Οδηγίες προς νέες κινηματογραφίστριες (και όχι μόνο)

Οδηγίες προς νέες κινηματογραφίστριες (και όχι μόνο) Facebook Twitter
0

Αγαπάμε την Τζέιν Κάμπιον. Η σειρά Top of the Lake που έκανε για την τηλεόραση κράτησε αυτό το σαββατοκύριακο τους φίλους μας κλεισμένους στο σπίτι.
Και είπαμε να μοιραστούμε μαζί σας μερικά από αυτά που είπε σε μια πρόσφατη συνέντευξή της. Είναι πολύ ενδιαφέροντα.

Οδηγίες προς νέες κινηματογραφίστριες (και όχι μόνο) Facebook Twitter


«Η συμβουλή μου στις καινούργιες κινηματογραφίστριες: Μη παίζετε το χαρτί σας σαν γυναίκες. Μη λυπάστε τον εαυτό σας. Απλώς κάντε τη δουλειά σας και αφήστε τους άλλους να ασχολούνται με τις πολιτικές.»

«Το 50% των ταινιών πρέπει να γίνεται από γυναίκες. Αυτό θα μπορούσε να συμβεί με δημόσιο χρήμα. Αυτομάτως ο πολιτισμός θα αλλάξει. Είναι κάτι εφικτό. Μπορεί να γίνει.»

«Αισθάνομαι ότι η τηλεόραση έχει το έξυπνο κοινό. Στην τηλεόραση ένας δημιουργός μπορεί να είναι πιο τολμηρός από ότι στον κινηματογράφο, γιατί οι θεατές γνωρίζουν ότι ο κόσμος είναι ένα παράξενο μέρος και δ τους πειράζει να το δουν και αυτό. Στην τηλεόραση μπορείς να είσαι όσο φιλόδοξος θέλεις.»

«Οταν ήμουν δεκατεσσάρων ετών μισούσα τη ζωή μου. Ηταν όλα τόσο έντονα. Τόσο πολύ συναίσθημα και καθόλου εμπειρία να το διαχειριστείς. Η καλύτερη θεραπεία είναι το να μεγαλώνεις.»

«Δεν είμαι ενήλικας. Αν νοιώθω καλά μέσα μου είμαι αγέραστη.»

«Ποτέ, κανένας δε μιλάει ειλικρινά. Η αλήθεια είναι μια έννοια πολύ σχετική.»

«Οταν είσαι αποτυχημένος σε αγαπούν περισσότερο. Η επιτυχία είναι σαφώς καλύτερη από την αποτυχία, αλλά όχι τόσο διδακτική όσο πρέπει.»

«Στη δουλειά, δεν έχεις καταφέρει τίποτα, αν το καστ σου δεν είναι ευτυχισμένο. Ξέρω πόσο κοστίζει αυτή η αποξένωση. Πρέπει να είσαι ταπεινός για να μπορέσουν οι ηθοποιοί σου να γίνουν  μεγάλοι.»

Οδηγίες προς νέες κινηματογραφίστριες (και όχι μόνο) Facebook Twitter


«Προσωπικότητα αποκτάς στην πορεία. Είναι μια αντίδραση στον κόσμο, ένας τρόπος διαχείρισης. Οταν είσαι νέος, πιστεύεις ότι πρέπει να αναπτύξεις την προσωπικότητά σου και όσο μεγαλώνεις, ανυπομονείς να απαλλαγείς από αυτήν.»

«Δεν ξέρω τι είμαι, με τι μοιάζω. Είναι το μόνο πράγμα που δε θα μπορέσω να μάθω ποτέ...»

