Ο αδερφός του Wes Anderson είναι εικονογράφος και, φυσικά, σχεδιάζει τέλεια.

Ο αδερφός του Wes Anderson είναι εικονογράφος και, φυσικά, σχεδιάζει τέλεια. Facebook Twitter
0

 

Ο αδερφός του Wes Anderson είναι εικονογράφος και, φυσικά, σχεδιάζει τέλεια. Facebook Twitter

 Λίγη περισσότερη Andersoνιακή αισθητική, μέχρι να βγει στις κινηματογραφικές αίθουσες το Grand Budapest Hotel, που τόσο ανυπομονούμε να δούμε!

Αυτή τη φορά από τον μικρότερο αδερφό του γνωστού σκηνοθέτη, Eric Chase Anderson, που είναι εικονογράφος και ταλαντούχος στον τομέα του όσο και ο διάσημος αδερφός του.

Η φαντασία φαίνεται να ρέει άφθονη στην οικογένεια Anderson.

Ο αδερφός του Wes Anderson είναι εικονογράφος και, φυσικά, σχεδιάζει τέλεια. Facebook Twitter

Κατά τα φοιτητικά του χρόνια, ο Eric ήθελε κι αυτός να ασχοληθεί με τον κινηματογράφο, σύντομα όμως ανακάλυψε την πραγματική του κλίση:

Να σχεδιάζει στο χαρτί ιστορίες, παρά να τις μεταφέρει στην μεγάλη οθόνη.

Έτσι έγινε εικονογράφος. Ένας πραγματικά καλός εικονογράφος.

Ο Eric έχει ιδιαίτερη αδυναμία στους χάρτες – ίσως δεν είναι καθόλου τυχαίο που περίεργους χάρτες συναντάμε και σχεδόν σε κάθε φιλμ του Wes Anderson.

To 2005 εξέδωσε το πρώτο του βιβλίο για μικρά παιδιά, με τίτλο «Chuck Dugan Is AWOL – Μία νουβέλα με χάρτες.»

Ο αδερφός του Wes Anderson είναι εικονογράφος και, φυσικά, σχεδιάζει τέλεια. Facebook Twitter
Ο αδερφός του Wes Anderson είναι εικονογράφος και, φυσικά, σχεδιάζει τέλεια. Facebook Twitter

 

Ο αδερφός του Wes Anderson είναι εικονογράφος και, φυσικά, σχεδιάζει τέλεια. Facebook Twitter

Ο πατέρας των αδερφών Anderson ήταν γεωλόγος στο επάγγελμα, και σχεδίαζε άπειρους χάρτες, ενώ η μητέρα τους ήταν ζωγράφος.

Και οι δυο επηρέασαν βαθύτατα το στυλ και την θεματολογία του.

Ο Eric Chase  ζωγραφίζει με εμμονική λεπτομέρεια.

Tα σχέδια του έχουν τόση πολλή λεπτομέρεια που καταντούν σχεδόν κωμικά, όσο και γοητευτικά.

Ακριβώς όπως οι ταινίες που φτιάχνει ο αδερφός του, Wes.

Φυσικά, πίσω από όλο αυτό το τέλειο artwork που βλέπουμε στις ταινίες του Wes Anderson κρύβεται ο Eric.

Τα καθήκοντα του;

Production design, σχεδιασμός στο χέρι ολόκληρου του storyboard κάθε φιλμ, επιμέλεια των αφισών και όλου του διαφημιστικού υλικού, τίτλοι αρχής, τίτλοι τέλους..

Ο Eric είναι ο άνθρωπος με τα μολύβια!

Ο αδερφός του Wes Anderson είναι εικονογράφος και, φυσικά, σχεδιάζει τέλεια. Facebook Twitter
Ο αδερφός του Wes Anderson είναι εικονογράφος και, φυσικά, σχεδιάζει τέλεια. Facebook Twitter

Θυμάστε εκείνες τις απίθανες χειροποίητες Lοuis Vuitton βαλίτσες με τα ζωγραφισμένα ζωάκια πάνω τους, που σχεδόν έκλεψαν την παράσταση στο Darjeeling Limited;

Φυσικά, επρόκειτο για σχέδια του Eric Chase.

(Οι βαλίτσες πωλήθηκαν αστραπιαία σε μία κρυφή ιδιωτική δημοπρασία, αμέσως μετά την κυκλοφορία της ταινίας)

Ο αδερφός του Wes Anderson είναι εικονογράφος και, φυσικά, σχεδιάζει τέλεια. Facebook Twitter
Ο αδερφός του Wes Anderson είναι εικονογράφος και, φυσικά, σχεδιάζει τέλεια. Facebook Twitter

Τέλος, η ιδιοφυία με τα χρωματιστά μολύβια πραγματοποιεί συχνά και cameo εμφανίσεις στις ταινίες του Wes, ενώ είναι και η φωνή του Kristofferson Silverfox στο υπέροχο Mr. Fox.

