H Diesel βρήκε τα μοντέλα της νέας της καμπάνιας μέσα από το Tumblr

H Diesel βρήκε τα μοντέλα της νέας της καμπάνιας μέσα από το Tumblr Facebook Twitter
0

Με σλόγκαν του το #DieselReboot, και βασικό εργαλείο προώθησης και επικοινωνίας το Tumblr, ο καινούριος art director της Diesel, Nicola Formichetti ξεκίνησε την ανανεωτική του δράση μέσα στην μεγάλη φίρμα.

O Ιταλο-Γιαπωνέζος στυλίστας, σχεδιαστής, και λάτρης των Social Media, κινητοποίησε, για το καινούριο του project, την διεθνή καλλιτεχνική κοινότητα, µέσω Tumblr.

Έψαξε, λοιπόν, και βρήκε μέσα από το δημοφιλές αυτό κοινωνικό δίκτυο μοντέλα για την συλλογή Φθινόπωρο/Χειµώνας'13.

Κάθε 'μοντέλο' θα παρουσιάζεται στις καταχωρήσεις με το όνομα του, συνοδευόμενο από μία πληροφορία - διεύθυνση του Instagram ή του Tumblr του, ή όποιου άλλου κοινωνικού δικτυού επιθυμεί..

Ο ιδρυτής της Diesel, Renzo Rosso, δήλωσε για τον Formichetti:

"Ο Nicola μοιράζεται το όραµα µου και µε εμπνέει απίστευτα το να δουλεύω μαζί του: δύο δημιουργικοί πλανήτες συγκρούονται για να παράγουν φρέσκες, τρελές, παράλογες ιδέες.

Με τη βοήθειά του, θέλω να παραβώ περισσότερους κανόνες και να φέρω την πραγματική Diesel σε µία νέα εποχή".

Οι πρώτες φωτογραφήσεις της καμπάνιας #Reboot βγήκαν στην δημοσιότητα προχθές, ενώ για τον μήνα Σεπτέμβριο η καινούρια κολεξιόν της Diesel θα φιλοξενηθεί μόνο στην Αμερικάνικη Vogue.

 

H Diesel βρήκε τα μοντέλα της νέας της καμπάνιας μέσα από το Tumblr Facebook Twitter
Η 22χρονη Michelle Calderon, graffiti artist από την Νέα Υόρκη

 

H Diesel βρήκε τα μοντέλα της νέας της καμπάνιας μέσα από το Tumblr Facebook Twitter

 

H Diesel βρήκε τα μοντέλα της νέας της καμπάνιας μέσα από το Tumblr Facebook Twitter

 

H Diesel βρήκε τα μοντέλα της νέας της καμπάνιας μέσα από το Tumblr Facebook Twitter
Το ανδρόγυνο μοντελο Casey Legler

 

H Diesel βρήκε τα μοντέλα της νέας της καμπάνιας μέσα από το Tumblr Facebook Twitter

 

H Diesel βρήκε τα μοντέλα της νέας της καμπάνιας μέσα από το Tumblr Facebook Twitter

 

H Diesel βρήκε τα μοντέλα της νέας της καμπάνιας μέσα από το Tumblr Facebook Twitter
Ο ιδρυτής της Diesel Renzo Rosso με τον Nicola Formichetti

Design
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το σύγχρονο design γίνεται πιο προσωπικό και all inclusive από ποτέ

ADM 2025: The Urban Issue / Το σύγχρονο design γίνεται πιο προσωπικό και all inclusive από ποτέ

Ιδέες που ζυμώνονταν αργά εδώ και μερικά χρόνια στον χώρο της εσωτερικής διακόσμησης ωρίμασαν και μας αποκαλύφθηκαν στις αρχές του 2025, ως οδηγός για τους χώρους στους οποίους θα κατοικήσουμε στο μέλλον.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Οbjects of Common Interest: «Θέλουμε να σου κεντρίσουμε το ενδιαφέρον και να κινητοποιήσουμε ένα συναίσθημα»

