκε στην ουσία εξ’ ολοκλήρου από τον Brad και τον JB. Τώρα ασχολούνται με τα πάντα γύρω στα 5 άτομα αν και οι στίχοι είναι του Brad και ο JB ακόμη είναι υπεύθυνος για όλα τα μουσικά μέρη όπως και για την παραγωγή και το mixing στο στούντιο. Η διαδικασία ηχογράφησης έγινε πολύ πιο γρήγορα από ότι στους υπόλοιπους δίσκους, εν μέρει επειδή ήταν ο πρώτος που έγινε όλος digital. Οι συναυλίες έγιναν πιο άνετες και ελπίζω καλύτερες. Που είναι καλό επειδή έρχεται αρκετός κόσμος τον περισσότερο καιρό. 

Γιατί αποφασίσατε ότι έπρεπε να αλλάξετε τον ήχο σας στο τελευταίο σας άλμπουμ;

 

Δεν ήταν μια συνειδητή απόφαση αλλά περισσότερο μια φυσική εξέλιξη. Υπάρχουν ορισμένα ορχηστρικά μέρη  που κάναμε εσκεμμένα επειδή θέλαμε να συμπεριλάβουμε αυτή τη φορά έτσι αυτό επηρέασε όλο τον ήχο όλου του άλμπουμ.

Πώς είναι η σκηνή στην Νέα Υόρκη αυτή τη στιγμή;

 

Είναι λίγο δύσκολο για εμάς να έχουμε μια εικόνα επειδή δεν βγαίνουμε αρκετά αυτές τις μέρες. Φαίνεται ότι παλιότερα είχε πιο πολύ πλάκα αλλά πάντοτε κάποιος κάνει κάτι.

Ποιος είναι ο τελευταίος σας στόχος;

 

Νομίζω ότι ο μοναδικός μας στόχος είναι να κάνουμε καλούς δίσκους. Ελπίζουμε να το κάνουμε ξανά.

 

Ποια κομμάτια σας έχουν κολλήσει αυτή τη στιγμή;

 

The Band - Ferdinand the Imposter


Richard Hell - Time


The Tea Company - Make Love Not War


Canned Heat - Poor Moon


Kevin Ayers - May I?


Margot Guryan - California Shake


Pip Proud - Purple Boy Gang


The Go-Betweens - Apology Accepted


Childe Harold - Anne, With Love


Subway Sect - Place We Used to Live

Info:

CRYSTAL STILTS w/ Victory Collapse

@ Gagarin205

Σάββατο 8 Μαρτίου

Πόρτες: 21:00

Προπώληση: 17 ευρώ

Είσοδος: 20 ευρώ

Σημεία προπώλησης: Public, Seven Spots, Παπασωτηρίου

Μουσική
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

KET: «Το γεγονός ότι έχουμε καταφέρει να υπάρχουμε τόσα χρόνια είναι ένα μικρό θαύμα»

Κέντρο Ελέγχου Τηλεοράσεων / KET: «Καταφέραμε να υπάρχουμε τόσα χρόνια, κι αυτό είναι ένα μικρό θαύμα»

Μια μεγάλη συζήτηση για την ιστορία του Κέντρου Ελέγχου Τηλεοράσεων, ενός από τους βασικούς πυρήνες της πειραματικής και ανεξάρτητης μουσικής σκηνής της πόλης και όχι μόνο.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
102΄ με την Tάμτα και την Ανίτα Ρατσβελισβίλι

Μουσική / Tάμτα - Ανίτα Ρατσβελισβίλι: «Μάθαμε να ζούμε με το τραύμα»

Δυο διάσημες και πετυχημένες Γεωργιανές συναντιούνται στην ΕΛΣ και μιλούν για τις δυσκολίες που τις διαμόρφωσαν και την κουλτούρα της χώρας τους, που την κουβαλάνε μαζί τους παντού, ακόμα και όταν τις πληγώνει.
M. HULOT
Η επιστροφή της Lily Allen

Μουσική / Η Lily Allen επιστρέφει με το πιο θεαματικό ξεκατίνιασμα στην ιστορία της ποπ

Το «West End Girl» της Lilly Allen και ένα αριστουργηματικό ραπ άλμπουμ από την CupcakKe αποτελούν τα πιο δυνατά και τολμηρά, από πλευράς στιχουργικής, άλμπουμ της χρονιάς. Μια καλή εβδομάδα για τη μουσική.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
BOYS’ SHORTS INTERVIEW

Μουσική / Boys’ Shorts: «Δεν φταίνε τα τρανς άτομα που έχει γίνει μίζερη η ζωή σου»

To eyeliner και το electroclash έφερε κοντά το ντουέτο των DJs, που εμπνεύστηκαν το όνομά τους από τον Boy George. Έπαιξαν στο Berghain, και η φήμη τους εκτοξεύτηκε. Πλέον το mantra τους είναι το «enjoy the moment».
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Παιδί Τραύμα: Τραγουδάκια λέω που αύριο θα ξεχαστούν, δεν κάνω καμία επανάσταση, δεν αλλάζω τον κόσμο

Μουσική / Παιδί Τραύμα: «Τραγουδάκια λέω, που αύριο θα ξεχαστούν, δεν αλλάζω τον κόσμο»

Στο νέο του άλμπουμ, το Παιδί Τραύμα χρησιμοποιεί τις έννοιες της φυγής και της συγχώρεσης για να μιλήσει για το αδιέξοδο του ψηφιακού κόσμου και την αναζήτηση της αλήθειας με τραγούδια που ξεφεύγουν από το mainstream.   
M. HULOT
Οι Tame Impala φτιάχνουν έναν δίσκο εμπνευσμένο από τα bush doofs της Αυστραλίας

Μουσική / «Deadbeat» των Tame Impala: Μια lo-fi ωδή στα rave πάρτι από ένα σπουδαίο συγκρότημα

Είναι η πρώτη του δουλειά που δεν περιέχει ούτε μια ροκ στιγμή. Σύμφωνα με τον Chris Deville: «Οι Tame Impala έχουν μεταμορφωθεί σταδιακά από ένα από τα σπουδαιότερα ροκ συγκροτήματα της γενιάς τους σε… κάτι άλλο».
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών τιμά τη μνήμη του Οδυσσέα Ελύτη με αφορμή τα τριάντα χρόνια από τον θάνατό του, παρουσιάζοντας το «Μονόγραμμα» του Γιώργου Κουρουπού, που βασίζεται στο ομότιτλο έργο του μεγάλου Έλληνα ποιητή, στις 24 Οκτωβρίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

Οπτική Γωνία / Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

«Ό,τι όμως και αν υπήρξε ο Διονύσης Σαββόπουλος, είχε τη δόνηση, τον λοξό τόνο, μια διάθεση μεταμόρφωσης και γιορτής. Επέστρεφε σε μια πάμφωτη αυλή, περιμένοντας τους φίλους, το νόημα της συνάθροισης».
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