*Ωραιότατα!

Ο αδερφός του Wes Anderson είναι εικονογράφος και, φυσικά, σχεδιάζει τέλεια. Facebook Twitter
Ο αδερφός του Wes Anderson είναι εικονογράφος και, φυσικά, σχεδιάζει τέλεια. Facebook Twitter
Ο αδερφός του Wes Anderson είναι εικονογράφος και, φυσικά, σχεδιάζει τέλεια. Facebook Twitter
Design
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

ADM 2025: The Urban Issue / Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

Γεννήθηκε στο Χαλάνδρι, ζει στον Λυκαβηττό. Από την απόρριψη του κατεστημένου και την πίστη στη χωρική εμπειρία έως τις προκλήσεις της Αθήνας και το μέλλον των νέων δημιουργών, ο διακεκριμένος αρχιτέκτονας μιλά με πάθος για την ουσία, τις ευκαιρίες και τις πληγές της σύγχρονης πόλης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
O Φασιανός στο Svenskt Tenn: Πώς βρέθηκε ο Έλληνας ζωγράφος στο πιο exclusive Σκανδιναβικό brand;

Design / Πώς βρέθηκε ο Φασιανός στο πιο exclusive Σκανδιναβικό brand;

Μια αναπάντεχη πρόταση κατέληξε σε μια έκθεση στο Svenskt Tenn, τον «βασιλιά» του Σκανδιναβικού design, που τιμά τον σπουδαίο Έλληνα καλλιτέχνη. Εκεί, κάτω από την ίδια στέγη, τα έργα του συνομιλούν με αυτά του Γιόζεφ Φρανκ, υμνώντας τη χαρά της ζωής.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Concrete Aesthetic: Γιατί βλέπουμε τόσο γκρι στην Αθήνα;

ADM 2025: The Urban Issue / Concrete Aesthetic: Γιατί βλέπουμε τόσο γκρι στην Αθήνα;

Το εμφανές σκυρόδεμα και οι γκρι τόνοι επανέρχονται στον αθηναϊκό αστικό ιστό, μεταφέροντας μαζί τους ένα φορτίο αισθητικής ιστορίας, κοινωνικών μετατοπίσεων και ψηφιακής επιρροής. Από τον μπρουταλισμό στην εποχή των hashtags, πότε η χρήση του γκρι είναι ζήτημα λειτουργίας, πότε συνήθειας και πότε συνειδητής εικόνας για το τι σημαίνει σύγχρονο;
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
Μια «πράσινη» Αθήνα ως ερώτηση. Ας δούμε το κενό αλλιώς.

ADM 2025: The Urban Issue / Μια «πράσινη» Αθήνα ως ερώτηση. Ας δούμε το κενό αλλιώς.

Μπορούμε να δούμε την Αθήνα ως ένα δίκτυο με «πάρκα», συνεπή όμως απέναντι στη φύση και στην ουσία της πόλης; Πολύ περισσότερο από ένα βιβλίο, το «Για το “αττικό τοπίο” σήμερα» του Δημήτρη Φιλιππίδη είναι μια πηγή έμπνευσης που μας δίνει μια άλλη οπτική για την πόλη και το πράσινό της.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
Συνθετική ακρίβεια και χωρική ενσωμάτωση στο αστικό τοπίο

ADM 2025: The Urban Issue / Συνθετική ακρίβεια και χωρική ενσωμάτωση στο αστικό τοπίο

Με σεβασμό στον χαρακτήρα του κάθε τόπου και μακριά από την τυποποίηση, το γραφείο gnb architects προτείνει συνθέσεις που ισορροπούν ανάμεσα στη μορφολογική καθαρότητα, τη λειτουργική πληρότητα και την κατασκευαστική ακρίβεια. Η διαρκής αναζήτηση για μια νέα, αυθεντική αφήγηση καθιστά το έργο τους σύγχρονο και βαθιά συνδεδεμένο με τον άνθρωπο και το περιβάλλον.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ARCHISEARCH.GR
«Η Σταδίου χρειάζεται την αναγέννηση»

ADM 2025: The Urban Issue / «Η Σταδίου χρειάζεται την αναγέννηση»

Καθώς η Στοά Αρσακείου αναδύεται ξανά μετά από χρόνια εγκατάλειψης, ο Θωμάς Αμαργιανός, principal architect του γραφείου BETAPLAN, εξηγεί πώς εντάσσεται αυτό το έργο αποκατάστασης σε μια ευρύτερη συζήτηση για το μέλλον του ιστορικού κέντρου της πόλης.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