ΑΑΔΕ: Πώς ο αλγόριθμος έπιασε εικονικά τιμολόγια 50 εκατ. ευρώ

ΑΑΔΕ: Πώς ο αλγόριθμος έπιασε εικονικά τιμολόγια 50 εκατ. ευρώ Facebook Twitter
Φωτ: Pixabay
0

Εκτεταμένη φοροδιαφυγή εντόπισε ο αλγόριθμος της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων, μέσω κυκλωμάτων έκδοσης και λήψης εικονικών τιμολογίων.

Πρόκειται για φοροδιαφυγή από 4 επιχειρήσεις, που προσεγγίζει τα 50 εκατομμύρια ευρώ.

Αναλυτικότερα, οι ελεγκτές της ΑΑΔΕ. βρήκαν εικονικά τιμολόγια σε:

  • Επιχειρήσεις εμπορίας κινητών τηλεφώνων και ηλεκτρονικών συστημάτων, αξίας - μαζί με τον ΦΠΑ - 16,2 εκατ. ευρώ, για το 2019 και 2020. Πρόστιμο, 1,3 εκατ. ευρώ.
  • Επιχείρηση εμπορίου μηχανημάτων, στην Αθήνα, αξίας 11,8 εκατ. ευρώ για το 2022 και το 2023.
  • Επιχείρηση διαχείρισης ηλεκτρονικών συστημάτων, στην Αθήνα, για τα ίδια φορολογικά έτη, αξίας 8,9 εκατ. ευρώ.
  • Επιχείρηση εμπορίου ζωοτροφών, στο Αγρίνιο, για το 2022 και το 2023, αξίας 8,8 εκατ. ευρώ.

Και στις τρεις τελευταίες περιπτώσεις, ο έλεγχος συνεχίζεται και επίκειται ο καταλογισμός του αναλογούντος φόρου και των προστίμων.

Οικονομία
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Οικονομία / Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Η Ευρωπαϊκή Ένωση σχεδιάζει αύξηση των δασμών εισαγωγής χάλυβα στο 50% και μείωση των ποσοστώσεων σχεδόν στο μισό για να προστατεύσει τη βιομηχανία της από φθηνές εισαγωγές, ακολουθώντας τα βήματα των ΗΠΑ
LIFO NEWSROOM
Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Οικονομία / Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όλους τους πολίτες με ιδιαίτερη μέριμνα για συνταξιούχους, μονογονεϊκές οικογένειες, οικογένειες με τρία και περισσότερα παιδιά και άτομα με αναπηρία
LIFO NEWSROOM
Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οικονομία / Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οι δύο κύριοι παράγοντες που επηρεάζουν την αγορά τροφίμων των καταναλωτών στη χώρα, την ώρα που αντίστοιχα στην Ευρώπη το κόστος και η γεύση, έχουν τον πρωταγωνιστικό ρόλο
LIFO NEWSROOM