Σπυρόπουλος: Νέα δήλωση του δικηγόρου του για τα κανάλια - Θα προσφύγει στο ΕΣΡ

Σπυρόπουλος: Νέα δήλωση του δικηγόρου του για τα κανάλια - Θα προσφύγει στο ΕΣΡ Facebook Twitter
0

Σε απαγόρευση της αναφοράς του ονόματος σε οποιαδήποτε ραδιοτηλεοπτική εκπομπή αλλά και χρήση της εικόνας του από τηλεοπτικούς σταθμούς, προχωρά ο Κώστας Σπυρόπουλος

Σε νέα δήλωση, μέσω του δικηγόρου του Αλέξη Στεφανάκη, γίνεται μεταξύ άλλων λόγος για διασυρμό της προσωπικότητας του Κώστα Σπυρόπουλου «νυχθημερόν στους τηλεοπτικούς σταθμούς, κατά τρόπο ικανό να δημιουργήσει στους τηλεθεατές την εντύπωση ότι ο τελευταίος έχει διαπράξει σοβαρά αδικήματα, ακόμα και σε επίπεδο κακουργήματος, κατά της γενετήσιας ελευθερίας» αλλά και μια «ιδιότυπη τηλεοπτική προανάκριση, ακόμα και με on air λήψη «μαρτυρικών καταθέσεων» των οποίων η βασιμότητα δεν έχει διασταυρωθεί ούτε υποτυπωδώς».

Ο κ. Στεφανάκης αναφέρεται σε «εμφάνιση οψίμως καταγγέλλουσας» στον τηλεοπτικό σταθμό OPEN στην εκπομπή της Σίσσυς Χρηστίδου όπου περιέγραψε «χωρίς καμία διασταύρωση της είδησης, τις «σεξουαλικές χειρονομίες» που δήθεν υπέστη».

Τέλος επισημαίνεται πως ο Κώστας Σπυρόπουλος «για την προστασία της ζωής του, του ονόματος και της τιμής του, θα προσφύγει στο ΕΣΡ, στη δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος για τις απειλές που συνεχώς δέχεται και θα καταθέσει φάκελο με την καταγγελία του και όλα τα σχετικά αποδεικτικά του στον Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου Δικαιοσύνης».

Ολόκληρη η δήλωση:

«Σε συνέχεια της προηγούμενης δήλωσής μου, στην οποία αναφέρομαι, θέτω υπ' όψιν σας τα εξής: από τις 29.01.2021 το όνομα και η εικόνα του εντολέα μου παρουσιάζονται νυχθημερόν στους τηλεοπτικούς σταθμούς, κατά τρόπο ικανό να δημιουργήσει στους τηλεθεατές την εντύπωση ότι ο τελευταίος έχει διαπράξει σοβαρά αδικήματα, ακόμα και σε επίπεδο κακουργήματος, κατά της γενετήσιας ελευθερίας.

»Μάλιστα, χωρίς καν να ο εντολέας μου να έχει καταστεί κατηγορούμενος ή έστω ύποπτος τέλεσης οποιουδήποτε αδικήματος, διεξάγεται μία ιδιότυπη τηλεοπτική προανάκριση, ακόμα και με on air λήψη «μαρτυρικών καταθέσεων» των οποίων η βασιμότητα δεν έχει διασταυρωθεί ούτε υποτυπωδώς, απλώς εκτοξεύονται σε βάρος του εντολέα μου κατά πλήρη παραβίαση του κώδικα δεοντολογίας ειδησεογραφικών-πολιτικών αλλά και ψυχαγωγικών εκπομπών.


»Η ανωτέρω πρακτική διασύρει τον εντολέα μου, ο οποίος για να αμυνθεί πρέπει είτε να συμμετέχει στο τηλεοπτικό κακουργιοδικείο που έχει στηθεί σε βάρος του, είτε να αποδεχθεί την ηθική του εξόντωση και τον πλήρη διασυρμό της προσωπικότητάς του, μέσα από διαδικασίες οι οποίες παραβιάζουν κάθε αρχή προστασίας του ατόμου και της προσωπικότητας αλλά και του τεκμηρίου αθωότητάς του. Οι πρακτικές αυτές ουδεμία ανάγκη ενημέρωσης ή προστασίας του κοινού εξυπηρετούν καθότι, εάν υφίστατο σχετική περίπτωση, θα είχαν ήδη παρέμβει οι αρμόδιες αρχές.


