H Πόρνη του Οχάιο στην Αθήνα

H Πόρνη του Οχάιο στην Αθήνα Facebook Twitter
0

Το Σάββατο 5 & Κυριακή 6 Οκτωβρίου 2013, στις 21:00 ανεβαίνει η "H Πόρνη του Οχάιο" του Χανόχ Λεβίν σε σκηνοθεσία Παναγιώτη Λάρκου από την Εταιρεία Θεατρικής Ανάπτυξης Λεμεσού Κύπρου (Ε.Θ.Α.Λ.) στο ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης.

 Η πόρνη του Οχάιο είναι μια μαύρη κωμωδία που μιλά για το σεξ, τα λεφτά, το θεό, την αγάπη, τα όνειρα, την εθνική τιμή, την κοινωνική ασφάλιση και λέει για όλα ψέματα!

Είναι η ιστορία μιας πόρνης του δρόμου που περιμένει έναν πλούσιο τουρίστα να την παντρευτεί και να της αγοράσει μια βίλα με πισίνα και είναι σίγουρη πως υπάρχει η πιθανότητα αυτό να συμβεί.

Είναι η ιστορία ενός γέρου ζητιάνου, του Οϊμπίτερ, που σε όλη του τη ζωή ονειρεύεται μια συνάντηση με μια πόρνη στο Οχάιο της Αμερικής.

Όταν φθάνουν τα 70στά του γενέθλιά του αποφασίζει να προσφέρει στον εαυτό του τη πολυτέλεια ενός δώρου που να μπορεί να ανταποκρίνεται στις οικονομικές του... αντοχές: συνεύρεση με ξεπεσμένη πόρνη του δρόμου.

«Οταν διάβασα το έργο»,  μας λέει ο σκηνοθέτης του έργου Παναγιώτης Λάρκου, «αγάπησα το «μαύρο» το οποίο κυριαρχεί μέσα σε όλη την ατμόσφαιρα και τη δράση, αγάπησα το γέλιο και το κλάμα και τα συναισθήματα που σου δημιουργεί με καταιγιστικό ρυθμό.

Το έργο σου λέει με έναν τρόπο «ζήσε το σήμερα, γιατί το αύριο δε θα έρθει ποτέ».

Ο συγγραφέας όταν ασχολείται με αυτά τα πρόσωπα, τον ζητιάνο, την πόρνη, τα οποία  είναι σκουπίδια, είναι τελειωμένα, θεωρεί  μέσα στην παρακμή και με ορατό ίσως το τέλος τους, ότι όλα παίζονται και δεν είναι τελειωμένο τίποτα. Το πιο ενδιαφέρον κομμάτι των χαρακτήρων είναι το ότι δεν πατάνε στη γη. Και το ότι η λέξη λύσσα είναι ίσως αυτή που τους χαρακτηρίζει σε ότι αφορά στις επιθυμίες και την πραγματοποίησή τους. Ζουν μέσα σε μια κατάσταση κατάπτωσης, αλλά το μεγαλείο τους είναι το ότι μπορούν ακόμα και ονειρεύονται.»

1.

H Πόρνη του Οχάιο στην Αθήνα Facebook Twitter

2.

H Πόρνη του Οχάιο στην Αθήνα Facebook Twitter

3.

H Πόρνη του Οχάιο στην Αθήνα Facebook Twitter

4.

H Πόρνη του Οχάιο στην Αθήνα Facebook Twitter

5.

H Πόρνη του Οχάιο στην Αθήνα Facebook Twitter

6.

H Πόρνη του Οχάιο στην Αθήνα Facebook Twitter

7.

H Πόρνη του Οχάιο στην Αθήνα Facebook Twitter

8.

H Πόρνη του Οχάιο στην Αθήνα Facebook Twitter

9.

H Πόρνη του Οχάιο στην Αθήνα Facebook Twitter

10.

H Πόρνη του Οχάιο στην Αθήνα Facebook Twitter

11.

H Πόρνη του Οχάιο στην Αθήνα Facebook Twitter

12.

H Πόρνη του Οχάιο στην Αθήνα Facebook Twitter

13.

H Πόρνη του Οχάιο στην Αθήνα Facebook Twitter

14.

H Πόρνη του Οχάιο στην Αθήνα Facebook Twitter

15.

H Πόρνη του Οχάιο στην Αθήνα Facebook Twitter

16.

