Le Monde: «Βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση»

Le Monde: «Βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση» Facebook Twitter
0

«Ως ένα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση», καταγράφει στο editorial της η Le Monde την χθεσινή απόφαση του Γιούρογκρουπ για τη βιωσιμότητα του ελληνικού χρέους. Χαρακτηρίζει ό,τι συνέβη χθες το βράδυ «καλύτερο για τους Έλληνες. Καλύτερο για τη ζώνη του ευρώ.»

Η εφημερίδα χαρακτηρίζει επίσης απαραίτητη την προσπάθεια που έγινε για τη μείωση του ελληνικού χρέους, υπογραμμίζοντας ότι “χωρίς αυτή θα είχαμε μια μνημειώδη αποτυχία που θα μπορούσε να υπονομεύσει το σύνολο της ζώνης του ευρώ.”

Κάνει λόγο επίσης για δίκαια επιμονή του ΔΝΤ στη μείωση του χρέους, ώστε να υπάρχει ένας εφικτός ορίζοντας. “Και οι υπουργοί Οικονομικών θέτοντας ως όριο το 124% το 2020 είναι κοντά στο στόχο. Αυτό τους επέτρεψε να εκταμιεύσουν τη δόση των 43,7 δις για να αποφύγει η Αθήνα την πτώχευση.”

Σημειώνει δε στο τέλος ότι πρέπει να ληφθούν και άλλα μέτρα, αν το απαιτεί η κατάσταση, ώστε το χρέος να πέσει στο 124% το 2020.

Για τη Le Monde, ο στόχος είναι που μετράει και καθορίζει την εμπιστοσύνη των αγορών.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Οικονομία / Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Η Ευρωπαϊκή Ένωση σχεδιάζει αύξηση των δασμών εισαγωγής χάλυβα στο 50% και μείωση των ποσοστώσεων σχεδόν στο μισό για να προστατεύσει τη βιομηχανία της από φθηνές εισαγωγές, ακολουθώντας τα βήματα των ΗΠΑ
LIFO NEWSROOM
Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Οικονομία / Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όλους τους πολίτες με ιδιαίτερη μέριμνα για συνταξιούχους, μονογονεϊκές οικογένειες, οικογένειες με τρία και περισσότερα παιδιά και άτομα με αναπηρία
LIFO NEWSROOM
Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οικονομία / Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οι δύο κύριοι παράγοντες που επηρεάζουν την αγορά τροφίμων των καταναλωτών στη χώρα, την ώρα που αντίστοιχα στην Ευρώπη το κόστος και η γεύση, έχουν τον πρωταγωνιστικό ρόλο
LIFO NEWSROOM