Γαλλία λίγο πριν την επανάσταση. Ο Μαρκήσιος καλεί έναν διάσημο Ηθοποιό στην έπαυλή του, με σκοπό να αξιοποιήσει την Υποκριτική του Τέχνη ως μέσον που θα τον οδηγήσει στην Αλήθεια. Ο Ηθοποιός εγκλωβίζεται μέσα σ' ένα πλέγμα κοινωνικών και θεατρικών συμβάσεων και οδηγείται σε αδιέξοδο. Το είναι και το φαίνεσθαι, η πραγματικότητα και η ψευδαίσθηση εναλλάσσονται με καταιγιστικούς ρυθμούς, καταλήγοντας σε μια «δηλητηριώδη» σχέση: μια αναμέτρηση ζωής και θανάτου. Είναι άραγε το ένστικτο της επιβίωσης ισχυρότερο από το ένστικτο του ηθοποιού; Ο Σιρέρα με συνεχείς ελιγμούς οδηγεί τον θεατή σε διαρκή αποπροσανατολισμό σχετικά με το τι είναι αλήθεια και τι ψέμα.
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ
«Όσοι λένε σε θύματα κακοποίησης “εγώ θα έφευγα”, μακάρι να μη βρεθούν ποτέ στη θέση αυτή»
Στον «Σήφη» για γαμοπίλαφο και αυγά με στάκα και απάκι
Πιθανή η επανένταξη του Ηνωμένου Βασιλείου στο πρόγραμμα Erasmus της ΕΕ - Τι αναφέρει δημοσίευμα
Καθηγητής στο Χαλάνδρι έπιασε με κόφτη τα δάχτυλα μαθητή: Ο 17χρονος φώναζε από τον πόνο
Νέες φωτογραφίες από την «Οδύσσεια» του Νόλαν: Η Αν Χάθαγουεϊ εμφανίζεται ως Πηνελόπη
σχόλια