H Πόρνη του Οχάιο στην Αθήνα Facebook Twitter

17.

H Πόρνη του Οχάιο στην Αθήνα Facebook Twitter

18.

H Πόρνη του Οχάιο στην Αθήνα Facebook Twitter

19.

H Πόρνη του Οχάιο στην Αθήνα Facebook Twitter

20.

H Πόρνη του Οχάιο στην Αθήνα Facebook Twitter

21.

H Πόρνη του Οχάιο στην Αθήνα Facebook Twitter

22.

H Πόρνη του Οχάιο στην Αθήνα Facebook Twitter

23.

H Πόρνη του Οχάιο στην Αθήνα Facebook Twitter

24.

H Πόρνη του Οχάιο στην Αθήνα Facebook Twitter

25.

H Πόρνη του Οχάιο στην Αθήνα Facebook Twitter

26.

H Πόρνη του Οχάιο στην Αθήνα Facebook Twitter

27.

H Πόρνη του Οχάιο στην Αθήνα Facebook Twitter

28.

H Πόρνη του Οχάιο στην Αθήνα Facebook Twitter

29.

H Πόρνη του Οχάιο στην Αθήνα Facebook Twitter

30.

H Πόρνη του Οχάιο στην Αθήνα Facebook Twitter

Θέατρο
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Απόστολος Βέττας: «Στο θέατρο οι πιστοί δηλώνουν την πίστη τους με το χειροκρότημα»

Βιβλίο / Απόστολος Βέττας: «Στο θέατρο οι πιστοί δηλώνουν την πίστη τους με το χειροκρότημα»

Ο σπουδαίος σκηνογράφος συγκέντρωσε την πολύτιμη σαραντάχρονη εμπειρία του σε ένα δίτομο λεξικό για τη σκηνογραφία, αναδεικνύοντάς την ως αυτόνομη τέχνη και καταγράφοντας την εξέλιξή της στο ελληνικό θέατρο.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Γιάννης Τσουμαράκης: «Στον Οιδίποδα βρίσκουμε τον Έπσταϊν και τους βιασμούς παιδιών»

Θέατρο / Γιάννης Τσουμαράκης: «Στον Οιδίποδα βρίσκουμε τον Έπσταϊν και τους βιασμούς παιδιών»

Με το βραβείο Χορν στις αποσκευές του αλλά και την ερμηνεία του στο ρόλο του Πολυνείκη στον Οιδίποδα του Ρόμπερτ Άικ, ο νεαρός ηθοποιός βρίσκεται ήδη «στον καλό δρόμο». Βραβεία, σημαντικοί ρόλοι, το θέατρο σήμερα. Πώς τα βλέπει όλα αυτά;
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Χρήστος Λούλης: «Ανήκω στη γενιά που δούλεψε σε ένα κακοποιητικό θέατρο»

Θέατρο / Χρήστος Λούλης: «Ανήκω στη γενιά που δούλεψε σε ένα κακοποιητικό θέατρο»

25 χρόνια πριν, συμμετείχε στην παράσταση «Καθαροί πια» που σκηνοθέτησε ο Λευτέρης Βογιατζής. Σήμερα επιστρέφει στο σκληρό έργο της Σάρα Κέιν, έχοντας διαγράψει μια πορεία γεμάτη πρωταγωνιστικούς ρόλους. Τι τον κρατά ακόμα στο θέατρο; Πώς άλλαξε η δουλειά του; Τι θυμάται από τους παλιούς δασκάλους; Πώς ερωτεύτηκε ξανά το θέατρο; Ο σπουδαίος ηθοποιός μιλά για όλα στη LiFO.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Στη Θεσσαλονίκη θα περάσεις τέλεια, όποιο κι αν είναι το vibe σου

Εικαστικά / Στη Θεσσαλονίκη θα περάσεις τέλεια, όποιο κι αν είναι το vibe σου

Από την έκθεση με τις φωτογραφίες της Φρίντα Κάλο μέχρι τις άπειρες συναυλίες: Αυτά τα 22 events αξίζουν την προσοχή σας στην αγαπημένη πόλη της Θεσσαλονίκης.
ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ, ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ & ΧΡΗΣΤΟ ΠΑΡΙΔΗ
Βαγγέλης Μουλαράς: «Θέλω ο κόσμος να ξεχνιέται κι εγώ να είμαι πιο αληθινός από ποτέ»

