«Καλάθι του μαθητή»: Σε ισχύ από τις 28 Αυγούστου – Τι περιλαμβάνει

«Καλάθι του μαθητή»: Σε ισχύ από τις 28 Αυγούστου – Τι περιλαμβάνει Facebook Twitter
Φωτ. Αρχείου: Eurokinissi
0

Από τις 28 Αυγούστου τίθεται σε ισχύ το «Καλάθι του Μαθητή», ένα μέτρο που αποσκοπεί στη διατήρηση των τιμών των σχολικών ειδών σε χαμηλά επίπεδα.

Ο Υπουργός Ανάπτυξης, Τάκης Θεοδωρικάκος, κάλεσε τις επιχειρήσεις του κλάδου να αποφύγουν τις αυξήσεις τιμών και να μειώσουν το περιθώριο κέρδους τους, προκειμένου τα σχολικά είδη να διατεθούν φθηνότερα από πέρυσι.

Στο «Καλάθι του Μαθητή» περιλαμβάνονται:

  • Σχολικές τσάντες
  • Κασετίνες
  • Τετράδια και μπλοκ (και ετικέτες τετραδίων και καλύμματα)
  • Μολύβια (ξύλινα ή μηχανικά)
  • Χρωματιστοί μαρκαδόροι και ξυλομπογιές
  • Στυλό
  • Γόμες
  • Ξύστρες
  • Διαβήτες
  • Χάρακες (σετ γεωμετρικών οργάνων)
  • Φωτοτυπικό χαρτί

Οι επιχειρήσεις που συμμετέχουν στην πρωτοβουλία υποχρεούνται να συμπεριλάβουν στον κατάλογο που αποστέλλουν στο Υπουργείο Ανάπτυξης τουλάχιστον ένα προϊόν από κάθε κατηγορία, εφόσον διαθέτουν τα αντίστοιχα είδη. Οι κατάλογοι καταναλωτικών προϊόντων αποστέλλονται εβδομαδιαία, κάθε Τετάρτη έως τις 9:00 π.μ.

Η ενημέρωση των καταναλωτών για τα προϊόντα που συμμετέχουν στην πρωτοβουλία είναι υποχρεωτική και γίνεται με τους εξής τρόπους: α) Μέσω ειδικού σήματος που τοποθετείται στα προϊόντα ή στον χώρο πώλησης, φυσικό ή ηλεκτρονικό, β) με ανάρτηση ευκρινών λιστών στην είσοδο των καταστημάτων που περιλαμβάνουν τα προϊόντα του «Καλαθιού του Μαθητή» και τις τιμές τους, και γ) μέσω ενός ξεχωριστού σημείου πώλησης εντός του καταστήματος, όπου συγκεντρώνονται τα προϊόντα αυτά.

Οι επιχειρήσεις μπορούν να αποκτήσουν πρόσβαση στο ειδικό σήμα υποβάλλοντας αίτημα στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected]. Επίσης, οφείλουν να διασφαλίζουν ότι τα προϊόντα που δηλώνονται στον κατάλογο καταναλωτικών προϊόντων είναι διαθέσιμα στα καταστήματά τους σε επάρκεια και προσφέρονται απρόσκοπτα στο κοινό.

Σε περίπτωση που τα αποθέματα ενός προϊόντος εξαντληθούν, οι επιχειρήσεις οφείλουν να το αντικαταστήσουν προσωρινά με αντίστοιχο προϊόν στην ίδια ή χαμηλότερη τιμή και ποσότητα. Εάν δεν υπάρχει τέτοιο προϊόν, οι υπόχρεοι πρέπει να προμηθεύσουν το κατάστημα με επαρκή ποσότητα του προϊόντος εντός δύο ημερών ή να ενημερώσουν το Υπουργείο Ανάπτυξης και την ψηφιακή πλατφόρμα e-katanalotis για την οριστική αντικατάσταση του προϊόντος.

Η οριστική αντικατάσταση ενός προϊόντος επιτρέπεται μόνο μία φορά έως την επόμενη τακτική υποβολή του καταλόγου προϊόντων.

Οικονομία
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Fan bourgeois για νέο κοινό στη νέα Chanel του Matthieu Blazy 

Εβδομάδα Μόδας / Chanel: Ήσυχα αλλά τολμηρά, ο Matthieu Blazy αφυπνίζει το επαναστατικό πνεύμα της Coco

Καταργώντας (ή κάνοντας αγνώριστα) τα κλισέ που είχαν κουράσει ακόμα και το πιο πιστό κοινό της Chanel, o νέος καλλιτεχνικός διευθυντής του ιστορικού οίκου μοιάζει να πέρασε το πρώτο τεστ.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Οικονομία / Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Η Ευρωπαϊκή Ένωση σχεδιάζει αύξηση των δασμών εισαγωγής χάλυβα στο 50% και μείωση των ποσοστώσεων σχεδόν στο μισό για να προστατεύσει τη βιομηχανία της από φθηνές εισαγωγές, ακολουθώντας τα βήματα των ΗΠΑ
LIFO NEWSROOM
Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Οικονομία / Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όλους τους πολίτες με ιδιαίτερη μέριμνα για συνταξιούχους, μονογονεϊκές οικογένειες, οικογένειες με τρία και περισσότερα παιδιά και άτομα με αναπηρία
LIFO NEWSROOM
Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οικονομία / Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οι δύο κύριοι παράγοντες που επηρεάζουν την αγορά τροφίμων των καταναλωτών στη χώρα, την ώρα που αντίστοιχα στην Ευρώπη το κόστος και η γεύση, έχουν τον πρωταγωνιστικό ρόλο
LIFO NEWSROOM