H Google προωθεί το υγιεινό φαγητό

Facebook Twitter
0

[via] Το Facebook και η Google βρίσκονται συχνά στις ειδήσεις για το περιβάλλον εργασίας που προσφέρουν, με τα αναμενόμενα σχόλια από τις εκατέρωθεν συμβουλές. Το φαγητό που προσφέρεται (δωρεάν) είναι και στις δύο περιπτώσεις πολύ υψηλής ποιότητας, με μεγάλη έμφαση στα φρέσκα λαχανικά για χαρούμενους εργαζόμενους. Τώρα η Google έχει προχωρήσει ένα βήμα ακόμα, προσφέροντας μεν ζάχαρη, αλλά κρύβοντάς την περισσότερο.

Δεν ήταν πάντα έτσι: αρχικά η Google ήταν γνωστή για τα παχυντικά σνακ που προσέφερε, θέλοντας να δώσει στους εργαζόμενους αυτό που ήταν συνηθισμένοι να καταναλώνουν. Πλέον προσανατολίζεται σε τακτικές που ενθαρρύνουν πιο υγιεινές επιλογές. Έχει ένα τμήμα με τίτλο “People Analytics” το οποίο διοικείται από την Jennnifer Kurkoski, η οποία λέει «Όταν οι υπάλληλοι είναι υγιείς, είναι ευτυχισμένοι. Όταν είναι ευτυχισμένοι, είναι καινοτόμοι.» Αναζητώντας υγεία, ευτυχία, και καινοτόμες ιδέες, η εταιρία έχει καταφύγει σε τεχνάσματα που βοηθούν τον κόσμο να κάνει καλύτερες επιλογές  - κι εννοείται ότι όλα καταγράφονται:

Κρυμμένα γλυκά

Τα M&M’s δεν βρίσκονται πια σε διαφανή δοχεία. Τώρα είναι σε σκούρα που δεν δείχνουν το εσωτερικό τους και χρειάζεται προσπάθεια για να βγάλεις κάτι. Η αλλαγή οδήγησε σε πτώση κατανάλωσης κατά 9% σε μία εβδομάδα.

Σαλάτες

Το πρώτο πράγμα που βλέπει κανείς πια μπαίνοντας στην καφετέρια είναι το salad bar. Οι έρευνες που είχε κάνει ήδη η εταιρία είχαν δείξει ότι ο κόσμος τείνει να γεμίζει τα πιάτα του με ό,τι βλέπει πρώτο. Έτσι σε πρώτη θέα βρίσκονται οι πρασινάδες. Τα επιδόρπια, από την άλλη, βρίσκονται μακριά.

Μικρότερες μερίδες

Μια ταμπέλα προειδοποιεί εκεί όπου βρίσκονται τα πιάτα ότι «αυτοί που τρώνε σε μεγαλύτερα πιάτα τείνουν να τρώνε περισσότερο.» Η ταμπέλα δεν σου λέει τι να κάνεις αλλά φαίνεται ότι επηρεάζει. Η χρήση μικρότερων πιάτων διπλασιάστηκε.

Οπτική επικοινωνία

Χρωματιστές καρτέλες συνοδεύουν τα φαγητά, με το πράσινο χρώμα σε υγιεινές επιλογές. Τα περισσότερα επιδόρπια είναι σημαδεμένα με κόκκινο, προειδοποιώντας τους καταναλωτές να προχωρήσουν με προσοχή.

Μικρές ποσότητες ζάχαρης

Ακόμα κι αν κανείς επιλέξει κάτι γλυκό, θα το τελειώσει σε τρεις μπουκιές. Κάνοντας τους υπαλλήλους να χρειάζεται να φάνε και δεύτερο τους αποτρέπει περισσότερο.

  

Σκέτο νερό

Παλιότερα το νερό ήταν βρύσης και τα αναψυκτικά στο ψυγείο. Τώρα στο επίπεδο του ματιού βρίσκεται εμφιαλωμένο νερό ενώ τα αναψυκτικά βρίσκονται κάτω κάτω. Η κατανάλωση νερού αυξήθηκε κατά 47% ενώ οι θερμίδες από τα αναψυκτικά έπεσαν κατά 7%. Το νερό αρκεί για να σβήσει τη δίψα.

+ διαβάστε ακόμα: τι τρώνε στο Facebook;

Γεύση
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οι γεύσεις του καλοκαιριού που φυλάξαμε για το χειμώνα

Γεύση / Φρυγανισμένα, λιόκαφτα, παστά, ξιδάτα: Έτσι μένει η γεύση του καλοκαιριού

Η τέχνη της συντήρησης των τροφών πάει χιλιάδες χρόνια πίσω και έχει ακόμα λόγο ύπαρξης γιατί μεταμορφώνει τα υλικά σε κάτι άλλο. Και αυτό το «άλλο» έχει γαστρονομική και συναισθηματική αξία.
ΝΙΚΟΣ Γ. ΜΑΣΤΡΟΠΑΥΛΟΣ
Το πρώτο ελληνικό ουίσκι: Όταν μια παρέα φίλων εμφιάλωσε το όνειρό της

