Μικρομεσαία σούπερ μάρκετ: Πτώση τζίρου από 15 ως 25 του μήνα- «Δεν φτάνουν τα χρήματα»

μικρομεσαία σούπερ μάρκετ Facebook Twitter
Φωτ: Eurokinssi
0

Για τον τρόπο που η ακρίβεια έχει επηρεάσει τους ιδιοκτήτες των σούπερ μάρκετ που δεν ανήκουν σε μεγάλες αλυσίδες, μίλησε στην ΕΡΤ ο πρόεδρος των μικρών και μεσαίων σούπερ μάρκετ Γιάννης Πηλίδης.

Όπως είπε, οι εποχές που οι καταναλωτές πήγαιναν στο σούπερ μάρκετ και το καλάθι τους ξεχείλιζε από προϊόντα, πέρασαν ανεπιστρεπτί.

«Αυτό δεν ισχύει πλέον. Εξαιτίας του πληθωρισμού και των χαμηλών μισθών, δεν φτάνουν τα χρήματα. Ο καταναλωτής δεν μπορεί πλέον να πάει μια φορά το μήνα στο σούπερ μάρκετ, να γεμίσει την αποθήκη του σπιτιού του με προϊόντα και μετά να παίρνει μόνο τα καθημερινά. Ψωνίζει σαφώς λιγότερα πράγματα και κάνει συχνότερες επισκέψεις. Άρα έτσι ενισχύθηκαν τα καταστήματα της γειτονιάς», δήλωσε.

Εξαιτίας του φαινομένου αυτού, συνέχισε, όλες σχεδόν οι γειτονιές έχουν γεμίσει με υποκαταστήματα των μεγάλων αλυσίδων.

Πτώση 10% στον τζίρο από 15 έως 25 κάθε μήνα

Αναφερόμενος στις ημέρες που τα μαγαζιά αυτά έχουν υψηλότερο τζίρο, είπε πως αυτό συμβαίνει πάντα τις τελευταίες ημέρες του μήνα διότι τότε πληρώνονται οι συντάξεις.

«Η τελευταία εβδομάδα είναι πάντα πολύ δυνατή σε τζίρο για εμάς», σημείωσε. Αντιθέτως, το χρονικό διάστημα από 15 έως 25 κάθε μήνα είναι το χειρότερο και ο τζίρος παρουσιάζει μείωση της τάξης του 10%. «Επειδή οι συντάξεις πληρώνονται 25, 26, 27, τα χρήματα τελειώνουν στα μέσα του μήνα. Μέχρι δηλαδή να γίνει η επόμενη πληρωμή, είναι δύσκολα τα πράγματα».


 

Οικονομία
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Οικονομία / Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Η Ευρωπαϊκή Ένωση σχεδιάζει αύξηση των δασμών εισαγωγής χάλυβα στο 50% και μείωση των ποσοστώσεων σχεδόν στο μισό για να προστατεύσει τη βιομηχανία της από φθηνές εισαγωγές, ακολουθώντας τα βήματα των ΗΠΑ
LIFO NEWSROOM
Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Οικονομία / Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όλους τους πολίτες με ιδιαίτερη μέριμνα για συνταξιούχους, μονογονεϊκές οικογένειες, οικογένειες με τρία και περισσότερα παιδιά και άτομα με αναπηρία
LIFO NEWSROOM
Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οικονομία / Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οι δύο κύριοι παράγοντες που επηρεάζουν την αγορά τροφίμων των καταναλωτών στη χώρα, την ώρα που αντίστοιχα στην Ευρώπη το κόστος και η γεύση, έχουν τον πρωταγωνιστικό ρόλο
LIFO NEWSROOM