ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

Oenovated: Ένα brand που παντρεύει το street style με την αγάπη για το κρασί Facebook Twitter

Oenovated: Ένα brand που παντρεύει το street style με την αγάπη για το κρασί

0

Tι είναι το terroir; Ένας γαλλικός όρος που εκφράζει τον μοναδικό βιότοπο μέσα στον οποίο μεγαλώνει ένα αμπέλι. Είναι ο λόγος που δυο κρασιά από την ίδια ποικιλία σταφυλιού, τα οποία παράγονται στην ίδια περιοχή, αλλά σε διαφορετικά σημεία, παρουσιάζουν διαφορές στα αρώματά τους.

Είναι ένα συνδυασμός διαφόρων παραγόντων, όπως το έδαφος μιας περιοχής (από το υψόμετρο μέχρι και τους μικροοργανισμούς που ζουν σ’ αυτήν), το κλίμα, οι παραδοσιακές τοπικές καλλιεργητικές μέθοδοι κ.ά. Κάθε κομμάτι γης είναι μοναδικό και έχει το δικό του terroir, το οποίο μπορούμε να γευτούμε στο ποτήρι μας. 

Αυτό είναι ένα πολύ χρήσιμο κεφάλαιο για όσους θέλουν να κάνουν μια εισαγωγή στον κόσμο του κρασιού, το οποίο εξηγεί πολύ απλά ένα brand που πρωτοεμφανίστηκε πριν από μερικούς μήνες και είναι ιδέα της Εβελίνας Ηγουμενάκη, η οποία βάζει κυρίως τις γνώσεις για το κρασί, και του Βαγγέλη Λώνα, που έχει αναλάβει το κομμάτι του σχεδιασμού. 

«Μέσα από τα ρούχα η φιλοσοφία μας είναι να δώσουμε στον κόσμο που αγαπά το κρασί μια άλλη οπτική γι’ αυτό,  πιο χαλαρή, χωρίς καθωσπρεπισμό. Αγαπάμε την urban κουλτούρα και θέλουμε να τη συνδέσουμε με το κρασί».

«Θέλαμε να παντρέψουμε τo street style με την αγάπη μας για το κρασί κι αυτό γιατί είναι πολλοί εκείνοι που έχουν ταυτίσει το κρασί με κάτι πιο “σοβαρό”, πιο “κουστουμάτο”, όποτε εμείς θέλαμε να το φέρουμε στη γενιά μας με έναν πιο χαλαρό τρόπο. Ήθελα κι εγώ η ίδια να φοράω ρούχα με πιο street αισθητική, που να σχετίζονται με το κρασί, που να έχουν εικόνες και μηνύματα σχετικά με αυτό. Καθώς δεν βρίσκαμε κάτι τέτοιο στην αγορά, αποφασίσαμε να φτιάξουμε τα δικά μας». 

Oenovated: Ένα brand που παντρεύει το street style με την αγάπη για το κρασί Facebook Twitter

Η σχέση της Εβελίνας Ηγουμενάκη με το κρασί ξεκινάει το 2015, όταν, σπουδάζοντας στο Γεωπονικό του ΑΠΘ, έκανε την πτυχιακή της πάνω στο αμπέλι, συνειδητοποιώντας πόσα πράγματα κρύβονται πίσω απ’ αυτό.

«Έτσι έφυγα στο εξωτερικό και ξεκίνησα το μεταπτυχιακό μου στην οινολογία και στην αμπελουργία, είχα την τύχη να επισκεφτώ αρκετές χώρες στον κόσμο και να πάρω αρκετά ερεθίσματα. Κάνοντας τρύγους και δοκιμάζοντας ποικιλίες, συνειδητοποίησα πόσο δημιουργικό είναι να ασχολείται κανείς με το κρασί. Είναι σαν τη μαγειρική, μόνο που στο κρασί, αντί για μπαχαρικά, χρησιμοποιείς βαρέλια για να ενισχύσεις τον χαρακτήρα του. Δουλεύοντας πλέον στο κομμάτι του οινοτουρισμού, γνώρισα πολύ κόσμο που ενδιαφέρεται για το κρασί και κατάλαβα ότι υπάρχει κοινό που εκπέμπει στο ίδιο μήκος κύματος με τη δική μας φιλοσοφία. Αυτό μας έδωσε την ώθηση να ξεκινήσουμε το Oenovated».  

Oenovated: Ένα brand που παντρεύει το street style με την αγάπη για το κρασί Facebook Twitter
Oenovated: Ένα brand που παντρεύει το street style με την αγάπη για το κρασί Facebook Twitter

Το 2018 η Εβελίνα Ηγουμενάκη άρχισε να ανεβάζει βίντεο στο YouTube, αναλύοντας το κρασί με απλά λόγια, δίνοντας βασικά tips που μπορούν να φανούν χρήσιμα σε όλους – το ίδιο κάνει και μέσω του λογαριασμού του brand στο Ιnstagram. Τα ρούχα του Oenovated φτιάχνονται σε ελληνική βιοτεχνία που βρίσκεται στη Θεσσαλονίκη από 100% ελληνικό βαμβάκι πενιέ, ενώ οι tote bags κατασκευάζονται από 100% πιστοποιημένο οργανικό βαμβάκι. Τα προϊόντα αποστέλλονται μέσα σε χάρτινο φάκελο που μπορεί να ανακυκλωθεί.  

