Επανεκδόσεις για Φίλημα

ΕΠΑΝΕΚΔΟΣΕΙΣ ΓΙΑ ΦΙΛΗΜΑ Facebook Twitter
Σκηνή από το Κουρδιστό Πορτοκάλι του Στάνλεϊ Κιούμπρικ.
0

Με Euro στην μπάλα, προολυμπιακό στο μπάσκετ και Ολυμπιακούς Αγώνες τον Αύγουστο, τα θερινά σινεμά αντιμετωπίζουν σφοδρό τηλεοπτικό ανταγωνισμό. Εκτός αυτών, έχουν να ζυγιάσουν την απρόβλεπτη επίδοση των καινούργιων ταινιών που κάνουν πρεμιέρα, ελλείψει μιας Μπάρμπι ή ενός Οπενχάιμερ. Κι ενώ έχουμε δει μόδες να θεριεύουν και να κοπάζουν, από τις γαλλικές κομεντί που σύρθηκαν στο άρμα του Θεέ μου, τι σου κάναμε μέχρι μια πρόσκαιρη άνθηση της ελληνικής εναλλακτικής ταινίας στους ζεστούς μήνες, τα classics αποτελούν σταθερά. Και φέτος κάνουν ρελάνς με μερικές απρόσμενες προτάσεις και εγγυημένες λύσεις.

Πολύς τρόμος πλανάται στις θερινές αίθουσες, μια διαφορετική αντίληψη του τι θα περίμενε κάποιος από μια δροσερή έξοδο για να ξεσκάσει. Και ενώ αναμένουμε φρεσκότατες πρεμιέρες, από το Maxxxxine του Τάι Γουέστ, μετά το X και το Pearl, με καστ πολύ εμπλουτισμένο, το Longlegs του γιου του Άντονι «Ψυχώ» Πέρκινς, με τον Νίκολας Κέιτζ να κραδαίνει φονικά εργαλεία serial killer ήδη από το teaser, και το Vincent must die που πάει τη θριλερική βία μια σατιρική βόλτα, μέχρι το Ένα ήσυχο μέρος: Ημέρα Πρώτη, που το είδαμε και τιμά τα πρωθύστερα sequels του, με τη Λιουπίτα Νιόνγκο να λάμπει στον πρωταγωνιστικό ρόλο, αλλά και το Alien Romulus του Φέντε Άλβαρεζ, μια σειρά από κλασικά αριστουργήματα βάζουν τον πήχη και τη σύγκριση πολύ ψηλά.

Μια και μιλήσαμε για τον φακό ως ενδοκινηματογραφική αναφορά στην αφήγηση, ο Ηδονοβλεψίας του Μάικλ Πάουελ πάει την αλληγορία ακόμα παραπέρα, στο πλατό της ψυχολογικής συνενοχής και άβολης ταύτισης με τον ίδιο τον θεατή.

Το Innocents είναι μια ταινία που γνωρίζουν πολύ λιγότεροι απ’ όσους της αξίζει – ακόμα και οι φανατικοί του Οι Άλλοι, που είναι πολλοί, μπορεί να έχουν διαβάσει πως βασίζεται στο Στρίψιμο της Βίδας του Χένρι Τζέιμς, αν και μάλλον αγνοούν πως η πρώτη μεταφορά ανήκει στον Τζακ Κλέιτον, και παραμένει αξεπέραστη. Η αγαστή συμβίωση μιας ευαισθησίας γοτθικού θρίλερ του αμερικανικού Νότου που πέρασε υπόγεια ο Τρούμαν Καπότε στο καλύτερο σενάριο της καριέρας του, μαζί με την ευδιάκριτα βρετανική κλειστοφοβία που δημιούργησε ο Κλέιτον με τον οπερατέρ του, Φρέντι Φράνσις, αναδεικνύει την ερωτική καταπίεση της γκουβερνάντας, έξοχα παιγμένης από την Ντέμπορα Καρ, και την αμφισημία του στόρι από την αρχή μέχρι το αφηγηματικά αινιγματικό, συναισθηματικά αποπνικτικό φινάλε. Τι ταινία: φροϊδική, αρχετυπική, αρχοντική και υπονομευτική, σηκώνει πολλή κουβέντα και στέκει ακέραια 63 χρόνια μετά την πρεμιέρα της.

