Μαρκετίστικη ανάγκη; Με τίποτα! Η Pixar είναι ένα από τα καλύτερα κινηματογραφικά όνειρα των τελευταίων δεκαετιών. Ή μάλλον είναι το ξύπνημα ενός ονείρου το οποίο θα μπορούσε να είχε μείνει για πάντα όνειρο, αν ο Τζόμπς δεν το είχε απαλλάξει από αυτό το μαρκετίστικο περίβλημα και δεν το είχε αφήσει ελεύθερο μέσα στην παιδική αθωότητα. Η διαφορά της Pixar με άλλες εταιρείες κινουμένων σχεδίων, βρίσκεται στον τρόπο που αντιμετωπίζει τον θεατή: όχι ως ένα παιδί που γίνεται εύκολος στόχος κατανάλωσης, αλλά ως ένα αυτούσιο σύμπαν. Το όνειρο προηγείται πάντα. Η κατανάλωση έπεται.
ΑΦΙΕΡΩΜΑ

SΤΕVE JOBS!
Stay hungry, stay foolish!

«Μείνετε αχόρταγοι, μείνετε τρελαμένοι!»: Η φιλοσοφία του Στιβ Τζομπς σε 4 λέξεις

Ο Στιβ Τζομπς με δικά του λόγια

H σκοτεινή πλευρά του Steve Jobs

"Think Different"

Στιβ Τζομπς: Ο διασημότερος Άραβας του κόσμου;
Ο Ορέστης Ανδρεαδάκης για το θαύμα της Pixar.
Pop Jobs*
Φωτορεπορτάζ: Λονδίνο, Covent Garden. 6/10, πρωί.
Stay hungry, stay foolish*
Το Zen του Steve Jobs
More Art for Steve
Τα ελληνικά πορτραίτα
Τα τελευταία λόγια του Στιβ Τζομπς
Computer Love
Η Apple αποτελεί σύμβολο άγριας καπιταλιστικής πρακτικής
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ

Τροχαίο στο Χαλάνδρι: Ο οδηγός του ΙΧ φέρεται να αυτοτραυματίστηκε πριν πέσει στη στάση λεωφορείου

Γάζα: Παιδίατρος παρέλαβε τα απανθρακωμένα σώματα των παιδιών της εν ώρα εργασίας

Καιρός: Ο υδράργυρος άγγιξε τους 40°C - Καταιγίδες και «βουτιά» της θερμοκρασίας την Κυριακή

«Πανικός, αβεβαιότητα, φόβος»: Τι λένε οι διεθνείς φοιτητές του Χάρβαρντ για την απαγόρευση Τραμπ

Πατέρας για 9η φορά ο Μπόρις Τζόνσον - «Δεν μπορώ να πιστέψω πόσο όμορφη και μικροσκοπική είσαι»

σχόλια