«Μέσα από τα ρούχα η φιλοσοφία μας είναι να δώσουμε στον κόσμο που αγαπά το κρασί μια άλλη οπτική γι’ αυτό, πιο χαλαρή, χωρίς καθωσπρεπισμό. Αγαπάμε την urban κουλτούρα και θέλουμε να τη συνδέσουμε με το κρασί». Στα πλάνα τους είναι να βγάλουν μια ολοκληρωμένη σειρά από ρούχα, αξεσουάρ και καθημερινά αντικείμενα τα οποία συνδέονται άμεσα με το κρασί, ενώ παράλληλα ετοιμάζουν το νέο τους website που, εκτός από το e-shop τους, θα φιλοξενεί βίντεο και συνεντεύξεις από ανθρώπους του κρασιού. 

Instagram

Oenovated: Ένα brand που παντρεύει το street style με την αγάπη για το κρασί Facebook Twitter
Oenovated: Ένα brand που παντρεύει το street style με την αγάπη για το κρασί Facebook Twitter
Oenovated: Ένα brand που παντρεύει το street style με την αγάπη για το κρασί Facebook Twitter
Μόδα & Στυλ
0

ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Rachel Scott: Η ωμή ενέργεια των Τροπικών στη Νέα Υόρκη

Μόδα & Στυλ / Rachel Scott: Η ωμή ενέργεια των Τροπικών στη Νέα Υόρκη

Η πολυβραβευμένη σχεδιάστρια του cult brand Diotima μόλις ανέλαβε τα καλλιτεχνικά ηνία στους Proenza Schouler, φέρνοντας ανάγλυφες υφές, χειροποίητες λεπτομέρειες και ένα διάχυτο sexiness, και παράλληλα μια ιδέα για το τι περιμένουμε από τη μόδα σήμερα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Collection D: H νέα συλλογή της Phoebe Philo προοιωνίζεται τη μεγάλη επιστροφή της Couture στη μόδα

Μόδα & Στυλ / Phoebe Philo: H ιέρεια της ήσυχης πολυτέλειας ανεβάζει την ένταση

​Με γλυπτικά τζάκετ, φραμπαλάδες και παντελόνια που σέρνονται, η σχεδιάστρια που ξέρει πώς να δίνει στις γυναίκες κάτι κομψό και συνάμα στραπατσαρισμένο ξαναδείχνει τον παλιό της ατρόμητο ’90s εαυτό και ανοίγει τον δρόμο για τη μεγάλη επιστροφή της couture στη μόδα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Giorgio Armani: «Η κομψότητα δεν είναι για να σε προσέχουν αλλά για να σε θυμούνται»

Απώλειες / Giorgio Armani: «Η κομψότητα δεν είναι για να σε προσέχουν αλλά για να σε θυμούνται»

Ένας αληθινός τιτάνας της μόδας έφυγε στα 91 του χρόνια, παραδίδοντας στην ιστορία της μόδας ένα συγκλονιστικό αρχείο ένδυσης του 20ού αιώνα και μια multi-billion αυτοκρατορία που πρεσβεύει την ήσυχη κομψότητα σε κάθε πτυχή του τρόπου ζωής.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Είναι καλή στιγμή για ένα κραγιόν να κοστίζει 160 δολάρια; Η Louis Vuitton έτσι νομίζει.

Μόδα & Στυλ / Είναι καλή στιγμή για ένα κραγιόν να κοστίζει 160 δολάρια; Η Louis Vuitton έτσι νομίζει

Το λανσάρισμα της πρώτης συλλογής μακιγιάζ του οίκου μόδας πυροδότησε μια ζωηρή συζήτηση για τις τιμές των εταιρειών και τα όριά τους. Θα μεταφραστεί αυτός ο θόρυβος σε πωλήσεις; Μήπως το μεγαλύτερο brand πολυτελείας έκανε λανθασμένους υπολογισμούς;  
THE LIFO TEAM
Yves Saint Laurent: «Το Μαρακές άνοιξε τα μάτια μου στο χρώμα»

Μόδα & Στυλ / Yves Saint Laurent: «Το Μαρακές άνοιξε τα μάτια μου στο χρώμα»

Σήμερα, στα γενέθλιά του, θυμόμαστε τον μελαγχολικό βασιλιά της γαλλικής couture μέσα από τη διαδρομή του στο Μαρόκο, που δεν υπήρξε απλώς ένας τόπος ελευθερίας αλλά και η μούσα του στη ζωή και στη δουλειά.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