ΕΠΑΝΕΚΔΟΣΕΙΣ ΓΙΑ ΦΙΛΗΜΑ Facebook Twitter
Το Καρναβάλι των Ψυχών γυρίστηκε έναν χρόνο μετά τους Αθώους, χάθηκε στο πρώιμο ανεξάρτητο κύκλωμα και ευτυχώς συντηρήθηκε πανηγυρικά από το ένδοξο cult.

Το Καρναβάλι των Ψυχών γυρίστηκε έναν χρόνο μετά τους Αθώους, χάθηκε στο πρώιμο ανεξάρτητο κύκλωμα και ευτυχώς συντηρήθηκε πανηγυρικά από το ένδοξο cult. Αισθητικό τέκνο του Μπέργκμαν και του Κοκτό, το μοναδικό μεγάλου μήκους φιλμ του Χερκ Χάρβεϊ σε καθηλώνει σε έναν διαθλασμένο, παραισθητικό εφιάλτη, και δεν σταματά ούτε αφού τελειώσει – προκαλεί ένα ψυχικό ρήγμα φτιαγμένο με μηδενικό προϋπολογισμό, περίσσεια έμπνευσης, αντάρτικη κινηματογράφηση και απρόσκοπτη δομή. Θα προβληθεί στις 20 Ιουλίου στην Ολονυκτία Τρόμου που διοργανώνει το 14ο Athens Open Air Film Festival στην Ακαδημία Πλάτωνος, όπως και η αξεπέραστη Νύχτα του Κυνηγού από το 1955, το πικραμένο παράσημο στην πορεία του Τσαρλς Λότον, ενός οσκαρικού και σεβάσμιου Βρετανού στο Χόλιγουντ, που τον απέρριψαν ως σκηνοθέτη για το θράσος του να στηλιτεύσει την υποκρισία στο όνομα του Θεού, με πονηρό δράστη έναν απατεώνα φονιά που ποζάρει ως ιεροκήρυκας και καταδιώκει δυο ανήλικα για να αρπάξει την κρυμμένη περιουσία του πατέρα τους, σφυρίζοντας ανατριχιαστικά μέσα στη νυχτιά. Αυτό το ενοχλητικό κομψοτέχνημα με τον Ρόμπερτ Μίτσαμ σε top φόρμα και τη Σέλεϊ Γουίντερς σε άλλη μια σπουδαία ερμηνεία το είχα δει στο παρισινό Action Christine στα ’80s και δεν μπορούσα να διανοηθώ ότι δεν είχε σαρώσει όλα τα πιθανά βραβεία, ότι δεν το γνωρίζει όλος ο πλανήτης και για ποιον λόγο ο Λότον δεν ξαναγύρισε ταινία.

ΕΠΑΝΕΚΔΟΣΕΙΣ ΓΙΑ ΦΙΛΗΜΑ Facebook Twitter
Ο Ρόμπερτ Μίτσαμ στην αξεπέραστη Νύχτα του Κυνηγού, 1955.

