Η PwC Ελλάδας σε συνεργασία με τη Microsoft δημιουργεί Excellence Center στη Θεσσαλία

Η PwC Ελλάδας σε συνεργασία με τη Microsoft δημιουργεί Excellence Center στη Θεσσαλία Facebook Twitter
0

Στη δημιουργία ενός νέου γραφείου – δορυφόρου με έδρα τον Βόλο προχωράει η PwC Ελλάδας σε συνεργασία με τη Microsoft με σκοπό την προώθηση της καινοτομίας, της τεχνολογίας και της εκπαίδευσης, αλλά και την υποστήριξη της τοπικής κοινωνίας με τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας στην ευρύτερη περιοχή της Θεσσαλίας.


Σήμερα η PwC ανακοίνωσε πως η νέα πρωτοβουλία της σε συνεργασία με τη Microsoft αναμένεται αρχικά να δημιουργήσει 50 νέες θέσεις εργασίας, υψηλής ειδίκευσης, υποστηρίζοντας την προσπάθεια για αποκέντρωση και διακράτηση του εγχώριου ταλέντου. Αξίζει να σημειωθεί ότι στην ευρύτερη περιοχή της Θεσσαλίας λειτουργούν έξι ακαδημαϊκά Ιδρύματα που προσφέρουν ευρύ φάσμα σύγχρονων επιστημονικών σπουδών με υψηλή ζήτηση στην αγορά εργασίας.


Το κέντρο αριστείας της PwC σε συνεργασία με τη Microsoft στοχεύει στην ανάπτυξη πρωτοποριακών λύσεων στους τομείς των Data Analytics & AI, Security & Cloud Engineering, τις οποίες σχεδιάζει και υλοποιεί η PwC, αξιοποιώντας τα σύγχρονα εργαλεία και τις ψηφιακές πλατφόρμες της Microsoft. Σχεδιάζει ακόμη να προσφέρει ολοκληρωμένες τεχνολογικές λύσεις σε κρίσιμα πεδία όπως η προστασία του περιβάλλοντος και η αγροτική ανάπτυξη, απαντώντας στις ιδιαίτερες ανάγκες και προκλήσεις που αντιμετωπίζει η περιφέρεια της Θεσσαλίας και συμβάλλοντας ενεργά στην προσπάθεια ενίσχυσης της ανθεκτικότητας και της βιώσιμης ανάπτυξης της περιοχής.
Η έναρξη λειτουργίας του νέου γραφείου-δορυφόρου τοποθετείται στις αρχές του φθινοπώρου, ενώ ήδη έχει ξεκινήσει η διαδικασία στελέχωσής του. Παράλληλα, οι ομάδες της PwC και της Microsoft πραγματοποιούν σειρά συναντήσεων με την τοπική κοινωνία και την ακαδημαϊκή κοινότητα, στοχεύοντας στην ανάπτυξη και τη διεύρυνση συνεργειών.


Ο Κυριάκος Ανδρέου, Territory Strategy, Clients & Markets Leader της PwC Ελλάδας, με αφορμή τη νέα πρωτοβουλία, δήλωσε: «Στο πλαίσιο της παγκόσμιας συμμαχίας μεταξύ των οργανισμών μας, η PwC Ελλάδας και η Microsoft συνεργάζονται προκειμένου να δημιουργήσουν ένα νέο «κύτταρο» καινοτομίας στην περιφέρεια της Θεσσαλίας. Επιδιώκουμε να συνδυάσουμε την εμπειρία μας σε σύνθετα και μεγάλης κλίμακας έργα ψηφιακού μετασχηματισμού, με την τεχνογνωσία και τα υπερσύγχρονα εργαλεία και πλατφόρμες της Microsoft, δημιουργώντας μια απόλυτα εξειδικευμένη ομάδα, που θα αξιοποιήσει τις αναδυόμενες τεχνολογίες προς όφελος της τοπικής οικονομίας. Η επένδυση φιλοδοξεί να λειτουργήσει ως καταλύτης εξελίξεων για τη δημιουργία και ανάδειξη ενός οικοσυστήματος στη Θεσσαλία, εστιασμένου στην καινοτομία και την πληροφορική που θα προσελκύσει και άλλες, αντίστοιχες επενδύσεις. Για τον σκοπό αυτό, η PwC δεσμεύεται να συνδράμει σε κάθε πρωτοβουλία δημιουργίας ερευνητικών κέντρων, αλλά και εκκολαπτηρίων startups στην περιοχή».