Radio Lifo / Aυτό είναι το πρώτο ελληνικό ουίσκι

Μια ομάδα εννέα φίλων, χωρίς καμία επαγγελματική σχέση με την ποτοποιία, κατάφερε με πείσμα και πολλή αγάπη για το ουίσκι να δημιουργήσει το πρώτο ελληνικό single malt whisky. Δύο από αυτούς, ο Γιάννης Χριστοφορίδης και ο Ντίνος Οικονομόπουλος, μιλούν στη Μερόπη Κοκκίνη γι' αυτό το «ταξίδι» από το κριθάρι και το νερό του Ταΰγετου μέχρι τα βαρέλια vinsanto και τις αμέτρητες δυσκολίες.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ
«Το 2025 είναι εξαιρετική χρονιά για τον οινολόγο, ο καλλιεργητής όμως κλαίει»

Το κρασί με απλά λόγια / «Το 2025 είναι εξαιρετική χρονιά για τον οινολόγο, ο καλλιεργητής όμως κλαίει»

Πώς κύλησε ο φετινός τρύγος σε διαφορετικές γωνιές του κόσμου; Από τον βορρά ως τον νότο της Ελλάδας, αλλά και σε εμβληματικές περιοχές όπως το Μπορντώ, η Βουργουνδία και η Μεντόζα, οι Έλληνες οινολόγοι καταθέτουν την εμπειρία τους και μιλούν για τις προκλήσεις που φέρνει η κλιματική αλλαγή.
THE LIFO TEAM
Το Χάνι της Ρέρεσης είναι ένα από τα τελευταία της Ελλάδας

Γεύση / Παγόνια, αντίκες και μαγειρευτά σε ένα χάνι που αντέχει στον χρόνο

Το Χάνι της Ρέρεσης, ένα από τα τελευταία της Ελλάδας, παραμένει ανοιχτό για ταξιδιώτες και ντόπιους, με την κυρία Νίτσα να κρατά ζωντανή την παράδοση της φιλοξενίας σε ένα μαγειρείο που θυμίζει λαογραφικό μουσείο.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
47’ στο Hygge με την Anne Meurling

Γεύση / Hygge: Ένας φούρνος που μυρίζει θαλπωρή στην Ιπποκράτους

Με νοσταλγία για τις συνταγές της πατρίδας της, μια Σουηδέζα φτιάχνει ψωμί, γλυκά, αέρινο βούτυρο και άψογη μηλόπιτα, δημιουργώντας ατμόσφαιρα βόρειας Ευρώπης - μόλις δυο βήματα από τη λεωφόρο Αλεξάνδρας.
M. HULOT
«Μα πώς γεμίζει αυτή η τρύπα;»: Πριν από 40 χρόνια, τα «Δυο Λουξ» ξάφνιασαν τα Χανιά

Θρυλικά Μπαρ / «Μα πώς γεμίζει αυτή η τρύπα;»: Πριν από 40 χρόνια, τα «Δυο Λουξ» ξάφνιασαν τα Χανιά

Ξέρετε πολλές τσαγερί που να έχουν εξελιχθεί σε ολοήμερα στέκια, να έχουν μισθώσει λεωφορεία για να δουν οι θαμώνες τους μια έκθεση σε άλλον νομό ή να βγάζουν μια βάρκα γεμάτη με μελομακάρονα για κέρασμα στον δρόμο; Και όμως, αυτό το μέρος υπάρχει και έχει ξενυχτήσει γενιές στο λιμάνι των Χανίων.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Χταπόδι με σύκα: Μια για πολλούς άγνωστη και σίγουρα απρόσμενη συνταγή

Γεύση / Χταπόδι με σύκα: Μια για πολλούς άγνωστη και σίγουρα απρόσμενη συνταγή

«Όπου υπάρχουν συκιές, λίγο πιο πέρα αρχίζουν τα βότσαλα και μετά η Μεσόγειος και μετά το χταπόδι. Και κάπου, σ’ ένα πανηγυρικό τραπέζι, συναντώνται το χταπόδι και τα σύκα. Μαγειρεμένο το χταπόδι, μαγειρεμένα και τα λιόκαφτα, ξερά σύκα».
ΝΙΚΟΣ Γ. ΜΑΣΤΡΟΠΑΥΛΟΣ
Η ιεροτελεστία του πανηγυρικού πιλαφιού του Δεκαπενταύγουστου στο Καρπάθιο

Γεύση / Tα πιλάφια του Δεκαπενταύγουστου: Έτσι τιμούν τη μεγάλη γιορτή σε Κάσο και Κάρπαθο

Ακολουθώντας τελετουργικό χρόνων, στήνουν καζάνια πάνω σε φωτιές και φτιάχνουν πιλάφι, κρέας κοκκινιστό και τηγανητές πατάτες για να τιμήσουν τη μεγαλύτερη γιορτή του καλοκαιριού.
ΝΙΚΟΣ Γ. ΜΑΣΤΡΟΠΑΥΛΟΣ