Ίσως διότι δεν διαθέτει αυτή την πανούργα μαγεία που αναδίδει ο Χίτσκοκ, έναν αντιπερισπασμό συμπάθειας προς τους χαρακτήρες: μα τι τραβάει ο Κάρι Γκραντ, πώς βασανίζεται έτσι ο Τζίμι Στιούαρτ, τι φταίει η Κιμ Νόβακ και τι όμορφη που είναι πάντα η Γκρέις Κέλι. Εκτός από τη Θηλιά, που έγινε τόσο διάσημη για το faux μονοπλάνο (δεν γινόταν πάνω από 20 λεπτά λήψης λόγω μπομπίνας, γι’ αυτό και ο Χιτς το έκλεψε έντεχνα) όπου κανείς δεν θυμάται πως ο Βρετανός τόλμησε να βάλει τον γκέι Φάρλεϊ Γκρέιντζερ να παίξει έναν γκέι χαρακτήρα το 1948, παρατηρήστε ξανά τον Σιωπηλό Μάρτυρα για ένα καταπληκτικό εύρημα. Το 1954 που γυρίστηκε, η τηλεόραση είχε ήδη καταφθάσει ως οδοστρωτήρας και το σινεμά έπρεπε να αντιδράσει με κόλπα για να επιβιώσει, από σινεμασκόπ μέχρι 3D και πολλή καμπάνια. Ο φωτογράφος που υποδύεται ο Στιούαρτ στην ταινία είναι ακινητοποιημένος από ένα ατύχημα, ξαπλώνει ή σέρνεται ράθυμα με τον γύψο, ούτε καν η σέξι Γκρέις τον ξυπνάει με τις αιθέριες εμφανίσεις της, και η μοναδική του χαρά είναι να παίρνει μάτι με τον φακό του τους απέναντι, παρατηρώντας τα δωμάτια της πολυκατοικίας σαν να είναι κουτάκια ξεχωριστών ιστοριών. Δηλαδή, σαν να είναι κανάλια τηλεόρασης και με τον τηλεφακό, με άλλα λόγια το τηλεχειριστήριο, κάνει ζάπινγκ σε επεισόδια με αφηγηματική συνέπεια. Και για να εκδικηθεί το μέσον που μόνο καθηλωμένος χαζεύεις, το γυρίζει σε φόνο, μεθερμηνεύει δηλαδή την αποσπασματική θέαση σε θανάσιμη συνήθεια που απειλεί ακόμη και τη ζωή σου αν την αντικρίσεις κατάματα, όπως ο Στιούαρτ έπεσε κατά λάθος πάνω στο οργισμένο βλέμμα του Ρέιμοντ Μπερ! Ιδιοφυές. Αν ο Χίτσκοκ το έκανε υποσυνείδητα, είναι δείγμα του γιγαντιαίου ταλέντου του. Αν το προμελέτησε εκδικητικά, ακόμα καλύτερα!

ΕΠΑΝΕΚΔΟΣΕΙΣ ΓΙΑ ΦΙΛΗΜΑ Facebook Twitter
Τζέιμς Στιούαρτ και Γκρέις Κέλι σε σκηνή της ταινίας Σιωπηλός Μάρτυρας

Και μετά ήρθε ο Δεσμώτης του Ιλίγγου, που έπεσε, όπως η Νόβακ, από την κορυφή της λίστας με τις καλύτερες ταινίες όλων των εποχών, κάτι για το οποίο δεν έχω ακόμη πεισθεί, και ούτε πρόκειται. Το vertigo της διπλής ταυτότητας, της εμμονής και της ύστατης ενοχής έχει τόσο πολλές αναγνώσεις που προτίθεμαι να το ξαναδώ για να ανακαλύψω με σιγουριά ακόμα μία.

Μια και μιλήσαμε για τον φακό ως ενδοκινηματογραφική αναφορά στην αφήγηση, ο Ηδονοβλεψίας του Μάικλ Πάουελ πάει την αλληγορία ακόμα παραπέρα, στο πλατό της ψυχολογικής συνενοχής και άβολης ταύτισης με τον ίδιο τον θεατή. Προβάλλεται για πρώτη φορά μετά από δεκαετίες σε ελληνικές αίθουσες και ταιριάζει γάντι με το Κουρδιστό Πορτοκάλι του Στάνλεϊ Κιούμπρικ, το απόλυτο ντέρμπι μεταξύ κοινωνικής νόρμας και καταπιεσμένης βίας.

ΕΠΑΝΕΚΔΟΣΕΙΣ ΓΙΑ ΦΙΛΗΜΑ Facebook Twitter
Ο Ηδονοβλεψίας του Μάικλ Πάουελ πάει την αλληγορία ακόμα παραπέρα, στο πλατό της ψυχολογικής συνενοχής και άβολης ταύτισης με τον ίδιο τον θεατή.