Θέατρο / Βαγγέλης Μουλαράς: «Θέλω ο κόσμος να ξεχνιέται»

Ο stand-up κωμικός μιλά για τη μετάβαση από το «Δέκα με τόνο» στη νέα του παράσταση, για την ελευθερία της σκηνής, για τις κόντρες της κοινότητας των κωμικών, για την «τυραννία του hook» στα social και για τον μύθο του cancel στην Ελλάδα.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
Η Άννα Μαρία Παπαχαραλάμπους πιο ελεύθερη από ποτέ

Θέατρο / Η Άννα Μαρία Παπαχαραλάμπους πιο ελεύθερη από ποτέ

Κατήγγειλε δημόσια τη σεξουαλική παρενόχληση που υπέστη στο θέατρο, φέρνοντας στη Δικαιοσύνη την πιο πολύκροτη υπόθεση του ελληνικού MeToo. Σήμερα σκηνοθετεί και παίζει στο θέατρο, ενώ ο τηλεοπτικός της ρόλος διαφέρει πολύ απ' ό,τι έχει κάνει ως τώρα.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Cleansed: Πώς μπορεί αυτό το έργο ακραίας βίας να μιλά για την αγάπη; 

Θέατρο / Ένα έργο ακραίας βίας. H Σάρα Κέιν έλεγε πως είναι μια ιστορία αγάπης

Το κοινό λιποθυμά ή φεύγει από τις αίθουσες. Οι κριτικοί διχάζονται για την αξία του. Στην Ελλάδα, φέτος, μετά το ανέβασμα του «Cleansed» το 2001 από τον Λευτέρη Βογιατζή, θα έχουμε την ευκαιρία να το δούμε ξανά σε σκηνοθεσία Δημήτρη Καραντζά. Ποια είναι ιστορία του; Τι κρύβεται πίσω από την τόση βία;
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Λένα Παπαληγούρα

Θέατρο / Λένα Παπαληγούρα: «Όταν έχεις δυο παιδιά μαθαίνεις να κάνεις οικονομία δυνάμεων»

Η συνεργασία της με τον Τόμας Οστερμάιερ στον «Εχθρό του λαού», η ζωή με τα δυο της παιδιά, η δύναμη που χρειάζονται οι γυναικες σε έναν κόσμο που συχνά τις αδικεί. Μία από τις πιο αξιόλογες ηθοποιούς της γενιάς της μιλά για όλα στη LifO.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Η Ευαγγελία Ράντου χόρεψε με τους καλύτερους. Τώρα θέλει να δει το νησί της να χορεύει

Χορός / Η Ευαγγελία Ράντου χόρεψε με τους καλύτερους. Τώρα θα κάνει το νησί της να χορεύει

Η διακεκριμένη χορεύτρια επέστρεψε στην Κέρκυρα, ίδρυσε το Garage21 και διοργανώνει το ION_on move, ένα φεστιβάλ που φιλοδοξεί να μεταδώσει στην κοινότητα την αγάπη για τον σύγχρονο χορό.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ιώκο Ιωάννης Κοτίδης: «Μοιράσου το τραύμα, αλλιώς δεν θα φύγει»

Θέατρο / Ιώκο Ιωάννης Κοτίδης: «Πώς να κάνεις το τραύμα, ουλή»

Με αφορμή τον ρόλο του ως ενός θύματος βιασμού που ζητά δικαίωση σε ένα «ναρκοθετημένο» δικαστήριο, o ηθοποιός μιλάει για τον τρόπο που προσέγγισε τη σεξουαλική βία σε μια παράσταση δύσκολη, αλλά και «μοιρασιάς».
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ντέπυ Γοργογιάννη: «Ο intimacy coordinator θα ενταχθεί και στη δική μας κουλτούρα»

Θέατρο / Πώς γυρίζουμε σήμερα μια σκηνή βιασμού;

Το θέατρο και ο κινηματογράφος διεθνώς επανεξετάζουν τον τρόπο με τον οποίο στήνονται οι ερωτικές και βίαιες σκηνές: μέχρι ποιο σημείο μπορεί να εκτεθεί ένα σώμα; Η Ντέπυ Γοργογιάννη εξηγεί τον ρόλο του intimacy coordinator και τον τρόπο που τίθενται τα όρια.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