Η Κέιτ Μπλάνσετ μεταμορφώνεται ως χαμαιλέων, για να εκφράσει 13 καλλιτεχνικά μανιφέστα του 20ου αιώνα

Η Κέιτ Μπλάνσετ μεταμορφώνεται ως χαμαιλέων, για να εκφράσει 13 καλλιτεχνικά μανιφέστα του 20ου αιώνα Facebook Twitter
0

Το θεαματικό Manifesto του Julian Rosefeldt είναι κάτι περισσότερο από ένα installation 13 οθονών μέσα από τις οποίες ξεπροβάλλει το πολλαπλό είδωλο του χαμαιλέοντα που ακούει στο όνομα Κέιτ Μπλάνσετ. Απ’ όπου πέρασε –Μελβούρνη, Βερολίνο, Βόρεια Αμερική, απ’ όποια μεγάλη εικαστική διοργάνωση- το Manifesto προσέλκυσε το ενδιαφέρον με 13 ταινίες να προβάλλονται ταυτόχρονα σε γιγαντο-οθόνες και σε καθεμία από αυτές, η Μπλάνσετ να δίνει το δικό της ρεσιτάλ, υποδυόμενη κάθε φορά κάτι άλλο.

Ο Rosefeldt, πολυτάλαντος Γερμανός κινηματογραφιστής και καλλιτέχνης της εικόνας, εδώ και χρόνια είναι γνωστός για την αισθητική της δουλειάς του τόσο στις ΗΠΑ, όσο και στην Ευρώπη. Ωστόσο, το Manifesto είναι η πρώτη μεγάλη δουλειά του στη Βόρεια Αμερική και πρακτικά εκείνη που θα ανοίξει το Sundance Film Festival τον προσεχή Ιανουάριο, τοποθετώντας τον πλέον ξεκάθαρα και απολύτως δίκαια στο προσκήνιο.

Το Manifesto αποτελείται από 12 δεκάλεπτες ταινίες και μία εισαγωγή 4 λεπτών, τον «Πρόλογο». Ήδη από τον προηγούμενο μήνα το Manifesto είναι το μεγάλο γεγονός που μονοπωλεί την αίθουσα Drill Hall στην ιστορική εγκατάσταση και κοιτίδα καλλιτεχνικών events και ανατρεπτικών εκθέσεων, στη γνωστή Armory στο Park Avenue.

Η Μπλάνσετ εδώ δεν υποδύεται χαρακτήρες: κατοικεί μέσα σ' αυτούς. Οι μεταμορφώσεις της είναι απλώς εκπληκτικές, καθώς από μία υποσιτισμένη goth rocker στο φιλμάκι "Stridentism/Creationism", γίνεται ένας αναμαλλιασμένος βρώμικος άστεγος άντρας που φτύνει λέξεις του Lucio Fontana, πάνω από τα συντρίμμια του παλιού Βερολίνου.

Σε κάθε φιλμάκι εξετάζεται ένα συγκεκριμένο είδος καλλιτεχνικών διακηρύξεων που απασχόλησαν τον 20ο αιώνα και καλύπτεται όλο το φάσμα των σπουδαίων καλλιτεχνικών κινημάτων που επηρέασαν τους ανθρώπους αυτού του αιώνα. Από το ελαχίστως γνωστό κίνημα του στριντετισμού –γνωστό, κυρίως στους ιστορικούς της λογοτεχνίας- μέχρι το κατώφλι του ντανταϊσμού και του Τριστάν Τζαρά, ο Rosefeldt λαμβάνει υπ’ όψιν τον τρόπο με τον οποίο επέδρασαν στις τέχνες φυσιογνωμίες όπως ο Μαρξ, ο Λάντερμαν, ο Ριντ, ο Κλάες Όλντενμπουργκ και φτιάχνει ένα δυνατό μείγμα των πιο αξιομνημόνευτων αφορισμών τους σε κινηματογραφική πλέον μορφή.