Στο αφιέρωμα Greek Classics συναντάμε 6 κλασικές ελληνικές ταινίες που αντικατοπτρίζουν την ανοικοδόμηση αμέσως μετά τον πόλεμο, μια Ελλάδα γεμάτη αγκυλώσεις και ελπίδα που ξαναχτιζόταν στα ρημάδια και στις προκαταλήψεις, στους ανέκφραστους φόβους της και στο εγγενές μας rebound από το χείλος του γκρεμού. Το εύλογο δίλημμα ποια είναι η καλύτερη από τις κινηματογραφικές αποτυπώσεις που επελέγησαν είναι μεταξύ της Στέλλας του Κακογιάννη και του Δράκου του Νίκου Κούνδουρου. Η δική μου αγαπημένη είναι το Τελευταίο Ψέμα, αυτή η οξυδερκέστατη, συναρπαστική, αισθητικά αξεπέραστη παρατήρηση της αθηναϊκής ψευτομπουρζουαζίας να κρατηθεί στη μετέωρη υπόστασή της, με το παροξυσμικό φινάλε της Χλόης της μεγαλειώδους Έλλης Λαμπέτη στην Τήνο τον Δεκαπενταύγουστο.

ΕΠΑΝΕΚΔΟΣΕΙΣ ΓΙΑ ΦΙΛΗΜΑ Facebook Twitter
Το Τελευταίο Ψέμα είναι η οξυδερκέστατη, συναρπαστική, αισθητικά αξεπέραστη παρατήρηση της αθηναϊκής ψευτομπουρζουαζίας να κρατηθεί στη μετέωρη υπόστασή της

Προτού ξαναδείτε το Η παράσταση αρχίζει, το μιούζικαλ που «τελειώνει» όλα τα μιούζικαλ, όπως οι Ασυγχώρητοι υπογράφουν τα γουέστερν που προηγήθηκαν, καλό είναι να παρακολουθήσετε τη μίνι σειρά «Fosse/Verdon», το χρονικό της πυρετώδους, γεμάτης συναισθηματικές αδικίες και θεαματικές διακυμάνσεις σχέσης του μοναδικού Μπομπ Φόσι με τη μούσα και αθέατη, μόνιμη υποστηρίκτριά του, την πολυβραβευμένη με Tony ηθοποιό και χορογράφο Γκουέν Βέρντον. Η δυναμική τους εξηγεί πολλά για τις υπαρξιακές ψευδαισθήσεις και τις εμμονές του δημιουργού του Καμπαρέ και του θεατρικού Σικάγο και προδίδουν αρκετές από τις επιρροές που για τους σχετικά αμύητους θεωρούνται αποκλειστικά δικές του επινοήσεις.

ΕΠΑΝΕΚΔΟΣΕΙΣ ΓΙΑ ΦΙΛΗΜΑ Facebook Twitter
Όσο κι αν φαίνεται παράξενο ή ειρωνικό, η «Ίσια Ιστορία» αντιπροσωπεύει περισσότερο από ποτέ τον θερμό, Μεσοδυτικό πραγματικό χαρακτήρα του πάντα αβρού και γλυκομίλητου Λιντς.

Κι επειδή οι μεγάλοι σκηνοθέτες συνηθίζουν να διακόπτουν με ασυνήθιστες παρενθέσεις το γενικότερο πνεύμα του έργου τους, η ψυχαναλυτική αποκοτιά του Ντέιβιντ Λιντς δεν είναι το αποτυχημένο Dune που τον βασάνιζε χρόνια μετά το καθολικό παραστράτημα του, αλλά το Straight Story, η ιστορία του γηραιού Άλβιν Στρέιτ που διασχίζει την κεντρική Αμερική για να τα ξαναβρεί με τον ασθενή αδελφό του – σε μια φοβερή, υποψήφια για Όσκαρ ερμηνεία του Ρίτσαρντ Φάρνσγουερδ του Comes a Horseman. Όσο κι αν φαίνεται παράξενο ή ειρωνικό, η «Ίσια Ιστορία» αντιπροσωπεύει περισσότερο από ποτέ τον θερμό, Μεσοδυτικό πραγματικό χαρακτήρα του πάντα αβρού και γλυκομίλητου Λιντς, του ανθρώπου που διακρίνεται για το πείσμα και την υπομονή του, αλλά ακούει προσεκτικά και με σεβασμό όλους τους άλλους, σε αντίθεση με τον ονειρικό σουρεαλισμό της beaux arts σκέψης του, που αποτυπώνεται σε όλα τα υπόλοιπα δείγματα της φιλμογραφίας του.

