Σε υψηλό τετραετίας το καταναλωτικό κλίμα στην Ελλάδα

Σε υψηλό τετραετίας το καταναλωτικό κλίμα στην Ελλάδα Facebook Twitter
0

Αύξηση κατά 8 μονάδες σημείωσε ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης της Nielsen στην Ελλάδα, φτάνοντας  τις 53 μονάδες, που είναι σύμφωνα με την εταιρεία το υψηλότερο σημείο των τελευταίων 4 ετών στη χώρα. Η Nielsen σημειώνει ότι αυτό πιθανώς οφείλεται στην επίτευξη πρωτογενούς πλεονάσματος αλλά και στην επιστροφή της Ελλάδας στις αγορές.

Παρότι πάντως η Nielsen καταγράφει υψηλό καταναλωτικό κλίμα, την ιδια ώρα επισημαίνει ότι σύμφωνα με την έρευνα της 8 στους 10 εξακολουθούν να αμφιβάλουν για το αν η Ελλάδα θα καταφέρει να ανακάμψει από την οικονομική ύφεση. Παράλληλα παραμένει και η ανασφάλεια στα εργασιακά.

Σε ερώτηση για το πού ξοδεύουν τα χρήματα που τους περισσεύουν, οι Έλληνες δηλώνουν ότι το 27% δηλώνει ότι το ξοδεύει για την κάλυψη δανείων, πιστωτικών καρτών και γενικότερα χρεών, ενώ  3 στους 10 δηλώνουν ότι δεν έχουν καθόλου διαθέσιμο εισόδημα.

Την ίδια ώρα σύμφωνα με την εταιρεία, ο παγκόσμιος καταναλωτικό δείκτης  έχει επιστρέψει στα προ κρίσης επίπεδα.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οικονομία / Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οι δύο κύριοι παράγοντες που επηρεάζουν την αγορά τροφίμων των καταναλωτών στη χώρα, την ώρα που αντίστοιχα στην Ευρώπη το κόστος και η γεύση, έχουν τον πρωταγωνιστικό ρόλο
LIFO NEWSROOM
Associated Press: Πώς η ΑΑΔΕ έγινε ο «κυνηγός» της φοροδιαφυγής

Οικονομία / Associated Press: Πώς η ΑΑΔΕ κατάφερε να γίνει ο «κυνηγός» της φοροδιαφυγής στην Ελλάδα

Το Associated Press, έλαβε άδεια πρόσβασης στα κεντρικά γραφεία της αρχής και διαπιστώνει ότι σήμερα, η χώρα που πέρασε σχεδόν μια δεκαετία βουτηγμένη στο χρέος, έχει μετατραπεί σε έναν από τους καλύτερους δημοσιονομικούς «μαθητές»
LIFO NEWSROOM