Gareth Davis & Frances-Marie Uitti

Gareth Davis & Frances-Marie Uitti Facebook Twitter
0

Η Frances-Marie Uitti, η πιο επιδραστική και πρωτοπόρος σολίστας του τσέλου στον κόσμο αυτή την στιγμή έρχεται στην Στέγη μαζί με τον κλαρινετίστα Gareth Davis.

Με αφετηρία τα έργα δύο σπουδαίων Ιταλών συνθετών του 20ού αιώνα, των Giacinto Scelsi και Salvatore Sciarrino, οι σολίστες θα επιδιώξουν μια μεταμόρφωση του πρωτότυπου υλικού μέσα από νέους ερμηνευτικούς δρόμους, εξερευνώντας παράλληλα τον πυρήνα των θεματικών τους δομών.

Οι δύο μουσικοί, βασιζόμενοι στη συγγενή οπτική που έχουν για τη μουσική, ξεκίνησαν το 2010 μια γόνιμη συνεργασία που διαρκεί μέχρι σήμερα. Η Marie Uitti εντυπωσιάζει εδώ και δεκαετίες κοινό και κριτικούς, τόσο μέσα από τις συνεργασίες της με θρυλικούς συνθέτες, όπως ο John Cage, όσο και με τη μοναδική της παρουσία επί σκηνής· αυτό αποτυπώνεται ξεκάθαρα στην εκπληκτική της ικανότητα να ερμηνεύει με την ταυτόχρονη χρήση δύο δοξαριών.

Ο Gareth Davis, από την πλευρά του, διανύοντας με άνεση ένα ευρύ φάσμα από την ηλεκτρονική μέχρι την κλασική μουσική, έχει καταφέρει να ανοίξει νέους δρόμους για το κλαρινέτο χρόνο με τον χρόνο.

Πρώτη ύλη για την συναυλία θα αποτελέσουν τα έργα που ο Scelsi (Ave Maria, Pater Noster, Alleluia) και ο Sciarrino (Let me die before I wake…, Ai limiti della note) έχουν συνθέσει ειδικά για αυτούς.

Παράλληλες δράσεις

Τετάρτη 10 Ιανουαρίου

Εργαστήριο με τους Gareth Davis & Frances-Marie Uitti

Πέμπτη 11 Ιανουαρίου

Μετά τη συναυλία, συζήτηση του κοινού με τους συντελεστές

Μουσική
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

102΄ με την Tάμτα και την Ανίτα Ρατσβελισβίλι

Μουσική / Tάμτα - Ανίτα Ρατσβελισβίλι: «Μάθαμε να ζούμε με το τραύμα»

Δυο διάσημες και πετυχημένες Γεωργιανές συναντιούνται στην ΕΛΣ και μιλούν για τις δυσκολίες που τις διαμόρφωσαν και την κουλτούρα της χώρας τους, που την κουβαλάνε μαζί τους παντού, ακόμα και όταν τις πληγώνει.
M. HULOT
Η επιστροφή της Lily Allen

Μουσική / Η Lily Allen επιστρέφει με το πιο θεαματικό ξεκατίνιασμα στην ιστορία της ποπ

Το «West End Girl» της Lilly Allen και ένα αριστουργηματικό ραπ άλμπουμ από την CupcakKe αποτελούν τα πιο δυνατά και τολμηρά, από πλευράς στιχουργικής, άλμπουμ της χρονιάς. Μια καλή εβδομάδα για τη μουσική.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
BOYS’ SHORTS INTERVIEW

Μουσική / Boys’ Shorts: «Δεν φταίνε τα τρανς άτομα που έχει γίνει μίζερη η ζωή σου»

To eyeliner και το electroclash έφερε κοντά το ντουέτο των DJs, που εμπνεύστηκαν το όνομά τους από τον Boy George. Έπαιξαν στο Berghain, και η φήμη τους εκτοξεύτηκε. Πλέον το mantra τους είναι το «enjoy the moment».
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Παιδί Τραύμα: Τραγουδάκια λέω που αύριο θα ξεχαστούν, δεν κάνω καμία επανάσταση, δεν αλλάζω τον κόσμο

Μουσική / Παιδί Τραύμα: «Τραγουδάκια λέω, που αύριο θα ξεχαστούν, δεν αλλάζω τον κόσμο»

Στο νέο του άλμπουμ, το Παιδί Τραύμα χρησιμοποιεί τις έννοιες της φυγής και της συγχώρεσης για να μιλήσει για το αδιέξοδο του ψηφιακού κόσμου και την αναζήτηση της αλήθειας με τραγούδια που ξεφεύγουν από το mainstream.   
M. HULOT
Οι Tame Impala φτιάχνουν έναν δίσκο εμπνευσμένο από τα bush doofs της Αυστραλίας

Μουσική / «Deadbeat» των Tame Impala: Μια lo-fi ωδή στα rave πάρτι από ένα σπουδαίο συγκρότημα

Είναι η πρώτη του δουλειά που δεν περιέχει ούτε μια ροκ στιγμή. Σύμφωνα με τον Chris Deville: «Οι Tame Impala έχουν μεταμορφωθεί σταδιακά από ένα από τα σπουδαιότερα ροκ συγκροτήματα της γενιάς τους σε… κάτι άλλο».
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών τιμά τη μνήμη του Οδυσσέα Ελύτη με αφορμή τα τριάντα χρόνια από τον θάνατό του, παρουσιάζοντας το «Μονόγραμμα» του Γιώργου Κουρουπού, που βασίζεται στο ομότιτλο έργο του μεγάλου Έλληνα ποιητή, στις 24 Οκτωβρίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

Οπτική Γωνία / Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

«Ό,τι όμως και αν υπήρξε ο Διονύσης Σαββόπουλος, είχε τη δόνηση, τον λοξό τόνο, μια διάθεση μεταμόρφωσης και γιορτής. Επέστρεφε σε μια πάμφωτη αυλή, περιμένοντας τους φίλους, το νόημα της συνάθροισης».
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