Τρεις όπερες τσέπης, διάρκειας 15 περίπου λεπτών η καθεμία, τις οποίες συνέθεσε το 2011 και το 2012 πάνω σε δικό του λιμπρέτο: τρία ζευγάρια, άλλα πρόσωπα ιστορικά και άλλα φανταστικά, ισορροπούν στο κενό σε μια στιγμή κρίσης. Τα όρια μεταξύ σωτηρίας και καταστροφής, λογικής και τρέλας, ηθικής και ανηθικότητας είναι μέχρι το τέλος δυσδιάκριτα. Η μουσική ντύνει έναν λόγο που περνά από την ποίηση στην ακραία ωμότητα, δοκιμάζοντας τις εξπρεσιονιστικές αντοχές της ελληνικής γλώσσας.
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ

Ένα σπίτι που είναι πάντα σε εξέλιξη και έχει το Πεδίον του Άρεως για σκηνικό

ΛΕΞ: Το σχόλιο του Netflix για τη Χαρούλα Αλεξίου

Ελευθερία Αρβανιτάκη: Αυτός είναι ο λόγος που ακύρωσε την καλοκαιρινή της περιοδεία

Χαλκιδική: Φουσκωτό με 7χρονο παρασύρθηκε στα ανοιχτά

Κάνιε Γουέστ: Φέρεται να πλήρωσε τη Σενσόρι $250.000 για να βάλει εσώρουχα που τρώγονται

σχόλια