ADM 2025: The Urban Issue / Κίνηση, ελευθερία, ρευστή ταυτότητα: Το design των Οbjects of Common Interest

Οι αρχιτέκτονες και σχεδιαστές Ελένη Πεταλωτή και Λεωνίδας Τραμπούκης τρέχουν ένα από τα πιο design studios της Ελλάδας. Πώς σκέφτονται και πώς σχεδιάζουν τα φημισμένα projects τους, όπως την εγκατάσταση εικαστικού φωτισμού που λατρεύουμε στην είσοδο της Πειραιώς 260;
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

ADM 2025: The Urban Issue / Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

Γεννήθηκε στο Χαλάνδρι, ζει στον Λυκαβηττό. Από την απόρριψη του κατεστημένου και την πίστη στη χωρική εμπειρία έως τις προκλήσεις της Αθήνας και το μέλλον των νέων δημιουργών, ο διακεκριμένος αρχιτέκτονας μιλά με πάθος για την ουσία, τις ευκαιρίες και τις πληγές της σύγχρονης πόλης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
O Φασιανός στο Svenskt Tenn: Πώς βρέθηκε ο Έλληνας ζωγράφος στο πιο exclusive Σκανδιναβικό brand;

Design / Πώς βρέθηκε ο Φασιανός στο πιο exclusive Σκανδιναβικό brand;

Μια αναπάντεχη πρόταση κατέληξε σε μια έκθεση στο Svenskt Tenn, τον «βασιλιά» του Σκανδιναβικού design, που τιμά τον σπουδαίο Έλληνα καλλιτέχνη. Εκεί, κάτω από την ίδια στέγη, τα έργα του συνομιλούν με αυτά του Γιόζεφ Φρανκ, υμνώντας τη χαρά της ζωής.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Concrete Aesthetic: Γιατί βλέπουμε τόσο γκρι στην Αθήνα;

ADM 2025: The Urban Issue / Concrete Aesthetic: Γιατί βλέπουμε τόσο γκρι στην Αθήνα;

Το εμφανές σκυρόδεμα και οι γκρι τόνοι επανέρχονται στον αθηναϊκό αστικό ιστό, μεταφέροντας μαζί τους ένα φορτίο αισθητικής ιστορίας, κοινωνικών μετατοπίσεων και ψηφιακής επιρροής. Από τον μπρουταλισμό στην εποχή των hashtags, πότε η χρήση του γκρι είναι ζήτημα λειτουργίας, πότε συνήθειας και πότε συνειδητής εικόνας για το τι σημαίνει σύγχρονο;
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
Μια «πράσινη» Αθήνα ως ερώτηση. Ας δούμε το κενό αλλιώς.

ADM 2025: The Urban Issue / Μια «πράσινη» Αθήνα ως ερώτηση. Ας δούμε το κενό αλλιώς.

Μπορούμε να δούμε την Αθήνα ως ένα δίκτυο με «πάρκα», συνεπή όμως απέναντι στη φύση και στην ουσία της πόλης; Πολύ περισσότερο από ένα βιβλίο, το «Για το “αττικό τοπίο” σήμερα» του Δημήτρη Φιλιππίδη είναι μια πηγή έμπνευσης που μας δίνει μια άλλη οπτική για την πόλη και το πράσινό της.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
Συνθετική ακρίβεια και χωρική ενσωμάτωση στο αστικό τοπίο

ADM 2025: The Urban Issue / Συνθετική ακρίβεια και χωρική ενσωμάτωση στο αστικό τοπίο

Με σεβασμό στον χαρακτήρα του κάθε τόπου και μακριά από την τυποποίηση, το γραφείο gnb architects προτείνει συνθέσεις που ισορροπούν ανάμεσα στη μορφολογική καθαρότητα, τη λειτουργική πληρότητα και την κατασκευαστική ακρίβεια. Η διαρκής αναζήτηση για μια νέα, αυθεντική αφήγηση καθιστά το έργο τους σύγχρονο και βαθιά συνδεδεμένο με τον άνθρωπο και το περιβάλλον.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ARCHISEARCH.GR