Η Κέιτ Μπλάνσετ μεταμορφώνεται ως χαμαιλέων, για να εκφράσει 13 καλλιτεχνικά μανιφέστα του 20ου αιώνα Facebook Twitter
Στην γιγαντιαία αίθουσα της Armory στο Park Avenue

Για παράδειγμα, το φιλμάκι που ο ίδιος τιτλοφορεί ως «Επίλογο» δεν είναι παρά μία επιλογή από ρήσεις του Τζιμ Τζάρμους, του Λαρφς Φον Τρίερ, του Γουέρνερ Χέρτζογκ και του Λεμπέους Γουντς. Η πάντα εξαιρετική Μπλάνσετ πρωταγωνιστεί σε κάθε ένα από αυτά τα φιλμάκια, υποδυόμενη διαφορετικούς κάθε φορά χαρακτήρες. Για την ακρίβεια, δεν υποδύεται, αλλά κατοικεί μέσα σε καθέναν από αυτούς: οι μεταμορφώσεις της είναι απλώς εκπληκτικές, καθώς από μία υποσιτισμένη goth rocker στο φιλμάκι “Stridentism/Creationism”, γίνεται ένας αναμαλλιασμένος βρώμικος άστεγος άντρας που φτύνει λέξεις του Lucio Fontana, πάνω από τα συντρίμμια του παλιού Βερολίνου.

Οι λέξεις που εκστομίζει εδώ δεν είναι τίποτα λιγότερο από πολεμικές διακηρύξεις. Κάθε της εμφάνιση υποστηρίζεται από υψηλού επιπέδου υποστήριξη σε κάθε φάση της παραγωγής: από το εξαιρετικό μέικ απ και τα προσεγμένα κοστούμια, μέχρι τις εκπληκτικές τοποθεσίες και την άψογη κινηματογράφηση. Άλλωστε, ο Rosefeldt είχε ισχυρό όραμα για τον χαμαιλέοντα – Μπλάνσετ, τη μόνη ίσως που θα μπορούσε να αποδώσει και να επικοινωνήσει όλους αυτούς τους αφορισμούς, ειδικά εκείνους που προέρχονται από τις δεκαετίες του ’10 και του ’20, στο σήμερα.

Σε όλα τα φιλμ, ο Rosefeldt εξερευνά όλα τα είδη των στερεοτύπων, της διαίρεσης, της παρακμής, ενώ σε ένα μεγάλο μέρος των φιλμ κυριαρχεί η αργή, σχεδόν τεμπέλικη κίνηση της κάμερας, μέσα σε χώρους γεμάτους καπνό, με την Μπλάνσετ να ξεστομίζει τα θυμωμένα μανιφέστα της με τραχιά, βρετανική προφορά, βασικά με το αξάν της εργατικής τάξης και επί της ουσίας να είναι το μοναδικό στοιχείο που κινείται γρήγορα μέσα σε όλες αυτές τις ταινίες.

Η Κέιτ Μπλάνσετ μεταμορφώνεται ως χαμαιλέων, για να εκφράσει 13 καλλιτεχνικά μανιφέστα του 20ου αιώνα Facebook Twitter

Εξίσου εύστοχο είναι και το φιλμάκι με το πριβέ πάρτι της CEO, με τους μεγαλοαστούς προσκεκλημένους, ντυμένους στην πένα, ακριβώς όπως περιμένει κανείς να είναι οι άνθρωποι αυτής της τάξης. Το σκηνικό και τα έπιπλα επίσης εναρμονισμένα με αυτό που αναπαρίσταται, κάτι που φυσικά κάνει ακόμη πιο μεγάλη την έκπληξη, όταν η ευγενική οικοδέσποινα αρχίζει να εξαπολύει μανιφέστα καλλιτεχνών, όπως ο Barnett Newman και ο Wyndham Lewis.