Οθόνες
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Βιμ Βέντερς: «Είμαι αισιόδοξος για το σινεμά, ο κόσμος σιχάθηκε το streaming»

Οθόνες / Βιμ Βέντερς στη LifO: «O κόσμος σιχάθηκε το streaming»

Με αφορμή το αφιέρωμα στο έργο του που είδαμε στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση, ο Γερμανός σκηνοθέτης μάς μίλησε για την εκλεκτική συγγένεια που νιώθει με την Ιαπωνία και για τον τρόπο που του αρέσει να κάνει ταινίες, ενώ εξέφρασε την αισιοδοξία του για την επιστροφή του κοινού στις κινηματογραφικές αίθουσες.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
ΕΠΕΞ Γιάννης Φάγκρας: «Το μικρόβιο της απληστίας μπορεί να μας κάνει όλους κανίβαλους»

Οθόνες / Γιάννης Φάγκρας: «Η απληστία μπορεί να μας κάνει όλους κανίβαλους»

Την ανθρώπινη απληστία με φόντο το προσφυγικό διαπραγματεύεται η ταινία «Μικρός Ανθρωποφάγος», μια «πανκ περιπέτεια», σύμφωνα με τον σκηνοθέτη της, που συμμετέχει στο φετινό 66ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Θεσσαλονίκης.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ο Ντάνιελ Ντέι Λιούις ήθελε να γίνει στρατιώτης αλλά τελικά έμαθε να κατασκευάζει βιολιά

Pulp Fiction / Ντάνιελ Ντέι Λιούις, μας έλειψες

Ο διάσημος ηθοποιός ήρθε στην Αθήνα και μας μίλησε αποκλειστικά για την επεισοδιακή πρώτη του επίσκεψη στην Ελλάδα, όταν ακόμη ήταν μακρυμάλλης έφηβος στα χρόνια της χούντας, και για την επάνοδό του στα πλατό μαζί με τον γιο του, Ρόναν, μαζί με τον οποίο έγραψε για πρώτη φορά σενάριο για την ταινία «Ανεμώνη».
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ντέπυ Γοργογιάννη: «Ο intimacy coordinator θα ενταχθεί και στη δική μας κουλτούρα»

Θέατρο / Πώς γυρίζουμε σήμερα μια σκηνή βιασμού;

Το θέατρο και ο κινηματογράφος διεθνώς επανεξετάζουν τον τρόπο με τον οποίο στήνονται οι ερωτικές και βίαιες σκηνές: μέχρι ποιο σημείο μπορεί να εκτεθεί ένα σώμα; Η Ντέπυ Γοργογιάννη εξηγεί τον ρόλο του intimacy coordinator και τον τρόπο που τίθενται τα όρια.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Πριν από το break, ο Γιώργος Λάνθιμος τα λέει όλα

Οθόνες / Γιώργος Λάνθιμος: «Το θέμα είναι πώς ξαναβρίσκεις τη χαρά»

Παραδέχεται πως η δημιουργία ενός έργου τέχνης δεν είναι μια ανώδυνη διαδικασία. Και πως χρειάζεται ένα διάλειμμα. Πήρε στάση απέναντι σε όσα συμβαίνουν στη Γάζα γιατί «Αν είσαι άνθρωπος με οποιαδήποτε ενσυναίσθηση, δεν μπορείς να μη μιλήσεις». Λίγο πρίν την κυκλοφορία της ταινίας Βουγονία που σκηνοθετεί, ο Γιώργος Λάνθιμος μίλησε στη LifO.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Θανάσης Βαλτινός: Η νουβέλα «Η Κάθοδος των Εννιά» του διακεκριμένου συγγραφέα

Οθόνες / «Η Κάθοδος των Εννιά»: Η διάσημη νουβέλα του Θανάση Βαλτινού

Πεθαίνει σαν σήμερα ο διακεκριμένος Έλληνας συγγραφέας. Αυτή είναι η ιστορία ενός από τα εμβληματικότερα βιβλία του και η βραβευμένη μεταφορά της στον κινηματογράφο, το 1984, από τον Χρίστο Σιοπαχά.
ΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ
Η Ιζαμπέλ Ιπέρ έπαιξε σε 120 ταινίες. Σε αυτές τις 10 ξεπέρασε τον εαυτό της

Οθόνες / Η Ιζαμπέλ Ιπέρ έπαιξε σε 120 ταινίες. Σε αυτές τις 10 ξεπέρασε τον εαυτό της

Με αφορμή το αφιέρωμα που ετοίμασε το Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης για μία από τις σπουδαιότερες ηθοποιούς της εποχής μας, επιλέγουμε 10 ταινίες της, στις οποίες έχει αποτυπωθεί η τεράστια υποκριτική της δυναμική και η ικανότητά της να μεταμορφώνεται εσωτερικά με κάθε ρόλο.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