Το Twitter απειλεί με μηνύσεις τη Μeta για το Threads

Το Twitter απειλεί με μηνύσεις τη Μeta για το Threads Facebook Twitter
Φωτ.: Getty Images
0

Το Twitter απειλεί να μηνύσει τη μητρική εταιρεία του Instagram, Meta, για την έναρξη λειτουργίας του Threads

Συγκεκριμένα, όπως αναφέρει το Semafor και αναδημοσιεύει το fortune.com, το Twitter απειλεί με νομικές ενέργειες εναντίον της Meta, της μητρικής εταιρείας του Instagram, για τη νέα πλατφόρμα της που βασίζεται σε κείμενο και ονομάζεται Threads

Ο Άλεξ Σπίρο, προσωπικός δικηγόρος του ιδιοκτήτη του Twitter Έλον Μασκ, έστειλε επιστολή στον διευθύνοντα σύμβουλο της Meta, Μαρκ Ζούκερμπεργκ, κατηγορώντας την εταιρεία για την απόσπαση δεκάδων πρώην υπαλλήλων και τη χρήση των εμπορικών μυστικών και της πνευματικής ιδιοκτησίας του Twitter για τη δημιουργία μιας «αντιγραφικής» εφαρμογής, σύμφωνα με αντίγραφο του email το οποίο ήρθε στην κατοχή του Semafor. Ο δικηγόρος απαίτησε από τη Meta να σταματήσει αμέσως να χρησιμοποιεί τις εμπιστευτικές πληροφορίες του Twitter.

Το Threads ξεκίνησε την Τετάρτη και έχει εκτοξευθεί σε 30 εκατομμύρια προφίλ και 95 εκατομμύρια αναρτήσεις μέσα σε μια νύχτα. Σύμφωνα με το Verge, είναι ήδη ένας σημαντικός ανταγωνιστής του Twitter, επωφελούμενο από τους πόρους της Meta και την πρόσβαση σε μια μεγάλη βάση χρηστών μέσω του Instagram.

Η επιστολή του Άλεξ Σπίρο είναι μέρος μιας συνεχιζόμενης ανταλλαγής αιχμών μεταξύ του Έλον Μασκ και του Μαρκ Ζούκερμπεργκ , η οποία ξεκίνησε όταν ο πρώτος έγραψε στο Twitter ότι είναι έτοιμος για έναν αγώνα με τον Ζούκερμπεργκ, ο οποίος απάντησε με ένα screenshot του tweet με τη λεζάντα «στείλε μου την τοποθεσία».

Meta's Threads: Πώς λειτουργεί 

Οι χρήστες του Meta's Threads θα χρειαστούν έναν λογαριασμό στο Instagram για να συνδεθούν. Αφού εγγραφούν, μπορούν να επιλέξουν να ακολουθούν τους ίδιους λογαριασμούς που ακολουθούν στο Instagram, αν και αυτοί έχουν ενταχθεί στη νέα εφαρμογή.

Η εφαρμογή μοιάζει πολύ με το Twitter οπτικά, αν και έχει αλλάξει κάποιες αναφορές σχετικές με τη διατύπωση, με τα retweets να ονομάζονται reposts και τα tweets να ονομάζονται threads. Οι αναρτήσεις στο Meta's Threads μπορούν να έχουν έκταση 500 χαρακτήρων, σε σύγκριση με τους 280 που ισχύει για τους περισσότερους χρήστες του Twitter. Επίσης μπορούν να αναρτηθούν βίντεο διάρκειας έως και πέντε λεπτών, ενώ μια ανάρτηση μπορεί να κοινοποιηθεί ως σύνδεσμος σε άλλες πλατφόρμες. Οι χρήστες μπορούν να κάνουν unfollow, να μπλοκάρουν, να περιορίσουν ή να αναφέρουν άλλους χρήστες. Έχουν την δυνατότητα επίσης να φιλτράρουν τις απαντήσεις που περιέχουν ορισμένες λέξεις.

Η Meta περιέγραψε το Threads ως έναν «νέο, ξεχωριστό χώρο για ενημερώσεις σε πραγματικό χρόνο και δημόσιες συζητήσεις», με στόχο «να πάρει αυτό που το Instagram κάνει καλύτερα και να το επεκτείνει σε κείμενο, δημιουργώντας έναν θετικό και δημιουργικό χώρο για να εκφράσετε τις ιδέες σας». Το Twitter έχει μια βάση χρηστών άνω των 250 εκατομμυρίων, ενώ το Instagram φέρεται να έχει 2 δισεκατομμύρια χρήστες.

Τech & Science
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Θοδωρής Παπαγγελής: «Εδώ και 20 αιώνες συναντάμε τη ρευστότητα του φύλου»

Άκου την επιστήμη / Θοδωρής Παπαγγελής: «Εδώ και δύο χιλιάδες χρόνια συναντάμε τη ρευστότητα του φύλου»

Πώς μπορεί ένα έργο δύο χιλιάδων ετών να μιλά τη γλώσσα του σήμερα; Ο Θεόδωρος Παπαγγελής, διακεκριμένος φιλόλογος και ακαδημαϊκός, που δημοσίευσε πρόσφατα μια νέα μετάφραση των «Μεταμορφώσεων» του Οβιδίου, μιλά στον Γιάννη Πανταζόπουλο.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Πιο πειστική κι από τον άνθρωπο: Η τεχνητή νοημοσύνη κερδίζει στα debates – αλλάζει τους όρους στην πολιτική πειθώ

Τech & Science / Πιο πειστική κι από τον άνθρωπο: Η τεχνητή νοημοσύνη κερδίζει στα debates – αλλάζει τους όρους στην πολιτική πειθώ

Μελέτη δείχνει ότι τα μεγάλα γλωσσικά μοντέλα όπως το ChatGPT-4 μπορούν να επηρεάζουν πιο αποτελεσματικά από τους ανθρώπους – Κίνδυνοι για εκλογές, παραπληροφόρηση και στοχευμένη χειραγώγηση
LIFO NEWSROOM
Τα chatbots τεχνητής νοημοσύνης δίνουν μάχη με την ανθρώπινη μνήμη

Τech & Science / Τα chatbots τεχνητής νοημοσύνης δίνουν μάχη με την ανθρώπινη μνήμη

OpenAI, Google, Meta και Microsoft επενδύουν σε chatbots που θυμούνται όλο και περισσότερα για τους χρήστες τους, ενισχύοντας την εμπειρία αλλά και τα ερωτήματα για την ιδιωτικότητα και την εκμετάλλευση των δεδομένων
LIFO NEWSROOM