Κάθε φιλμ κάνει παύση ακριβώς την ίδια στιγμή που η Μπλάνσετ γυρνά και κοιτά την κάμερα και με τεχνητή, σχεδόν ρομποτική φωνή λέει κάποια από τα λόγια του κάθε μονολόγου. Η στιγμή περνά και τα φιλμ συνεχίζονται το ένα μετά το άλλο, αλλά όλο αυτό στο σύνολο του συνθέτει μια μοναδική οπτικοακουστική εμπειρία. Μεταξύ των φιλμ υπάρχουν κάποια ιντερλούδια σιωπής, επίσης εξαιρετικά συντονισμένα ανάμεσα στα φιλμ, με τρόπο που δημιουργεί ένα ομοιογενές ρυθμικό αποτέλεσμα μέσα στην αίθουσα Drill Hall.

Με λίγα λόγια είναι μία παραγωγή που χρειάζεται τον κατάλληλο χώρο και τον χρόνο (περίπου 2 ώρες) και την απερίσπαστη προσοχή των θεατών, γι' αυτό και όσοι γνωρίζουν τι απαιτεί αυτό το θέαμα –και τι αποθεωτικές κριτικές έχει ήδη αποσπάσει- ελπίζουν ότι η άφιξη του στη Νέα Υόρκη θα τύχει υποδοχής σε σημείο που του αρμόζει...

Υπάρχουν στιγμές κατά τη διάρκεια κάθε φιλμ, όπου σκοπίμως απειροελάχιστοι ήχοι ακούγονται άκρως ενισχυμένοι, έτσι ώστε ο θεατής να μπορεί να ακούσει ένα ποδοβολητό ή μαχαιροπίρουνα να χτυπούν στο πιάτο, όπως συμβαίνει στο φιλμάκι “Pop Art”, ή το πώς γρατζουνάνε τα μολύβια των μαθητών το χαρτί στο άλλο φιλμ “Film/Epilogue”, όλα να δίνουν μια άλλη αίσθηση ηχητικής, ενώ στην αρχή μέσα στην αίθουσα τυχαίοι ήχοι μπορεί να αποπροσανατόλιζαν την προσοχή.

Η Κέιτ Μπλάνσετ μεταμορφώνεται ως χαμαιλέων, για να εκφράσει 13 καλλιτεχνικά μανιφέστα του 20ου αιώνα Facebook Twitter

Φυσικά στον τρόπο πρόσληψης του συγκεκριμένου installation παίζει ρόλο και ο τόπος, στον οποίο λαμβάνει χώρα: λόγου χάριν, στη Μελβούρνη το Manifesto εκτυλισσόταν σε μία τεράστια αίθουσα «ντυμένη» με μοκέτες, με τέτοια διαρρύθμιση που καθιστούσε αδύνατο το να παρακολουθήσει ο θεατής μονομιάς όλες τις ταινίες.  Αναγκαστικώς, οι θεατές κάθονταν κάτω για να απολαύσουν το θέαμα. Και παρά το ότι ακούγονταν οι ήχοι από τα άλλα φιλμ, ήταν εύκολο να εστιάσει κανείς στην εικόνα που βρισκόταν μπροστά του και τους ήχους του φιλμ που εκείνη τη στιγμή παρακολουθούσε. Οι θεατές έμεναν, η προσοχή τους δύσκολα αποσπάτο από αυτό που μαινόταν μπροστά τους.

Στο Βερολίνο, το ίδιο δρώμενο διαδραματίστηκε σε έναν συμβατικό μουσειακό χώρο. Οι οθόνες ήταν μικρότερες, όπως και τα ηχεία και πάλι βρίσκονταν κρεμασμένοι πάνω από τους θεατές. Ωστόσο, η αίσθηση πουη δημιουργούσε όλο αυτό ήταν οικεία.  Όμως στον χώρο της Armory αυτό που ταυτόχρονα είναι σπουδαίο είναι και το μεγάλο πρόβλημα του δρώμενου.

Όλα εκτυλίσσονται σε έναν γιγαντιαίο χώρο και τα φιλμς, που τώρα προβάλλονται μέσα από πολλαπλές γιγαντο-οθόνες είναι κάτι το θεσπέσιο. Οι στιγμές που η Μπλάνσετ μιλά κοιτώντας απευθείας την κάμερα είναι συγκλονιστικές. Το υπερμεγεθυμένο μέσα από τις οθόνες πρόσωπο της κυκλώνει τους θεατές και τα μανιφέστα που «φτύνει» είναι κοφτά και δυνατά.

