Πάνω από 1 δισ. χρησιμοποιεί το Facebook από το κινητό

Πάνω από 1 δισ. χρησιμοποιεί το Facebook από το κινητό Facebook Twitter
0

Όταν το 2013 το Facebook ανακοίνωσε ότι προτεραιότητά του είναι η κατάκτηση των φορητών συσκευών όλου του κόσμου, το εννοούσε. Αυτό δείχνουν τα τελευταία οικονομικά αποτελέσματα για το 2014, του μέσου κοινωνικής δικτύωσης, που προσφέρουν και μια ματιά στα -ομολογουμένως- εντυπωσιακά στατιστικά χρήσης του, από όλο τον κόσμο.

Έτσι, με βάση την ανακοίνωση των οικονομικών του αποτελεσμάτων για το πρώτο τρίμηνο του 2014, το Facebook σημείωσε αύξηση 34% στους χρήστες που συνδέονται με την πλατφόρμα από φορητή συσκευή, σε σχέση με τα αντίστοιχα περσινά στοιχεία, ξεπερνώντας το 1 δισεκατομμύριο. 

Τα εντυπωσιακά στοιχεία συνεχίζονται φυσικά και στο οικονομικό επιπεδο με τα κέρδη της πλατφόρμας να αγγίζουν τα 624 εκ. δολάρια μόνο για το πρώτο τρίμηνο του 2014, με τα διαφημιστικά έσοδα που προέρχονται από διαφημίσεις που σερβίρει στους χρήστες, να αγγίζουν -για την ίδια περίοδο- τα 2,5 δισ. δολάρια!

Σε δήλωσή που συνόδεψε την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων, ο ιδρυτής του Facebook, Mark Zuckerberg, εκτός από την ανακοίνωση ορισμένων αλλαγών στο οικονομικό και διοικητικό επιτελείο του οργανισμού του, είπε χαρακτηριστικά: 

"Το Facebook παραμένει ισχυρό και αναπτυσσόμενο, και αυτό το τρίμηνο ήταν ένα καλό ξεκίνημα για το 2014" και τόνισε,

"Έχουμε βάλει κάποια μακροπρόθεσμα στοιχήματα για το μέλλον, ενώ παράλληλα επικεντρώνουμε τις προσπάθειές μας  στην εκτέλεση και τη βελτίωση των βασικών προϊόντων και των επιχειρήσεων μας. Βρισκόμαστε σε μια εξαιρετική θέση που μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να σημειώνουμε πρόοδο στην επίτευξη των στόχων μας."

 


Ολόκληρη η οικονομική έκθεση του Facebook για το πρώτο τρίμηνο του 2014, σε αυτό το σύνδεσμο.

 

[via]

Τech & Science
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Από το Πάρκινσον μέχρι την κατάθλιψη: Νέα συσκευή υπερήχων υπόσχεται θεραπείες χωρίς χειρουργείο

Τech & Science / Από το Πάρκινσον μέχρι την κατάθλιψη: Νέα συσκευή υπερήχων υπόσχεται θεραπείες χωρίς χειρουργείο

Xρησιμοποιεί υπερηχητικούς παλμούς που κατευθύνονται με ακρίβεια σε συγκεκριμένες περιοχές του εγκεφάλου, προσφέροντας εναλλακτική λύση στη χειρουργική εμφύτευση ηλεκτροδίων
LIFO NEWSROOM
Το ταξίδι στο Διάστημα μπορεί να επιταχύνει τη γήρανση, σύμφωνα με μελέτη της NASA

Τech & Science / Το ταξίδι στο Διάστημα μπορεί να επιταχύνει τη γήρανση, σύμφωνα με μελέτη της NASA

Ανθρώπινα αιμοσφαίρια που στάλθηκαν στο Διάστημα άρχισαν να χάνουν την ικανότητά τους να παράγουν υγιή νέα κύτταρα, ένδειξη επιταχυνόμενης γήρανσης, σύμφωνα με τη μελέτη
LIFO NEWSROOM
Ερευνητές του Cambridge «παγώνουν» μόριο-κλειδί και δίνουν μεγάλη ελπίδα για την αντιμετώπιση του καρκίνου στον εγκέφαλο

Τech & Science / Ερευνητές του Cambridge «παγώνουν» μόριο-κλειδί και δίνουν μεγάλη ελπίδα για την αντιμετώπιση του καρκίνου στον εγκέφαλο

«Θα μπορούσε να είναι μια πραγματική ευκαιρία να επιβραδύνουμε την εξέλιξη του γλοιοβλαστώματος», υποστηρίζουν με συγκρατημένη αισιοδοξία, καθώς απαιτείται περαιτέρω δοκιμών
LIFO NEWSROOM
Αλτσχάιμερ: Εγκρίθηκε φάρμακο που χορηγείται αποκλειστικά στο σπίτι

Τech & Science / Αλτσχάιμερ: Εγκρίθηκε θεραπεία που μπορεί να χορηγηθεί στο σπίτι από τον ίδιο τον ασθενή

Η έκδοση για χρήση στο σπίτι εγκρίθηκε ως θεραπεία συντήρησης που οι ασθενείς μπορούν να χορηγούν στον εαυτό τους αφού ολοκληρώσουν τον κύκλο της ενδοφλέβιας θεραπείας
LIFO NEWSROOM
«Νέα γενιά εθισμένων»: Τι κινδύνους κρύβει το άτμισμα για τον εγκέφαλο των εφήβων

Τech & Science / «Νέα γενιά εθισμένων»: Τι κινδύνους κρύβει το άτμισμα για τον εγκέφαλο των εφήβων

Οι ειδικοί προειδοποιούν ότι τα ηλεκτρονικά τσιγάρα δημιουργούν νέους εθισμούς στη νικοτίνη και προκαλούν σοβαρούς κινδύνους για την καρδιά, τους πνεύμονες και τον εγκέφαλο των παιδιών και των εφήβων
LIFO NEWSROOM
«Είναι κάπως σαν νίκη για τη Google»: Πώς κατάφερε να γλιτώσει από το να πουλήσει το Chrome

Τech & Science / «Είναι κάπως σαν νίκη για τη Google»: Πώς κατάφερε να γλιτώσει από το να πουλήσει το Chrome

Η απόφαση αυτή θεωρείται μια από τις σημαντικότερες των τελευταίων 20 ετών - Η Google διατηρεί πάντως κάποιες «ανησυχίες» για την υποχρέωσή της να μοιράζεται δεδομένα διαδικτυακών αναζητήσεων
LIFO NEWSROOM