Youth Pass 2024: Από σήμερα στο «ψηφιακό πορτοφόλι» - Πού εξαργυρώνεται

Youth Pass 2024: Από σήμερα στο «ψηφιακό πορτοφόλι» - Πού εξαργυρώνεται Facebook Twitter
Φωτ: Youth
0

Στο «ψηφιακό πορτοφόλι» των 18άρηδων μπαίνει σήμερα το Youth Pass, καθώς οι δικαιούχοι έχουν λάβει σχετικά μηνύματα από τις συνεργαζόμενες τράπεζες.

Οι δικαιούχοι μπορούν να εξαργυρώσουν το Youth Pass σε συγκεκριμένες δραστηριότητες, μεταξύ άλλων και ενόψει καλοκαιριού έχουν την δυνατότητα να καλύψουν μέρος του κόστους (ή και ολόκληρο) των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων, όπως αναφέρει η ΕΡΤ.

Youth Pass: Πού εξαργυρώνεται

Τα 150 ευρώ του Youth Pass έχουν την μορφή ψηφιακής χρεωστικής κάρτας, την οποία οι δικαιούχοι μπορούν να εξαργυρώσουν σε θέατρα, ξενοδοχεία ή και αεροπορικά εισιτήρια.

Μετά την υποβολή της αίτησης, το πιστωτικό ίδρυμα ή ο χρηματοπιστωτικός οργανισμός ενημερώνει τον δικαιούχο για την ενεργοποίηση της κάρτας και την πίστωση του χρηματικού ποσού μέσω γραπτού μηνύματος (sms) ή μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) με ενσωματωμένο σύνδεσμο για την ενεργοποίηση της ψηφιακής χρεωστικής κάρτας.

Στη συνέχεια, οι ωφελούμενοι μπορούν να αξιοποιήσουν την ενίσχυση των 150 ευρώ για την πραγματοποίηση αγορών ή την λήψη υπηρεσιών από επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στους τομείς:

  • Τουρισμού (π.χ. καταλύματα)
  • Πολιτισμού (π.χ. για παρακολούθηση θεατρικών παραστάσεων ή συναυλιών, αγορά βιβλίων κ.ά.)
  • Μεταφορών (ταξί, λεωφορεία, τρένα, ακτοπλοϊκά – αεροπορικά εισιτήρια ή για την ενοικίαση ΙΧ ή σκαφών αναψυχής κ.ά.).

Youth Pass: Τι πρέπει να ξέρουν οι δικαιούχοι

Εκείνο που θα πρέπει να γνωρίζουν οι 18άρηδες είναι ότι μπορούν να υποβάλουν αίτηση για συμμετοχή στο Youth Pass από την 1η Απριλίου μέχρι και τη 15η Μαΐου κάθε έτους.

  • Να σημειωθεί ότι δεν υπάρχουν περιουσιακά ή εισοδηματικά κριτήρια και αίτηση μπορούν να κάνουν όλοι οι νέοι που συμπληρώνουν τα 18 τους έτη, ανεξάρτητα από το εάν είναι γόνοι εύπορων οικογενειών ή «ευάλωτων».
  • Η αίτηση υποβάλλεται άπαξ και δεν επανυποβάλλεται μετά και τη συμπλήρωση του 19ου έτους της ηλικίας του δικαιούχου.

Η πληρωμή των δικαιούχων για το επόμενο έτος γίνεται αυτοδίκαια, μετά από επανέλεγχο των προϋποθέσεων συμμετοχής στο πρόγραμμα.

Οικονομία
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΑΑΔΕ: Τουρισμός και εστίαση «πρωταθλητές» στη φοροδιαφυγή – Πάνω από 300 «λουκέτα» και πρόστιμα 2,5 εκατ. ευρώ

Οικονομία / ΑΑΔΕ: Τουρισμός και εστίαση «πρωταθλητές» στη φοροδιαφυγή – Πάνω από 300 «λουκέτα» και πρόστιμα 2,5 εκατ. ευρώ

Ιδιαίτερα υψηλή παραβατικότητα εντοπίστηκε και στις μισθώσεις ομπρελών και καθισμάτων σε παραλίες, με δεκάδες επιχειρήσεις να σφραγίζονται σε Χανιά, Ρέθυμνο, Ρόδο, Σάμο, Κέρκυρα, Σύρο, Σίφνο, Πόρο και Αίγινα
LIFO NEWSROOM
Fan bourgeois για νέο κοινό στη νέα Chanel του Matthieu Blazy 

Εβδομάδα Μόδας / Chanel: Ήσυχα αλλά τολμηρά, ο Matthieu Blazy αφυπνίζει το επαναστατικό πνεύμα της Coco

Καταργώντας (ή κάνοντας αγνώριστα) τα κλισέ που είχαν κουράσει ακόμα και το πιο πιστό κοινό της Chanel, o νέος καλλιτεχνικός διευθυντής του ιστορικού οίκου μοιάζει να πέρασε το πρώτο τεστ.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Οικονομία / Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Η Ευρωπαϊκή Ένωση σχεδιάζει αύξηση των δασμών εισαγωγής χάλυβα στο 50% και μείωση των ποσοστώσεων σχεδόν στο μισό για να προστατεύσει τη βιομηχανία της από φθηνές εισαγωγές, ακολουθώντας τα βήματα των ΗΠΑ
LIFO NEWSROOM
Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Οικονομία / Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όλους τους πολίτες με ιδιαίτερη μέριμνα για συνταξιούχους, μονογονεϊκές οικογένειες, οικογένειες με τρία και περισσότερα παιδιά και άτομα με αναπηρία
LIFO NEWSROOM
Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οικονομία / Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οι δύο κύριοι παράγοντες που επηρεάζουν την αγορά τροφίμων των καταναλωτών στη χώρα, την ώρα που αντίστοιχα στην Ευρώπη το κόστος και η γεύση, έχουν τον πρωταγωνιστικό ρόλο
LIFO NEWSROOM