Η Κέιτ Μπλάνσετ μεταμορφώνεται ως χαμαιλέων, για να εκφράσει 13 καλλιτεχνικά μανιφέστα του 20ου αιώνα Facebook Twitter

Όμως, το ξύλινο πάτωμα και η αψιδωτή οροφή κάνουν τον κάθε ήχο να αντανακλά με τρόπο που αποσπά την προσοχή και καθιστά ακόμη πιο δύσκολο  το να συγκεντρωθεί ο θεατής στις παύσεις και τις σιωπές, που μεσολαβούν μεταξύ των φιλμ. Οι επισκέπτες έχουν τον χρόνο να τσεκάρουν κινητά και μέιλς, είναι κάτι που αφαιρεί από τη μυσταγωγία που έτσι κι αλλιώς κρύβει το συγκεκριμένο, πολύπλοκο υπερθέαμα.

Με λίγα λόγια είναι μία παραγωγή που χρειάζεται τον κατάλληλο χώρο και τον χρόνο (περίπου 2 ώρες) και την απερίσπαστη προσοχή των θεατών, γι’ αυτό και όσοι γνωρίζουν τι απαιτεί αυτό το θέαμα –και τι αποθεωτικές κριτικές έχει ήδη αποσπάσει- ελπίζουν ότι η άφιξη του στη Νέα Υόρκη θα τύχει υποδοχής σε σημείο που του αρμόζει…  

Η Κέιτ Μπλάνσετ μεταμορφώνεται ως χαμαιλέων, για να εκφράσει 13 καλλιτεχνικά μανιφέστα του 20ου αιώνα Facebook Twitter
Η Κέιτ Μπλάνσετ μεταμορφώνεται ως χαμαιλέων, για να εκφράσει 13 καλλιτεχνικά μανιφέστα του 20ου αιώνα Facebook Twitter
Η Κέιτ Μπλάνσετ μεταμορφώνεται ως χαμαιλέων, για να εκφράσει 13 καλλιτεχνικά μανιφέστα του 20ου αιώνα Facebook Twitter
Μέσα από 13 φιλμ η Μπλάνσετ καταφέρνει να πει τα πάντα για τα καλλιτεχνικά - και όχι μόνο- κινήματα του 20ου αιώνα, μέσα από εκπληκτικές μεταμορφώσεις και ερμηνείες που καθηλώνουν τους θεατές

Με στοιχεία από Ηyperallergic

0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο συναρπαστικός εξπρεσιονισμός του Ζορζ Ρουό 

Εικαστικά / Ζορζ Ρουό: Ο μεγάλος λησμονημένος του εξπρεσιονισμού

Ο Γάλλος ζωγράφος και χαράκτης συνδέθηκε με τα κινήματα της μοντέρνας τέχνης στις αρχές του 20ού αιώνα αλλά ξεχάστηκε μετά τον θάνατό του. Μια έκθεση με σημαντικά του έργα τον επαναφέρει στο προσκήνιο.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«ΤΕΧΝΗ – ΔΙΑΓΩΝΙΟΣ»: Η διαρκής συμβολή των δύο ομάδων στην ανεπανάληπτη πολιτισμική κίνηση της Θεσσαλονίκης

Εικαστικά / «Διαγώνιος» και «Τέχνη»: Πρόσφεραν παιδεία στη Θεσσαλονίκη. Τώρα συναντιούνται ξανά σε μια έκθεση

Η «Διαγώνιος» του Ντίνου Χριστιανόπουλου και η Καλλιτεχνική Εταιρεία «Τέχνη» επιστρέφουν στο προσκήνιο μέσα από ένα αφιέρωμα στο Τελλόγλειο Ίδρυμα, που αναδεικνύει δύο ιστορικές ομάδες της πνευματικής ζωής της Θεσσαλονίκης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Η «λίστα Τραμπ» και τα «απαράδεκτα έργα τέχνης» οδηγούν σε μια άλλη Αμερική