»Χαρακτηριστικό παράδειγμα τηλεδικίας αποτελεί η εμφάνιση οψίμως καταγγέλλουσας στον τηλεοπτικό σταθμό OPEN υπό την «προεδρία» της κυρίας Σίσσυς Χρηστίδου για να περιγράψει, χωρίς καμία διασταύρωση της είδησης, τις «σεξουαλικές χειρονομίες» που δήθεν υπέστη, εξαναγκάζοντας στην ουσία τον εντολέα μου, ως μοναδικό μέσο άμυνας, να συμμετάσχει σε μία σύγχρονη τηλεοπτική αρένα ρωμαϊκού τύπου όπου στο τέλος οι τηλεθεατές θα ψηφίζουν κατά το δοκούν για την «ενοχή» του αποφασίζοντας ακόμη και για το ύψος της επιβλητέας «ποινής» του.


»Τα ανωτέρω έχουν ως αποτέλεσμα, πέραν του διασυρμού του ονόματος, της τιμής και της υπόληψης του εντολέα μου, την δημιουργία ενός κλίματος τρομοκρατίας σε βάρος του, με ανώνυμα τηλεφωνήματα, απόδοση σε αυτόν βαρύτατων δυσφημιστικών και συκοφαντικών χαρακτηρισμών, αλλά και απειλών τόσο κατά της ζωής τόσο του ίδιου, όσο και προσώπων του στενού περιβάλλοντός του, ακόμα και ανηλίκων.


»Για τους λόγους αυτούς σας ενημερώνω ότι ο εντολέας μου ρητά απαγορεύει την αναφορά του ονόματος σε οποιαδήποτε ραδιοτηλεοπτική εκπομπή, αλλά και τη χρήση της εικόνας του από τηλεοπτικούς σταθμούς. Σας καλούμε να εφαρμόσετε τους κώδικες λειτουργίας του δημοσιογραφικού λειτουργήματος και σας καθιστούμε υπεύθυνους για ό,τι τυχόν συμβεί είτε στον ίδιο είτε στην οικογένειά του είτε στα πρόσωπα του στενού του περιβάλλοντος.


Τέλος, ο εντολέας μου δηλώνει ότι, για την προστασία της ζωής του, του ονόματος και της τιμής του, θα προσφύγει στο ΕΣΡ, στη δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος για τις απειλές που συνεχώς δέχεται και θα καταθέσει φάκελο με την καταγγελία του και όλα τα σχετικά αποδεικτικά του στον Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου Δικαιοσύνης.»

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Oasis: Η μεγάλη επιστροφή ως ύμνος στη βρετανική μουσική - Η αγκαλιά των αδελφών Γκάλαχερ επί σκηνής

Πολιτισμός / Oasis: Η μεγάλη επιστροφή ως ύμνος στη βρετανική μουσική - Η αγκαλιά των αδελφών Γκάλαχερ επί σκηνής

Το συγκρότημα επανενώθηκε επί σκηνής έπειτα από 16 χρόνια - Ένα σετ γεμάτο ύμνους της βρετανικής μουσικής, πάθος, χιούμορ και η αγκαλιά που περίμεναν όλοι
LIFO NEWSROOM
Αναλύθηκε το αρχαιότερο γονιδίωμα της Αρχαίας Αιγύπτου: Τι αποκαλύπτει για την καταγωγή των πρώτων Αιγυπτίων

Πολιτισμός / Αναλύθηκε το αρχαιότερο γονιδίωμα της Αρχαίας Αιγύπτου: Τι αποκαλύπτει για την καταγωγή των πρώτων Αιγυπτίων

Για πρώτη φορά, επιστήμονες κατόρθωσαν να αποκωδικοποιήσουν το πλήρες DNA ενός ανθρώπου που έζησε στις απαρχές της αιγυπτιακής πολιτισμικής ιστορίας, φέρνοντας στο φως εκπλήξεις για τις γενετικές καταβολές των πρώτων κατοίκων της κοιλάδας του Νείλου
LIFO NEWSROOM
Δεινόσαυροι, Πολ Νιούμαν και Κριστιάν Κλαβιέ από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Δεινόσαυροι, Πολ Νιούμαν και Κριστιάν Κλαβιέ από αύριο στους κινηματογράφους

Η νέα προσθήκη στο franchise του Jurassic World, η επανέκδοση του «Cool Hand Luke» και μια κωμωδία με τον δημοφιλή Γάλλο κωμικό ξεχωρίζουν από το κινηματογραφικό πρόγραμμα αυτής της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Οδύσσεια: «Αψήφησε τους θεούς» - Η πρώτη αφίσα της ταινίας του Κρίστοφερ Νόλαν

Πολιτισμός / Οδύσσεια: «Αψήφησε τους θεούς» - Η πρώτη αφίσα της ταινίας του Κρίστοφερ Νόλαν

Με φόντο, στο κάτω μέρος, το κεφάλι ενός αρχαιοελληνικού αγάλματος η λιτή αφίσα συνοδεύεται από το σύνθημα «Αψήφησε τους Θεούς» τονίζοντας μαζί με τον τίτλο και το όνομα του σκηνοθέτη ότι η ταινία γυρίστηκε «εξ ολοκλήρου με κάμερες IMAX»
LIFO NEWSROOM