«Δεν είναι ουτοπία ένας κόσμος χωρίς απόβλητα» Facebook Twitter

«Δεν είναι ουτοπία ένας κόσμος χωρίς απόβλητα»

0

Ανακύκλωση, κυκλική οικονομία, zero waste φιλοσοφία. Όροι που ακούμε πολύ τακτικά τελευταία. Τι σημαίνουν όμως πραγματικά; Mπορούμε να τους εφαρμόσουμε στη ζωή μας;

Ο Φίλιππος Κυρκίτσος, Πρόεδρος της Οικολογικής Εταιρείας Ανακύκλωσης, είναι ο κατάλληλος άνθρωπος για να λύσει όλες μας τις απορίες. Καλεσμένος στα βίντεο της LiFO εξηγεί τι είναι το «Zero Waste Horeca Hub», μία πρωτοβουλία που «τρέχει» με την υποστήριξη της Coca-Cola Hellas, αναλύει τον τρόπο που λειτουργεί η πλατφόρμα αλλά και τα πολλαπλά οφέλη που απολαμβάνουν τα μέλη της, ενώ παράλληλα εκφράζει την ικανοποίησή του για τη στροφή των εταιρειών προς τη βιωσιμότητα και μαζί την πεποίθησή του ότι μπορούμε κάποια στιγμή να ζήσουμε σε έναν κόσμο χωρίς απόβλητα.

 
Good Living
0

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ

1555 – 1566 – 1521: Από την αναμονή στη λύση - Οι άνθρωποι πίσω από τους αριθμούς

1555 - 1566 - 1521: Από την αναμονή στη λύση - Οι άνθρωποι πίσω από τους αριθμούς

Πίσω από τα εκατομμύρια κλήσεις και τα νέα ψηφιακά κανάλια υπάρχει καθημερινή δουλειά, οργάνωση και τεχνογνωσία. H Choose, ως leader των ενώσεων εταιρειών που ανέλαβαν την υλοποίηση αυτών των πρωτοβουλιών, έχει στρατηγικό ρόλο στον σχεδιασμό και την προβολή τους, ώστε η καινοτομία να μη μένει σε σχέδια αλλά να «προσγειώνεται» στην πραγματική εμπειρία του πολίτη.
GOOD LIVING
«Μάθε πώς νιώθουν. Άλλαξε το πώς νιώθουν»: 8 στις 10 γυναίκες νιώθουν φόβο στη βραδινή έξοδο

«Μάθε πώς νιώθουν. Άλλαξε το πώς νιώθουν»: 8 στις 10 γυναίκες νιώθουν φόβο στη βραδινή έξοδο

Νέα πανελλαδική έρευνα, με πρωτοβουλία της ΔΕΗ, αποκαλύπτει τα υψηλά ποσοστά των γυναικών που φοβούνται, έχουν βιώσει περιστατικά απειλής και λαμβάνουν προληπτικά μέτρα αυτοπροστασίας.
GOOD LIVING
Η ενέργεια της τέχνης, το φως της δημιουργίας

Η ενέργεια της τέχνης, το φως της δημιουργίας

Η Σοφία Δήμτσα, Γενική Διευθύντρια Εταιρικών Σχέσεων και Επικοινωνίας του Ομίλου ΔΕΗ, μιλά για τη σύνδεση της ενέργειας με την πολιτιστική δημιουργία και για το πώς ο πολιτισμός παραμένει σταθερός πυλώνας της στρατηγικής βιώσιμης ανάπτυξης της εταιρείας.
GOOD LIVING

ΘΕΜΑΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

THE GOOD LIFO ΔΗΜΟΦΙΛΗ