Εικαστικά / Tο μένος του Τραμπ για το Smithsonian: Λογοκρισία, ρατσισμός, λίστες με «απαράδεκτα» έργα

Με στόχο το μεγαλύτερο συγκρότημα μουσείων και ερευνητικών κέντρων στον κόσμο, ο Τραμπ επιχειρεί να ασκήσει έλεγχο και λογοκρισία σε έργα τέχνης και στο περιεχόμενο εκθέσεων, κατηγορώντας το Smithsonian ως «woke» και απειλώντας με περικοπές της χρηματοδότησής του.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Το σπίτι-μουσείο της Πολίν Καρπίδα βγάζει τους θησαυρούς του στο σφυρί (μέχρι κεραίας)

Εικαστικά / Το σπίτι-μουσείο της Πολίν Καρπίδα βγάζει τους θησαυρούς του στο σφυρί (μέχρι κεραίας)

Μια από τις πιο εξέχουσες συλλέκτριες στην Ευρώπη, η οποία έχει αφήσει το αποτύπωμά της και στην Ύδρα, αποφάσισε να πουλήσει τη συλλογή σουρεαλιστικής και μεταπολεμικής τέχνης που στεγάζει στο σπίτι της στο Λονδίνο -τη μεγαλύτερη αυτού του είδους- σε μια δημοπρασία-ορόσημο.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Χάρις Επαμεινώνδα: Η γλώσσα μου δεν είναι οι λέξεις

Εικαστικά / Χάρις Επαμεινώνδα: «Η γλώσσα μου δεν είναι οι λέξεις»

Η βραβευμένη με Αργυρό Λέοντα Κύπρια εικαστικός συνθέτει έναν κόσμο θραυσμάτων, αποκομμάτων της εσωτερικότητας, με ελλειπτικές εικόνες, τον οποίο μας προκαλεί να ανακατασκευάσουμε μέσα από τη σταδιακή του αποκάλυψη.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
 Μαρία Λοϊζίδου και Πέτρος Μώρης στη 13η Μπιενάλε του Λίβερπουλ

Εικαστικά / Μαρία Λοϊζίδου και Πέτρος Μώρης στη 13η Μπιενάλε του Λίβερπουλ

Οι δύο καλλιτέχνες με καταγωγή από Κύπρο και Ελλάδα αντίστοιχα, παρουσιάζουν νέα έργα τους σε μια από τις σημαντικότερες εικαστικές διοργανώσεις της Βρετανίας που φιλοξενεί 30 καλλιτέχνες και συλλογικότητες, με αναθέσεις και θεματικές που έχουν να κάνουν με τη γεωγραφία και τις αξίες που διαπερνούν την πόλη αυτή: καταγωγή και μνήμη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Μια έκθεση για την πολύχρωμη, πολύπλοκη Αθήνα στο Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο

Εικαστικά / Μια έκθεση για την πολύχρωμη και πολύπλοκη Αθήνα στο Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο

Ο Τόνι Μιλάκης καταγράφει μια πόλη που η πραγματικότητα προσφέρει τις καλύτερες ζωγραφικές λύσεις, που ακόμη και το πιο ευφάνταστο μυαλό ενός καλλιτέχνη δεν μπορεί να τις επινοήσει.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
CHECK Ο Ζαν Φρανσουά Μιλέ και η ατέρμονη γοητεία της φύσης και των εργατών της γης

Εικαστικά / Ζαν Φρανσουά Μιλέ: ο ζωγράφος που ο Βαν Γκογκ αποκαλούσε «πρωτοπόρο»

«Όσο το σκέφτομαι, τόσο περισσότερο νομίζω ότι ο Μιλέ πίστευε σε κάτι ανώτερο» έγραφε ο Βαν Γκογκ για τον «ζωγράφο των χωρικών» αλλά και έναν από τους σημαντικότερους εκπροσώπους του γαλλικού ρεαλισμού. Η Εθνική Πινακοθήκη του Λονδίνου τον τιμά με μια μεγάλη έκθεση.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Το Μοναστήρι του Καρόλου: Το μουσείο του «κομμωτή των σταρ»

