Τέλος η λέξη 'δωρεάν' για κατέβασμα εφαρμογών στο App Store

Τέλος η λέξη 'δωρεάν' για κατέβασμα εφαρμογών στο App Store Facebook Twitter
H λέξη 'Free' αντικαταστάθηκε από τη λέξη 'Get' ενώ μπήκε και η ένδειξη ότι τα 'δωρεάν' apps περιέχουν αγορές εντός της εκάστοτε εφαρμογής
0

Εν μια νυκτί η Apple, αντικατέστησε από όλα τα App Store της σε όλο τον κόσμο τη λέξη "Free" που βρίσκεται στο κουμπί κατεβάσματος μιας δωρεάν εφαρμογής με την λέξη "Get", προκειμένου να μήν θεωρηθεί ότι παραπλανεί τους καταναλωτές αλλά και να αποφύγει τα παράπονα από τις ανεπιθύμητες αγορές που πραγματοποιούν συνήθως παιδιά, εντός των "δωρεάν" εφαρμογών.

Όπως εκτιμά το The Verge, η κίνηση της Apple, καταδεικνύει συμμόρφωση με την κοινοτική οδηγία της E.E. που υποχρέωσε κι άλλες εταιρείες σε γλωσσικές παραλλαγές, οι οποίες διαθέτουν για κατέβασμα εφαρμογές που είναι μεν δωρεάν αλλά 'επιβάλλουν' την αγορά πρόσθετων εργαλείων για την ολοκληρωμένη εμπειρία, στα πλαίσια του λεγόμενου 'freemium' μοντέλου.

Να σημειωθεί ότι σε αντίστοιχες αλλαγές έχei προβεί και η Google στο Play Store, προσθέτοντας την υποχρεωτική υποβολή password πριν από την παραγματοποίηση ενός in-app purchase (αγοράς εντός της εφαρμογής), μετά από σύσταση τόσο της Ε.Ε. όσο και της ομοσπονδιακής επιτροπής επικοινωνιών των ΗΠΑ.

Τech & Science
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Αφύσικη» και «ανατριχιαστική»: Αποσύρεται AI διαφήμιση των McDonald's μετά τις αντιδράσεις

Τech & Science / «Αφύσικη» και «ανατριχιαστική»: Αποσύρεται AI διαφήμιση των McDonald's μετά τις αντιδράσεις

Σε επίσημη ανακοίνωσή της, η McDonald’s Ολλανδίας ανέφερε ότι η διαφήμιση στόχευε στο να αποτυπώσει «τις πιεστικές και αγχωτικές στιγμές που μπορεί να συνοδεύουν τις γιορτές»
LIFO NEWSROOM