Σκέψεις στο New York magazine για έκδοση ανά δύο εβδομάδες

Σκέψεις στο New York magazine για έκδοση ανά δύο εβδομάδες Facebook Twitter
0

Οι υπεύθυνοι του ιστορικού περιοδικού που λανσαρίστηκε ως εβδομαδιαίο πριν 45 χρόνια σκέφτονται τρόπους να μειώσουν το κόστος λειτουργίας του. Ένας από αυτούς τους τρόπους, όπως φημολογείται, είναι και η έκδοση ανά δύο εβδομάδες. Ήδη το περιοδικό βγαίνει ανά δύο εβδομάδες σε νεκρές περιόδους για τον Τύπο και βασίζεται και σε ειδικές εκδόσεις (π.χ. για τους γάμους, ή το design) για να συγκεντρώσει περισσότερες διαφημίσεις.

Οι διαφημίσεις στο website φέρνουν περίπου τα μισά λεφτά στο περιοδικό με τους 3.6 μοναδικούς επισκέπτες και 400.000 αναγνώστες. Όμως αυτά δεν είναι αρκετά, καθώς φημολογείται ότι το περιοδικό θα κλείσει το χρόνο με ζημίες αρκετών εκατομμυρίων δολαρίων.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το «Παρα Πέντε» επιστρέφει 20 χρόνια μετά

TV & Media / «Θα γράψουμε το 50ο επεισόδιο μαζί»: Το teaser Καπουτζίδη για το reunion του «Παρα Πέντε»

Στην επέτειο συμπλήρωσης των είκοσι ετών από την προβολή του πρώτου επεισοδίου του «Παρά Πέντε», ο Γιώργος Καπουτζίδης εμφανίστηκε σε ένα teaser ανακοινώνοντας την επιστροφή της σειράς
LIFO NEWSROOM
Το South Park βάζει στο στόχαστρο Νετανιάχου και Τραμπ στο νέο επεισόδιο

TV & Media / Το South Park βάζει στο στόχαστρο Νετανιάχου και Τραμπ στο νέο επεισόδιο

Με φρενήρη ρυθμό και σκηνές που θυμίζουν Looney Tunes, το επεισόδιο βάζει στο στόχαστρο τόσο τις ΗΠΑ όσο και το Ισραήλ, αποτυπώνοντας με τον καυστικό τρόπο του South Park την ένταση που επικρατεί διεθνώς
LIFO NEWSROOM
Τζίμι Κίμελ: «Γεια σου όμορφε» - Το καυστικό σκετς με τον Ρόμπερτ ντε Νίρο κατά Τραμπ και FCC

TV & Media / Τζίμι Κίμελ: «Γεια σου όμορφε» - Το καυστικό σκετς με τον Ρόμπερτ ντε Νίρο κατά Τραμπ και FCC

Ο Τζίμι Κίμελ, κατά την έναρξη της εκπομπής, επιτέθηκε στην Ομοσπονδιακή Επιτροπή Επικοινωνιών των ΗΠΑ (FCC) και τον διορισμένο πρόεδρό της, από τον Ντόναλντ Τραμπ, Μπρένταν Καρ, που ζήτησε την απομάκρυνσή του
LIFO NEWSROOM
Ο Πύρρος Δήμας μετά τα σχόλια για την πώληση της Ολυμπιακής δάδας: «Εφάρμοσα στην πράξη το ολυμπιακό ιδεώδες»

TV & Media / Ο Πύρρος Δήμας μετά τα σχόλια για την πώληση της Ολυμπιακής δάδας: «Εφάρμοσα στην πράξη το ολυμπιακό ιδεώδες»

Η δάδα δημοπρατήθηκε στο «Cash or Trash» και το ποσό διατέθηκε στα Παιδικά Χωριά SOS - Η ΕΟΕ μιλά για «εμπορευματοποίηση ενός ιστορικού και συμβολικού αντικειμένου»
LIFO NEWSROOM