Εικαστικά / Κάρολος: O «κομμωτής των σταρ» έχει πλέον δικό του μουσείο στα Χανιά

Το «Μοναστήρι του Καρόλου», ένα ενετικό κτίσμα του 1583 και κατοικία του αυτοδίδακτου δημιουργού από το 1991, έχει μετατραπεί σε ένα μοναδικό καταφύγιο όπου συνυπάρχουν η ιστορία της κομμωτικής, έργα Ελλήνων και ξένων καλλιτεχνών μαζί με μνήμες της Μαρίας Κάλλας, της Μπριζίτ Μπαρντό αλλά και της Μαντάμ Ορτάνς.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Γιγάντιοι φαλλοί, το σεξ ως ζωτική δύναμη: Τα «ερωτικά» του Takis αναστατώνουν ακόμα

Εικαστικά / Γιγάντιοι φαλλοί, το σεξ ως ζωτική δύναμη: Τα «ερωτικά» του Takis αναστατώνουν ακόμα

«Τα έργα του αποθεώνουν την ικανότητα του έρωτα να μας αποσπά από την ιδέα του θανάτου». Και έχουμε την ευκαιρία να τα δούμε στην αναδρομική έκθεση του Ιδρύματος Γουλανδρή στην Άνδρο, και στην Αθήνα. Όλα σχεδόν, εκτός από το πιο γνωστό του, το οποίο οι επιμελητές απέρριψαν ως «κραυγαλέο»...
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Το Fondation Louis Vuitton υποδέχεται 270 έργα του Gerhard Richter σε μια μεγάλη αναδρομική έκθεση

Εικαστικά / Gerhard Richter: «Τώρα που δεν απέμειναν ιερείς ή φιλόσοφοι, οι καλλιτέχνες είναι οι σημαντικότεροι άνθρωποι στον κόσμο»

270 έργα ενός από τους σημαντικότερους εν ζωή ζωγράφους θα εκτεθούν το φθινόπωρο στο Fondation Louis Vuitton σε μια μεγάλη αναδρομική έκθεση.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μια αθέατη ως τώρα πλευρά της Φρίντα Κάλο στη Θεσσαλονίκη

Εικαστικά / Μια αθέατη ως τώρα πλευρά της Φρίντα Κάλο στη Θεσσαλονίκη

Μια διεθνής έκθεση με 241 φωτογραφίες, που μέχρι πρόσφατα δεν είχαν δει το φως δημοσιότητας και αποκαλύπτουν άγνωστες πτυχές της ζωής της πιο διάσημης ζωγράφου του 20ού αιώνα, κάνει στάση το φθινόπωρο στη συμπρωτεύουσα.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Έκθεση αφισών στην Ύδρα μιας Ελλάδας ανόθευτης και ταπεινής

Εικαστικά / Πώς διαφήμιζε η Ελλάδα τον εαυτό της στο εξωτερικό από το ’30 έως το ’60;

Μια σειρά αφισών του ΕΟΤ, σε μια έκθεση που φιλοξενείται στην οικία Λαζάρου Κουντουριώτη, αποκαλύπτει τις πρώτες απόπειρες και τα αρχικά βήματα του ελληνικού τουρισμού, με την υπογραφή σημαντικών Ελλήνων καλλιτεχνών.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Νίκος Τρανός: «Η τέχνη είναι ένα πολύ αποτελεσματικό αντικαταθλιπτικό» 

Εικαστικά / Νίκος Τρανός: «Η τέχνη είναι ένα πολύ αποτελεσματικό αντικαταθλιπτικό» 

Έχει βοσκήσει πρόβατα, έχει πουλήσει κουλούρια και έχει δουλέψει στην οικοδομή, μέχρι που αποφάσισε ότι το μόνο που ήθελε να γίνει είναι καλλιτέχνης. Τελικά, εξελίχθηκε σε έναν από τους κορυφαίους και διεθνώς αναγνωρισμένους Έλληνες δημιουργούς. Ο πρώην πρύτανης της ΑΣΚΤ είναι άνθρωπος από σπάνια πάστα.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