Η Γιάννα Ανδρονοπούλου, Γενική Διευθύντρια Microsoft για Ελλάδα, Κύπρο & Μάλτα, δήλωσε: «Είμαστε πεπεισμένοι ότι αυτή η συνεργασία με την PwC θα έχει θετικό αντίκτυπο στην περιοχή, καθώς και σε όλη τη χώρα και θα συμβάλει ιδιαίτερα στην ανάπτυξη της Θεσσαλίας. Στόχος μας είναι να στηρίξουμε την τεχνολογική εξέλιξη που έχει τη δυναμική να δημιουργήσει νέες θέσεις εργασίας σε όλη τη χώρα, προωθώντας την καινοτομία και τον ψηφιακό μετασχηματισμό παντού. Ένα βήμα πλήρως εναρμονισμένο με το όραμα της Microsoft να μη μείνει κανείς πίσω, σε συνέχεια της προσπάθειάς μας με το GRforGrowth και το ολοκληρωμένο πρόγραμμα στήριξης των τοπικών κοινοτήτων στις περιοχές που θα φιλοξενήσουν τα datacenters μας».


Η στρατηγική ανάπτυξης των γραφείων- δορυφόρων ανά την Ελλάδα εγκαινιάστηκε επισήμως το 2022 από την PwC με στόχο τη διατήρηση και ενδυνάμωση του τοπικού ταλέντου, τη διασύνδεση με την ακαδημαϊκή κοινότητα και την αναβάθμιση της τοπικής οικονομίας.


Αποτελεί δε την έμπρακτη συμβολή της PwC στη δημιουργία ενός δυναμικού τοπικού οικοσυστήματος που δύναται να προσελκύει επενδύσεις και να ενισχύει τις ευκαιρίες απασχόλησης, αναδεικνύοντας ταυτόχρονα τον ρόλο της ως κορυφαίου εργοδότη του κλάδου.


Υπενθυμίζεται ότι το νέο γραφείο-δορυφόρος της PwC στη Θεσσαλία είναι το τέταρτο κατά σειρά στη χώρα μας, καθώς ήδη λειτουργούν με εξαιρετική επιτυχία το Tech & Innovation Hub στην Πάτρα, το Digital Center στα Ιωάννινα και το Sustainability Hub στη Ρόδο.

Οικονομία
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΑΑΔΕ: Τουρισμός και εστίαση «πρωταθλητές» στη φοροδιαφυγή – Πάνω από 300 «λουκέτα» και πρόστιμα 2,5 εκατ. ευρώ

Οικονομία / ΑΑΔΕ: Τουρισμός και εστίαση «πρωταθλητές» στη φοροδιαφυγή – Πάνω από 300 «λουκέτα» και πρόστιμα 2,5 εκατ. ευρώ

Ιδιαίτερα υψηλή παραβατικότητα εντοπίστηκε και στις μισθώσεις ομπρελών και καθισμάτων σε παραλίες, με δεκάδες επιχειρήσεις να σφραγίζονται σε Χανιά, Ρέθυμνο, Ρόδο, Σάμο, Κέρκυρα, Σύρο, Σίφνο, Πόρο και Αίγινα
LIFO NEWSROOM
Fan bourgeois για νέο κοινό στη νέα Chanel του Matthieu Blazy 

Εβδομάδα Μόδας / Chanel: Ήσυχα αλλά τολμηρά, ο Matthieu Blazy αφυπνίζει το επαναστατικό πνεύμα της Coco

Καταργώντας (ή κάνοντας αγνώριστα) τα κλισέ που είχαν κουράσει ακόμα και το πιο πιστό κοινό της Chanel, o νέος καλλιτεχνικός διευθυντής του ιστορικού οίκου μοιάζει να πέρασε το πρώτο τεστ.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Οικονομία / Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Η Ευρωπαϊκή Ένωση σχεδιάζει αύξηση των δασμών εισαγωγής χάλυβα στο 50% και μείωση των ποσοστώσεων σχεδόν στο μισό για να προστατεύσει τη βιομηχανία της από φθηνές εισαγωγές, ακολουθώντας τα βήματα των ΗΠΑ
LIFO NEWSROOM
Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Οικονομία / Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όλους τους πολίτες με ιδιαίτερη μέριμνα για συνταξιούχους, μονογονεϊκές οικογένειες, οικογένειες με τρία και περισσότερα παιδιά και άτομα με αναπηρία
LIFO NEWSROOM
Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οικονομία / Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οι δύο κύριοι παράγοντες που επηρεάζουν την αγορά τροφίμων των καταναλωτών στη χώρα, την ώρα που αντίστοιχα στην Ευρώπη το κόστος και η γεύση, έχουν τον πρωταγωνιστικό ρόλο
LIFO NEWSROOM