Το άρθρο δημοσιεύθηκε στην έντυπη LiFO. 

Το νέο τεύχος της LiFO δωρεάν στην πόρτα σας με ένα κλικ.

Οθόνες
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γιάννης Οικονομίδης: «Κάνω ταινίες “λαϊκές” κι ας χαρακτηρίζονται σκληρές κι ακραίες»

Οθόνες / Γιάννης Οικονομίδης: «Με τη "Σπασμένη Φλέβα" πήρα ρεβάνς από κάποιους που με πολεμάνε λυσσαλέα»

Με πρόσφατη την επιτυχία της νέας του ταινίας ο σκηνοθέτης μάς μίλησε για όσα ήθελε να πει μέσα από αυτήν, για τη φιλμογραφία του γενικότερα αλλά και για τον τρόπο που βλέπει το σύγχρονο ελληνικό σινεμά.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Φωτιά και σταχτη; Στάχτη και μπούρμπερη; Avatar, θα σε δούμε

Οθόνες / Φωτιά και στάχτη; Στάχτη και μπούρμπερη; Avatar, θα σε δούμε

Είναι ένα από τα ελάχιστα blockbusters που μας έχουν απομείνει και αξίζει τον κόπο. Μαζί με το Avatar έχουμε άλλες τρεις ταινίες που αξίζουν την έξοδο στο σινεμά της πόλης!
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ | ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Είναι το «Singapore Sling» η πιο παρεξηγημένη ταινία του ελληνικού σινεμά;

Βιβλίο / Είναι το «Singapore Sling» η πιο παρεξηγημένη ταινία του ελληνικού σινεμά;

Μια συζήτηση με τη Μαρί Λουίζ Βαρθολομαίου Νικολαΐδου για την ταινία που αδικήθηκε στην εποχή της, αλλά σήμερα προκαλεί εκ νέου το ενδιαφέρον, και για την «επιστροφή» της μέσα από ένα βιβλίο.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Γιάννης Σολδάτος: «Ο μεγαλύτερος εχθρός μου είναι ο μικροαστισμός» ή «Το σινεμά ως μαζικό λαϊκό θέαμα έχει σχεδόν τελειώσει»

Βιβλίο / Γιάννης Σολδάτος: «Το σινεμά ως μαζικό λαϊκό θέαμα έχει σχεδόν τελειώσει»

Μια συζήτηση με τον σκηνοθέτη, εκδότη και συγγραφέα της συνοπτικής «Ιστορίας του Ελληνικού Κινηματογράφου» που πρόσφατα επανακυκλοφόρησε εμπλουτισμένη και σε ενιαία μορφή από τις εκδόσεις Αιγόκερως.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Aν είχα Πόδια θα σε Κλωτσούσα». Σιγά ρε φίλε, ένα σινεμά ήρθαμε!

Οθόνες / «Aν είχα Πόδια θα σε Κλωτσούσα». Σιγά ρε φίλε, ένα σινεμά ήρθαμε!

Κάνουμε χιούμορ, αλλά η ταινία της Μπρόνστιν παίρνει τα περισσότερα αστέρια της εβδομάδας (με ντεμπούτο A$AP Rocky). Άλλες πέντε ταινίες «βγαίνουν» στα σινεμά από σήμερα και υπάρχει κάτι για όλους.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ποια είναι η καλύτερη και ποια η χειρότερη σειρά του 2025;

Pulp Fiction / Ποια είναι η καλύτερη και ποια η χειρότερη σειρά του 2025;

Pluribus ή All is Fair; Έχουν και τα δύο φανατικούς θαυμαστές που τους χωρίζει μία άβυσσος. Τα βρίσκουν στη μέση ίσως με τον τελευταίο κύκλο του Stranger Things. Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος και Γιάννης Βασιλείου μιλούν για τις τρεις πολυσυζητημένες σειρές στο studio της LifO.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Ολυμπίας για Παιδιά και Νέους

