Σε υψηλό τετραετίας το καταναλωτικό κλίμα στην Ελλάδα

Σε υψηλό τετραετίας το καταναλωτικό κλίμα στην Ελλάδα Facebook Twitter
0

Αύξηση κατά 8 μονάδες σημείωσε ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης της Nielsen στην Ελλάδα, φτάνοντας  τις 53 μονάδες, που είναι σύμφωνα με την εταιρεία το υψηλότερο σημείο των τελευταίων 4 ετών στη χώρα. Η Nielsen σημειώνει ότι αυτό πιθανώς οφείλεται στην επίτευξη πρωτογενούς πλεονάσματος αλλά και στην επιστροφή της Ελλάδας στις αγορές.

Παρότι πάντως η Nielsen καταγράφει υψηλό καταναλωτικό κλίμα, την ιδια ώρα επισημαίνει ότι σύμφωνα με την έρευνα της 8 στους 10 εξακολουθούν να αμφιβάλουν για το αν η Ελλάδα θα καταφέρει να ανακάμψει από την οικονομική ύφεση. Παράλληλα παραμένει και η ανασφάλεια στα εργασιακά.

Σε ερώτηση για το πού ξοδεύουν τα χρήματα που τους περισσεύουν, οι Έλληνες δηλώνουν ότι το 27% δηλώνει ότι το ξοδεύει για την κάλυψη δανείων, πιστωτικών καρτών και γενικότερα χρεών, ενώ  3 στους 10 δηλώνουν ότι δεν έχουν καθόλου διαθέσιμο εισόδημα.

Την ίδια ώρα σύμφωνα με την εταιρεία, ο παγκόσμιος καταναλωτικό δείκτης  έχει επιστρέψει στα προ κρίσης επίπεδα.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νομοσχέδιο για επιδότηση ενοικίου: Η ΠΟΜΙΔΑ καταγγέλλει «επιβράβευση» ασυνεπών ενοικιαστών με δημόσιο χρήμα

Οικονομία / Νομοσχέδιο για επιδότηση ενοικίου: Η ΠΟΜΙΔΑ καταγγέλλει «επιβράβευση» ασυνεπών ενοικιαστών με δημόσιο χρήμα

Η Ομοσπονδία υπενθυμίζει ότι αντίστοιχα προβλήματα υπάρχουν και με το ήδη ισχύον επίδομα ενοικίου, που από το 2016 καταβάλλεται απευθείας στους ενοικιαστές «χωρίς να υπάρχει εγγύηση πως αυτοί αποδίδουν τα χρήματα στους ιδιοκτήτες»
LIFO NEWSROOM