Οθόνες / Όσα παιδιά βρέθηκαν στην Ολυμπία 29/11-6/12 είδαν πολύ καλό σινεμά

Το Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Ολυμπίας για Παιδιά και Νέους ταξίδεψε για μια εβδομάδα τους θεατές του σε κάθε γωνιά της Γης, από τους καταυλισμούς της Παλαιστίνης μέχρι τις Φιλιππίνες και τα νησιά Γκαλάπαγκος.
ΚΟΡΙΝΑ ΦΑΡΜΑΚΟΡΗ
Τζον Κασσαβέτης, εξέχων δημιουργός της αμερικανικής αβάν-γκαρντ

Οθόνες / Τζον Κασσαβέτης: «Το καλύτερο location στον κόσμο είναι το ανθρώπινο πρόσωπο»

Γεννήθηκε σαν σήμερα ο Ελληνοαμερικανός σκηνοθέτης και ηθοποιός που έγραψε ιστορία στον κινηματογράφο με σπουδαίες ταινίες όπως οι «Μια γυναίκα εξομολογείται», «Νύχτα Πρεμιέρας», «Γκλόρια» και πολλές ακόμα.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Η συγκλονιστική «Φωνή της Χιντ Ρατζάμπ» ακούγεται από σήμερα και στην Αθήνα

Οθόνες / Η συγκλονιστική «Φωνή της Χιντ Ρατζάμπ» ακούγεται από σήμερα και στην Ελλάδα

Ένα 6χρονο κορίτσι «φωνάζει» το πιο δυνατό αντιπολεμικό μήνυμα, οι Έλληνες διασκευάζουν Ντίκενς (και το κάνουν πολύ καλά) και άλλες πέντε ταινίες που μπορείτε να δείτε από σήμερα στα σινεμά.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Σινεμά από το μέλλον, για δύο εβδομάδες στην Αθήνα

Οθόνες / Σινεμά από το μέλλον, για δύο εβδομάδες στην Αθήνα

Το Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου της Αθήνας επιστρέφει. Για δύο εβδομάδες θα δούμε μερικές από τις πιο ενδιαφέρουσες ταινίες σύχρονων δημιουργών, παράλληλα με αποκατεστημένες κλασικές που άφησαν εποχή.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Beatles νυν και αεί και εις τους αιώνας των αιώνων

Daily / Beatles νυν και αεί και εις τους αιώνας των αιώνων

Η μυθική σειρά οκτώ (συν ένα) επεισοδίων που διασχίζει ολόκληρη την εξωπραγματική διαδρομή του πιο σημαντικού και πιο λατρεμένου συγκρότημα στην ιστορία, επέστρεψε στο Disney + σε νέα, αποκατεστημένη εκδοχή με πεντακάθαρη εικόνα και κρυστάλλινο ήχο.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
«Barry Lyndon»: Η μεγαλειώδης ύβρις ενός όμορφου αριβίστα

Οθόνες / «Barry Lyndon»: Η μεγαλειώδης ύβρις ενός όμορφου αριβίστα

Πενήντα χρόνια μετά την πρώτη προβολή της, η ταινία του Στάνλεϊ Κιούμπρικ παραμένει ένα μεγάλο εικαστικό αριστούργημα και σίγουρα μία από τις ωραιότερες ταινίες που γυρίστηκαν ποτέ.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Νταβίντ Πάμπλος: « Το Μεξικό βυθίζεται στη βία εδώ και πολλά χρόνια»

Οθόνες / Νταβίντ Πάμπλος: «Το Μεξικό βυθίζεται στη βία εδώ και πολλά χρόνια»

Βία, καρτέλ ναρκωτικών, τρόμος παντού, σκλάβοι του σεξ αλλά και queer έρωτες στο Μεξικό του σήμερα. Αυτό είναι το σκηνικό της συγκλονιστικής ταινίας «Στον δρόμο» που είδαμε στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης. Ο Μεξικανός σκηνοθέτης μίλησε στη LiFO για τη ζωή στο Μεξικό αλλά και για την τόλμη που χρειάστηκε να γυρίσει μια ταινία με ένα τόσο επικίνδυνο για τη χώρα του θέμα.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